Kategoria: social media marketing

Szymon Słowik - 20 kwietnia 2020

Social Selling – co to jest?

Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 04 sierpnia 2019

Influencer marketing - co to jest? (+moja prezka z Influencer Live Poznań)

Jeśli szukasz informacji o tym, czym jest influencer marketing i chcesz wyrobić sobie opinię na ten temat, to niniejszy artykuł jest właśnie dla Ciebie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 18 lipca 2019

FaceApp a kwestia danych wrażliwych i prywatności w sieci

Zrobiła się aferka, co nie? Jesteśmy od paru dni świadkami drugiej tury popularności aplikacji FaceApp, a szczególnie ich filtra postarzającego.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 25 kwietnia 2019

Co to jest marketing internetowy? Definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online

Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 01 lutego 2019

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 22 września 2018

InternetBeta X - prezentacja i podziękowania

Miałem przyjemność występować w ostatni piątek na konferencji InternetBeta Conference – na jublieuszowej, dziesiątej edycji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 11 października 2017

Kobieta w sporcie w przekazie marketingowym i mediach

Dojrzałej komunikacji skierowanej do kobiet jest wciąż za mało. Przekaz, z którym się spotykamy jest zwykle albo protekcjonalny albo infantylny lub też sprowadza kobietę do funkcji estetycznej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 20 kwietnia 2017

Czy czas publikacji postów na Facebooku ma znaczenie?

Zapraszam Was do lektury artykułu, którego autorem jest Franciszek Georgiew – założyciel agencji Social Tigers. Zaprosiłem go do wypowiedzi na temat, na który wspólnie kilkukrotnie się natknęliśmy w dyskusjach na grupach branżowych.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.