Kategoria: Content marketing

Szymon Słowik

Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO

Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Rytr.me - AI do generowania treści lepszych niż copywriter?

Z tymi treściami od AI lepszymi niż od copywritera, to oczywiście trochę żart, ale… tylko trochę.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Kurs SEO - naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania

Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Linkhouse - opinie, przegląd funkcji platformy do linkbuildingu

Doświadczonym SEO-wcom nie trzeba tłumaczyć, czym jest Linkhouse, ale jestem przekonany, że wielu marketerów, początkujących adeptów pozycjonowania, czy przedsiębiorców, którzy sami promują swoje serwisy, nie zdaje sobie sprawy z potencjału tego typu platformy.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Content Score - nowa funkcja do oceny jakości treści w SurferSEO

Z przyjemnością przyglądam się rozwojowi SurferSEO. Sam trzon narzędzia, jakim jest możliwość wieloczynnikowej analizy konkurencji na poziomie wybranego słowa kluczowego, to już bardzo wiele.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Influencer marketing - co to jest? (+moja prezka z Influencer Live Poznań)

Jeśli szukasz informacji o tym, czym jest influencer marketing i chcesz wyrobić sobie opinię na ten temat, to niniejszy artykuł jest właśnie dla Ciebie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Co to jest marketing internetowy? Definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online

Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.