Kategoria: Content marketing

Szymon Słowik

Linki z WhitePress - jak się pozycjonować niskim kosztem dzięki artykułom eksperckim

Zazwyczaj nie pozycjonuję swoich projektów (np. tego bloga i strony firmowej takaoto) jakoś specjalnie, celowo, na większą skalę. Jednak raz na jakiś czas wykorzystuję pewną ciekawą funkcję platformy WhitePress – mianowicie gościnne artykuły eksperckie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Recycling treści w social media i content marketingu - czy to ma sens?

Nie kryję się specjalnie z tym, że korzystam z narzędzi wspierających automatyzację niektórych procesów marketingowych. Dotyczy to także mojej obecności w mediach społecznościowych. Ostatnio podczas jednej z dyskusji na LinkedIn usłyszałem, że być może tak się nie powinno robić i że to zniechęca użytkowników.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Recenzja modułu Whitepress do współpracy z influencerami

Zostałem poproszony o przetestowanie nowej platformy wspierającej działania z zakresu tzw. influencer marketingu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama i taktyk content marketingowych

Jak wykorzystać content marketing w social media? Sposobów jest całe mnóstwo i nie sposób je wszystkie opisać w jednym artykule.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Blogerze szanuj czytelnika i dbaj o estetykę

Przyglądałem się ostatnio dyskusji w grupie Blogerzy Brainsztormują na temat justowania tekstów. Dominowały w niej dwa stanowiska. Pierwsze – merytorycznie argumentujące, czemu nie należy justować. Drugie – justowanie, font etc. to pierdoły, ponieważ jeśli tekst jest dobry, to użytkownik i tak go przeczyta.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Marketing B2B - dlaczego warto postawić na inbound

Inbound marketing to obszerna koncepcja obejmujące wiele narzędzi i taktyk. Sprowadza się w swojej istocie do jednej, fundamentalnej kwestii – komunikację powinien inicjować konsument, a nie sprzedający.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Inbound marketing - z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO copywriting - czym się różni od content marketingu

Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.