Kategoria: Content marketing
Szymon Słowik
Marketing B2B - dlaczego warto postawić na inbound
Inbound marketing to obszerna koncepcja obejmujące wiele narzędzi i taktyk. Sprowadza się w swojej istocie do jednej, fundamentalnej kwestii – komunikację powinien inicjować konsument, a nie sprzedający.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Inbound marketing - z czym to się je i od czego zacząć?
Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO copywriting - czym się różni od content marketingu
Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe.
Zobacz więcej