Kategoria: Offline
Szymon Słowik
Wiecznie zdziwieni, czyli co mają wspólnego USP, ESP i wybory prezydenckie
Marketerzy – ostatnie dni pokazują, że nie znacie się na polityce, co pozwala mi sądzić, że nie znacie się też na komunikacji marketingowej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Zawarcie umowy z telekomem - rozmowa z konsultantem Orange i przesyłka dokumentacji (B2B)
Opowiem Wam pewną sytuację z ostatnich dni. Moim zdaniem Orange jest trochę niepoważne, ale sami oceńcie. Nie zdziwiłbym się, gdyby to była procedura stosowana szerzej, nie wiem. Moje doświadczenie opiera się na kontakcie z Orange i dotyczy przedłużenia umowy abonamentowej na telefony i Internet.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Krótka notka o marketingu, doświadczeniach użytkowników i sprzedaży na przykładzie kina
Zastanawiam się, jakim cudem takie Multikino i Cinema City mają tak toporne strony internetowe. Podejrzewam, że użyteczność strony w tym przypadku nie determinuje wyborów użytkowników w sposób bezpośredni, który dałoby się jakoś skwantyfikować.
Zobacz więcej