Kurs SEO – naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania

Kurs SEO – naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania

Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces. Kurs SEO został przygotowany w formie lekcji wideo i jest dostępny na platformie Eduweb.

(więcej…)

Social Selling – co to jest?

Social Selling – co to jest?

Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie. Co się jednak kryje za tym pojęciem? Czy to tylko modne słówko, czy jednak stoi za tym wartościowy zestaw praktyk? Z niniejszego artykułu dowiesz się wszystkiego, co na początek warto wiedzieć, o social sellingu.

(więcej…)

Bezpieczeństwo w sieci – czyli jak nie dać się okraść płacąc kartą online

Bezpieczeństwo w sieci – czyli jak nie dać się okraść płacąc kartą online

Jesteś cały czas online? Mam złą wiadomość, oszuści też są. Wraz z przenoszeniem coraz większej ilości aktywności do sieci, przeniosła się tam też działalność przestępcza. Przeczytaj, jak w kilku prostych krokach uchronić się przed oszustwem w Internecie. Parę minut czasu na przeczytanie tego artykułu, może oszczędzić Ci w przyszłości wielu kłopotów.

(więcej…)

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie. Wystarczy, że w swojej codziennej pracy skupi się na tym, w czym jest mistrzem – przygotowywaniu wysokiej jakości treści. I będzie stosował 5 prostych taktyk, które pomogą w budowaniu pozycjonowania w wyszukiwarce Google (i innych).

(więcej…)