Kategoria: Social media marketing
Szymon Słowik
Najlepsi eksperci SEO, których warto śledzić w 2026 roku
Jeśli chcesz wejść na wyższy poziom w SEO, musisz uczyć się od tych, którzy testują, edukują i dzielą się wiedzą bez owijania w bawełnę. Eksperci z tej listy to nie tylko właściciele agencji i biznesów SEO. To edukatorzy, prelegenci i twórcy rozwiązań, którzy aktywnie wpływają na to, jak SEO będzie wyglądać w 2026 roku.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Co to jest parasite SEO?
Parasite SEO to technika polegająca na publikowaniu treści na stronach o wysokim autorytecie domeny (np. portale informacyjne, blogi, platformy społecznościowe), aby szybciej osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla konkurencyjnych fraz. Zamiast budować autorytet własnej domeny od podstaw, wykorzystuje się zaufanie, jakim cieszy się „strona-gospodarz”, by wypromować własne treści lub produkty.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Branding i SEO
Podnieś Widoczność Swojej Marki: Opanowanie SEO Brandingu dla Mocnej Obecności W dzisiejszym cyfrowym świecie, doskonała obecność online jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Ale jak jednocześnie zwiększyć świadomość swojej marki i wzmocnić jej tożsamość? Przedstawiamy branding SEO, podejście łączące optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych z efektywnymi strategiami budowania marki dla maksymalnego wpływu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Social Selling – co to jest?
Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Recycling treści w social media i content marketingu - czy to ma sens?
Nie kryję się specjalnie z tym, że korzystam z narzędzi wspierających automatyzację niektórych procesów marketingowych. Dotyczy to także mojej obecności w mediach społecznościowych. Ostatnio podczas jednej z dyskusji na LinkedIn usłyszałem, że być może tak się nie powinno robić i że to zniechęca użytkowników.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama i taktyk content marketingowych
Jak wykorzystać content marketing w social media? Sposobów jest całe mnóstwo i nie sposób je wszystkie opisać w jednym artykule.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Grupy marketingowe na Facebooku - które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści
Grupy na Facebooku to bardzo wartościowy kanał komunikacji. Oprócz możliwości dyskusji na branżowe tematy dają także pole do popisu content marketerom i blogerom. Grupa docelowa jest na miejscu, jest głodna wiedzy czeka na wartościowe treści.
Zobacz więcej