Reklama alkoholu w Polsce – czy jest możliwa i legalna? Z poniższego artykułu dowiesz się, jakie regulacje w tym zakresie obowiązują w Polsce oraz jakie są praktyki stosowane przez reklamodawców.
Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie. Co się jednak kryje za tym pojęciem? Czy to tylko modne słówko, czy jednak stoi za tym wartościowy zestaw praktyk? Z niniejszego artykułu dowiesz się wszystkiego, co na początek warto wiedzieć, o social sellingu.
Jeśli szukasz informacji o tym, czym jest influencer marketing i chcesz wyrobić sobie opinię na ten temat, to niniejszy artykuł jest właśnie dla Ciebie. Na końcu tekstu skupiam się na kampaniach z blogerami mających na celu pozycjonowanie stron w Google (w końcu taki jest główny temat mojego bloga), lecz po drodze napotkasz szereg praktycznych porad od specjalistów – praktyków marketingu, PR-u, a także samych twórców internetowych.
Zrobiła się aferka, co nie? Jesteśmy od paru dni świadkami drugiej tury popularności aplikacji FaceApp, a szczególnie ich filtra postarzającego. W kontrze do beztroskiego udostępniania postarzonych zdjęć w mediach społecznościowych pojawiły się głosy (po części słuszne, ale tylko po części, o czym zaraz), aby się opamiętać i wziąć pod uwagę bezpieczeństwo danych i ochronę prywatności.
Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne. Ten wpis natomiast jest eksperymentem studentów kierunku Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie. Wystarczy, że w swojej codziennej pracy skupi się na tym, w czym jest mistrzem – przygotowywaniu wysokiej jakości treści. I będzie stosował 5 prostych taktyk, które pomogą w budowaniu pozycjonowania w wyszukiwarce Google (i innych).