Kurs SEO – pozycjonowanie i optymalizacja krok po kroku

Skorzystaj z przystępnej formy kursu wideo i dowiedz się, na czym polega promocja strony w organicznych wynikach wyszukiwania

Optymalizacja i pozycjonowanie stron – kurs SEO od podstaw

Wreszcie mogę się pochwalić. Przygotowałem kurs, o który zresztą czasem pytaliście w mailach i na grupach SEO. Dzięki współpracy z Eduweb.pl powstał przystępny poradnik, który pomoże Ci zrozumieć świat wyszukiwarki Google.

Kurs SEO, który przygotowałem razem z Eduweb to:

  • Praktyczne podejście połączone z niezbędną dawką teorii
  • Wygodna forma wideo
  • 6h praktycznej wiedzy
  • Kompleksowe podejście (on-page SEO + off-page SEO)
  • Aktualne spojrzenie na świat wyszukiwarek (kurs powstał w 2018 r.)

 

Kurs SEO – poznaj szczegóły

To chyba najbardziej aktualny kurs SEO na chwilę obecną. Uważam, że jest wartościowy, ponieważ został stworzony przez praktyka i obejmuje praktyczne podejście do pozycjonowania i optymalizacji. Poznasz podstawy świata SEO w całym jego spektrum – od technikaliów, przez content i pracę ze słowami kluczowymi, po link building (czyli tzw. off-page SEO).

Kurs jest w formie wideo i trwa ok. 6 godzin. Obejmuje takie działy jak:

      1. Wprowadzenie do SEO
        W tej części tłumaczę, na czym opierają się fundamenty algorytmu Google. Dowiesz się, od czego zależy, czy Twoja strona internetowa znajduje się w indeksie Google. Zrozumiesz jak podejść do tematu pozycjonowania i optymalizacji i na jakie rzeczy zwracać uwagę.
      2. Ruch organiczny w marketingu i sprzedaży
        W drugiej części kursu SEO dzielę się doświadczeniami, które pozwolą Ci zrozumieć, jak osadzić działania pozycjonerskie w kontekście całej kampanii marketingu internetowego. Zrozumiesz, jakie typy słów kluczowych należy mieć na uwadze. Poznasz też różne rodzaje wyników wyszukiwania, z jakimi można spotkać się w Google.
      3. Słowa kluczowe i architektura informacji
        To bardzo ważny obszar wiedzy nt. SEO, bez którego ciężko podejść praktycznie do projektowania skutecznej kampanii SEO. Dowiesz się, jak dzielić treści na stronie, jak analizować słowa kluczowe i gdzie je umieszczać, aby zwiększyć szanse na osiągnięcie satysfakcjonujących pozycji, a co za tym idzie – wartościowego ruchu.
      4. Budowa serwisu przyjaznego dla Google
        Bez liźnięcia tematów technologicznych nie ma sensu mówić o SEO jako kompletnej dziedzinie. Nawet najlepszy content nie zadziała, jeśli Google nie będzie w stanie go odczytać w sposób poprawny.
      5. Rola linków w pozycjonowaniu i techniki ich zdobywania
        Nie ma co ukrywać, że link building (pozyskiwanie linków) jest jednym z najważniejszych obszarów aktywności pozycjonerów. Agencje SEO, specjaliści ds. pozycjonowania oprócz wiedzy na temat tworzenia treści, budowy technicznie poprawnych serwisów www, skupiają się właśnie na tym obszarze w największym stopniu. Zrozum, dlaczego pozyskiwanie linków jest tak ważne oraz poznaj kilka kluczowych taktyk, które pozwolą Ci zaplanować swoją pierwszą kampanię.
      6. Samodzielny audyt SEO oraz przykłady narzędzi
        Ostatnia część kursu poświęcona jest diagnostyce i analityce w SEO. Pokażę (przede wszystkim na przykładzie darmowego narzędzia Google Search Console) jak sprawdzić podstawowe kwestie świadczące o kondycji Twojej witryny i jak wyciągnąć praktyczne wnioski, które pomogą Ci ją lepiej zoptymalizować. Poznasz też kilka dodatkowych narzędzi, które umożliwią dalszy rozwój.

 

Na stronie mojego kursu SEO możesz znaleźć także informacje o dodatkowych rabatach lub specjalnych ofertach dla szkół i multilicencjach dla firm (np. agencji marketingowych, contentowych, software house’ów).

Dowiedz się więcej – obejrzyj wprowadzenie:

Kurs SEO

 

Kurs SEO – poznaj szczegóły