Szkolenia SEO

Szymon Słowik

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ

Zamknięte, dedykowane szkolenia z pozycjonowania i optymalizacji (SEO) to świetny sposób, aby podnosić poziom kompetencji w firmie, zwiększać skuteczność marketingu i sprzedaży. Dzięki szkoleniom SEO dowiesz się, jak organizować swój marketing oraz jak współpracować z agencją.

Czy twoją firmę stać na brak kompetencji w zakresie optymalizacji i pozycjonowania? Czy Twój sklep jest racjonalnie zarządzany? Zrozum jak działa wyszukiwarka Google i wykorzystaj swój potencjał do budowania ruchu organicznego i sprzedaży z tego kanału!

Szkolenia i konsultacje SEO dla firm prowadzę od 2012 roku.

Decydując się na współpracę ze mną:

  1. Poznasz sposoby na zwiększenie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google.
  2. Zrozumiesz główne zasady rządzące działaniem wyszukiwarek internetowych.
  3. Dowiesz się, jak analizować konkurencję, jak sprawdzić, na jakie słowa kluczowe się pozycjonuje, jaki ruch pozyskuje i skąd zdobywa linki pozycjonujące.
  4. Nauczysz się najpopularniejszych, jak i tych bardziej niszowych taktyk link buildingu.
  5. Zobaczysz, z jakich narzędzi warto korzystać, aby usprawniać proces analityki, optymalizacji i pozycjonowania.
  6. Poprawisz warsztat copywriterski, dzięki czemu będziesz w stanie tworzyć lub zarządzać tworzeniem treści zoptymalizowanych pod SEO, które jednocześnie będą przyjazne dla użytkowników.
  7. Lepiej zrozumiesz wpływ odpowiedniej struktury strony www na pozycje w Google.
  8. Dowiesz się, jak pogodzić optymalizację pod kątem silnika wyszukiwarki z potrzebami jej użytkowników.

Przykładowe tematy szkoleń z optymalizacji i pozycjonowania

Każde szkolenie projektuję indywidualnie, lecz kontaktując się ze mną możesz już wstępnie zarysować swoje potrzeby wskazując na któryś z poniższych scenariuszy:

Szkolenie 1: Podstawy SEO

ABC pozycjonowania i optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarki Google. Szkolenie obejmuje wstęp do wszystkich kluczowych obszarów SEO, takich jak: podstawy działania Google, technical SEO i elementy UX, architektura informacji, zarządzanie treścią i analiza słów kluczowych, link building, analityka i raportowanie działań pozycjonerskich.

Szkolenie 2: content marketing w SEO

Content marketing w SEO przyjmować może dwa oblicza. Pierwsze to rozbudowa treści poradnikowych na stronie (baza wiedzy, blog, poradnik). Wpływa na targetowanie coraz większej liczby słów kluczowych i otwiera nowe ścieżki dotarcia do użytkowników. Drugie to dystrybucja treści na innych stronach w celu pozyskiwania linków podnoszących pozycję Twojej strony.

Szkolenie 3: link building

Planujesz pozyskiwać linki, ale nie wiesz, z jakich stron warto korzystać, jak dotrzeć do blogerów i innych wydawców, jak pracować na zapleczach, jak odróżnić linki bezpieczne od szkodliwych lub po prostu nieskutecznych, a także jak oszacować niezbędny budżet? To szkolenie dla Ciebie.

Szkolenie 4: narzędzia SEO i analityka

Dowiesz się, co można mierzyć, analizować, badać za pomocą szeregu narzędzi SEO takich jak Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Senuto, Surfer, Sitebulb i inne crawlery. Dowiesz się, jak analizować własną stronę, a także badać strony konkurencji.

Miejsce szkolenia

90% szkoleń, które prowadzę to szkolenia dedykowane - prowadzone w siedzibie Klienta. Szkolę w takich miastach jak Gliwice, Katowice, Kraków, Wrocław, Warszawa, Trójmiasto, Poznań - wszystko zależy od ustaleń.

Terminy szkoleń

Wszystkie terminy ustalamy indywidualnie. Czy to będzie cykl konsultacji online, czy szkolenie stacjonarne w siedzibie Twojej firmy, każdy termin umawiamy tak, aby odpowiadał Twoim oczekiwaniom. Nie posiadam stałego terminarza szkoleń, gdyż jest to dla mnie działalność dodatkowa - realizowana równolegle do prowadzenia agencji i rozwijania dodatkowych projektów. Przede wszystkim jestem praktykiem, specjalistą SEO, a nie tylko trenerem.

Inne szkolenia marketingowe

Współpracuję z szeregiem konsultantów i trenerów, więc jeśli poszukujesz partnera, który pomoże zapewnić kadry do wysokiej jakości szkoleń z marketingu internetowego, pozycjonowania, Google Ads, Google Analytics, User Experience, mediów społecznościowych, to z przyjemnością pomogę.

Potrzebujesz czegoś więcej?

Współpracuję z szeregiem konsultantów i trenerów, więc jeśli poszukujesz partnera, który pomoże zapewnić kadry do wysokiej jakości szkoleń z marketingu internetowego, pozycjonowania, Google Ads, Google Analytics, User Experience, mediów społecznościowych, to z przyjemnością pomogę.

    Opisz swoje potrzeby:

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.