Kategoria: Social media marketing
Szymon Słowik
Branding i SEO
Podnieś Widoczność Swojej Marki: Opanowanie SEO Brandingu dla Mocnej Obecności W dzisiejszym cyfrowym świecie, doskonała obecność online jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Ale jak jednocześnie zwiększyć świadomość swojej marki i wzmocnić jej tożsamość? Przedstawiamy branding SEO, podejście łączące optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych z efektywnymi strategiami budowania marki dla maksymalnego wpływu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Social Selling – co to jest?
Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Influencer marketing - co to jest? (+moja prezka z Influencer Live Poznań)
Jeśli szukasz informacji o tym, czym jest influencer marketing i chcesz wyrobić sobie opinię na ten temat, to niniejszy artykuł jest właśnie dla Ciebie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
FaceApp a kwestia danych wrażliwych i prywatności w sieci
Zrobiła się aferka, co nie? Jesteśmy od paru dni świadkami drugiej tury popularności aplikacji FaceApp, a szczególnie ich filtra postarzającego.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Co to jest marketing internetowy? Definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online
Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Kobieta w sporcie w przekazie marketingowym i mediach
Dojrzałej komunikacji skierowanej do kobiet jest wciąż za mało. Przekaz, z którym się spotykamy jest zwykle albo protekcjonalny albo infantylny lub też sprowadza kobietę do funkcji estetycznej.
Zobacz więcej