Marketing Automation – od czego zacząć?

Marketing Automation – od czego zacząć?

Wyobraź sobie, że Twój biznes rozrasta się coraz bardziej i bardziej (czego Ci, czytelniku, szczerze życzę), a Twoja oferta staje się coraz bardziej rozbudowana. Prowadzisz bazę w CRM, listę mailingową i promocję w kilku systemach reklamowych. W pewnym momencie następuje klęska urodzaju: masz tylu klientów i działań marketingowych, że przestajesz panować nad ich obsługą. Co wtedy zrobić? To właśnie ten moment, w którym powinieneś zainteresować się usługą marketing automation. Na czym ona polega i jak zacząć z niej korzystać?

(więcej…)

Google – podmioty zależne

Google – podmioty zależne

Czym są podmioty zależne? Podmioty zależne to spółki, nad którymi kontrolę sprawują tzw. jednostki dominujące. Innymi słowy, chodzi o sytuację, w której jedno przedsiębiorstwo należy do innego lub jest przez nie zarządzane w wyniku posiadania większości udziałów lub uprawnień do decydowania o polityce finansowej i operacyjnej. Takim właśnie podmiotem zależnym jest Google Inc., nad którym kontrolę objęła w 2015 r. firma Alphabet Inc.

(więcej…)

Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?

Rozwój rynku e-commerce wiąże się nie tylko ze znacznie wyższym poziomem usług, z których mogą korzystać konsumenci. Ta branża kusi również przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnych sklepów internetowych. Znakomite perspektywy, rozwijające się technologie i łatwo dostępne narzędzia sprawiają jednak, że łatwo o przeoczenie najważniejszych kwestii. Handel online, choć pozornie prosty i przystępny, w rzeczywistości wymaga dużej wiedzy i dobrego przygotowania. Informacje na temat różnych aspektów funkcjonowania tego rynku przygotowało ALEO.com – baza firm online. Co więcej: udostępniło je w formie bezpłatnego e-booka „Jak założyć sklep internetowy”. Warto przyjrzeć się bliżej jego zawartości.

(więcej…)