Szkolenia SEO dla firm
Zamknięte, dedykowane szkolenia z pozycjonowania i optymalizacji (SEO) to świetny sposób, aby podnosić poziom kompetencji w firmie, zwiększać skuteczność marketingu i sprzedaży. Dzięki szkoleniom SEO dowiesz się, jak organizować swój marketing oraz jak współpracować z agencją.
Czy twoją firmę stać na brak kompetencji w zakresie optymalizacji i pozycjonowania? Czy Twój sklep jest racjonalnie zarządzany? Zrozum jak działa wyszukiwarka Google i wykorzystaj swój potencjał do budowania ruchu organicznego i sprzedaży z tego kanału
Szkolenia i konsultacje SEO dla firm prowadzę od 2012 roku. Dzięki dedykowanemu szkoleniu SEO dla Twojej firmy:
- Poznasz sposoby na zwiększenie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google.
- Zrozumiesz główne zasady rządzące działaniem wyszukiwarek internetowych.
- Dowiesz się, jak analizować konkurencję – jak sprawdzić, na jakie słowa kluczowe się pozycjonuje i skąd pozyskuje linki pozycjonujące.
- Nauczysz się najpopularniejszych, jak i tych bardziej niszowych taktyk link buildingu.
- Zobaczysz, z jakich narzędzi warto korzystać, aby usprawniać proces analityki, optymalizacji i pozycjonowania.
- Poprawisz warsztat pisarski, dzięki czemu będziesz w stanie tworzyć lub zarządzać tworzeniem treści zoptymalizowanych pod SEO (tzw. copywriting SEO).
- Lepiej zrozumiesz wpływ odpowiedniej struktury strony www na pozycje w Google.
- Dowiesz się, jak pogodzić optymalizację pod kątem silnika wyszukiwarki z potrzebami jej użytkowników.
Przykładowe tematy szkoleń
z optymalizacji i pozycjonowania
Szkolenie "Podstawy SEO"
ABC pozycjonowania i optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarki Google. Szkolenie obejmuje wszystkie kluczowe obszary SEO, takie jak: podstawy działania Google, technical SEO i elementy UX, architektura informacji, zarządzanie treścią i analiza słów kluczowych, link building, analityka i raportowanie działań pozycjonerskich.
Szkolenie "Content marketing w SEO"
Content marketing w SEO przyjmować może dwa oblicza. Pierwsze to rozbudowa treści poradnikowych na stronie (baza wiedzy, blog, poradnik). Wpływa na targetowanie coraz większej liczby słów kluczowych i otwiera nowe ścieżki dotarcia do użytkowników. Drugie to dystrybucja treści na innych stronach w celu pozyskiwania linków podnoszących pozycję Twojej strony.
Szkolenie "Analityka w SEO"
Dowiesz się, co można mierzyć, analizować, badać za pomocą szeregu narzędzi SEO takich jak Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Senuto, Surfer, Sitebulb i inne crawlery. Dowiesz się, jak analizować własną stronę, a także badać strony konkurencji.
Gdzie szkolę?
90% szkoleń, które prowadzę to szkolenia dedykowane – prowadzone w siedzibie Klienta. Szkolę w takich miastach jak Gliwice, Katowice, Kraków, Wrocław, Warszawa, Trójmiasto, Poznań – wszystko zależy od ustaleń.
Terminy szkoleń SEO
Wszystkie terminy ustalamy indywidualnie. Czy to będzie cykl konsultacji online, czy szkolenie stacjonarne w siedzibie Twojej firmy, każdy termin umawiamy tak, aby odpowiadał Twoim oczekiwaniom. Nie posiadam stałego terminarza szkoleń, gdyż jest to dla mnie działalność dodatkowa – realizowana równolegle do prowadzenia agencji i rozwijania dodatkowych projektów. Przede wszystkim jestem praktykiem, specjalistą SEO, a nie tylko trenerem.
Szkolenia z marketingu
Współpracuję z szeregiem konsultantów i trenerów, więc jeśli poszukujesz partnera, który pomoże zapewnić kadry do wysokiej jakości szkoleń z marketingu internetowego, pozycjonowania, Google Ads, Google Analytics, User Experience, mediów społecznościowych, to z przyjemnością pomogę.