Rytr.me – AI do generowania treści lepszych niż copywriter?

AI SEO, Content marketing

Z tymi treściami od AI lepszymi niż od copywritera, to oczywiście trochę żart, ale… tylko trochę. Zobacz, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia contentu.

Jeśli czytając ten tekst chcesz od razu zacząć testować Rytr, skorzystaj z mojego linka:

Załóż konto na Rytr.me

Co to jest Rytr

Rytr.me w Polsce zwany jest tu i ówdzie „rytrem”, ale powinno się to chyba czytać z angielskiego jako „rajter” (ang. writer), czyli po prostu pisarz. Spytałem sam generator o to, czym jest i oto, co odpowiedział:

Rytr to generator treści, który może pomóc użytkownikom w generowaniu pomysłów i artykułów na bloga. Oprogramowanie wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy danego tematu, a następnie generuje listę powiązanych z nim pomysłów na posty na blogu.

Nie jest to na pewno tekst doskonały, ale czy copywriter, który nie zna się na tej tematyce, zwykle biorący 10-15 zł / 1000 zzs napisałby lepszy? 🙂 Nie poświęcałem mu zbyt wiele czasu. Najlepiej taki content jest tworzyć zadając proste pytania, operując krótkimi hasłami i tak składać cały dokument z akapitów. Warto też pamiętać, że GPT-3 (czyli AI, na której zbudowany jest Rytr) uczy się na treściach znalezionych w sieci.

Rytr lepiej sobie radzi z pewnością z treściami generowanymi po angielsku. Wrzuciłem wygenerowany w ten sposób tekst odpowiadający na pytanie „What is Rytr?” i przetłumaczyłem darmowym translatorem. Oto odpowiedź:

Rytr.me to asystent pisania AI, który zapewnia pomysły na treści do wszelkiego rodzaju zastosowań. Od postów na blogu, przez artykuły, po posty w mediach społecznościowych, to narzędzie zapewni Ci odpowiedź na pytanie ” co z tego?”

Rytr.me może być również używany jako asystent pisania, dostarczając pomysły na posty na blogu i artykuły bez konieczności wymyślania ich samodzielnie.

Widać tu już trochę bardziej kreatywne podejście.

Więcej o GPT-3 opowiada Wojciech Zaremba z OpenAI:

Do czego używać generatora typu Rytr

Generator treści typu Rytr świetnie nada się do generowania opisów produktów. Nie wyobrażam sobie tworzyć treści ręcznie w dużym e-commerce. Duplikacja treści wynikająca z wykorzystania opisów od producentów nie jest co prawda karana per se przez Google, ale jednak warto dążyć do wyróżnienia się, aby chociaż trochę zapunktować.

Podejrzewam, że już niedługo standardem stanie się tworzenie schematów, generowania (także na podstawie AI) słów kluczowych do wykorzystania w treści, które potem zaimplementowane do narzędzi typu Rytr, będą wypluwać cały feed produktowy z unikalnym i użytecznym opisem.

Generator pozwala tworzyć różnego rodzaju treści – zarys wpisów na blog, treści poradnikowe, posty do social media… Zastosowań jest naprawdę wiele. Na samym początku możemy wybrać format, który nas interesuje. Możemy wybrać też ton oraz oczywiście język:

rytr generator treści AI

Ile kosztuje Rytr?

Rytr, gdy ostatnio patrzyłem był cenowo całkiem przystępny, jeśli żyjesz z tworzenia treści lub jest to istotny element procesów w Twojej firmie (np. agencji SEO lub w sklepie internetowym). Podstawowy pakiet (oprócz opcji free, która również może być warta rozważenia w mikro firmie) to 29 USD miesięcznie.

Jak korzystać z Rytr

Zobacz krok po kroku, jak korzystać z Rytr dzięki poniższemu tutorialowi wideo:

 

Czy Rytr i asystenci AI zastąpią copywriterów?

O to też zapytałem w Rytr.me:

Asystenci pisania AI mogą zastąpić niektóre zadania pisania, które wcześniej wykonywali copywriterzy.

Wiele agencji i marek cyfrowych korzysta z twórców AI do generowania treści dla swoich klientów. Mogą potrzebować w krótkim czasie stworzyć dużo treści, takich jak posty na blogu, aktualizacje w mediach społecznościowych i biuletyny. W tym miejscu przydają się twórcy AI, ponieważ mogą z łatwością tworzyć treści na dużą skalę bez potrzeby posiadania inteligencji emocjonalnej.

Generatory treści są również używane przez profesjonalistów, którzy chcą uzyskać określone rodzaje artykułów do własnych celów, takie jak autorzy artykułów SEO i narzędzia do obracania artykułów.

Not great, not terrible 😉

Sprawdź Rytr.me już teraz:

 

Rytr.me a SEO

Czy automatycznie wygenerowany tekst może się dobrze pozycjonować? Rytr odpowiada:

Odpowiedź brzmi tak. Tekst generowany przez AI może być używany w SEO. Treści generowane przez asystentów AI są nie tylko czytelne, ale również mają potencjał, aby dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach.

Tekst generowany automatycznie może być dobrze pozycjonowany w wyszukiwarkach, jeśli jest napisany za pomocą odpowiednich słów kluczowych. Pomoże to zawartości w wyższej pozycji w SERP.

Google nie jest przeciwny korzystaniu z asystentów AI.

Rezultaty – pozycje

Kilka tygodni po opublikowaniu tekstu, znajduje się on w polskich wynikach na 2. pozycji na frazy brandowe związane z Rytr.me. Oczywiście wynika to też z siły domeny i niskiej konkurencji, niemniej samo wykorzystanie treści generowanej automatycznie nie jest przeszkodą.

Odczyt z monitoringu Senuto (fraza rytr me):

Wyniki z SERP-ów incognito (fraza rytr)

Udostępnij post:

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.