Kategoria: Offline

Szymon Słowik

Wiecznie zdziwieni, czyli co mają wspólnego USP, ESP i wybory prezydenckie

Marketerzy – ostatnie dni pokazują, że nie znacie się na polityce, co pozwala mi sądzić, że nie znacie się też na komunikacji marketingowej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Zawarcie umowy z telekomem - rozmowa z konsultantem Orange i przesyłka dokumentacji (B2B)

Opowiem Wam pewną sytuację z ostatnich dni. Moim zdaniem Orange jest trochę niepoważne, ale sami oceńcie. Nie zdziwiłbym się, gdyby to była procedura stosowana szerzej, nie wiem. Moje doświadczenie opiera się na kontakcie z Orange i dotyczy przedłużenia umowy abonamentowej na telefony i Internet.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Krótka notka o marketingu, doświadczeniach użytkowników i sprzedaży na przykładzie kina

Zastanawiam się, jakim cudem takie Multikino i Cinema City mają tak toporne strony internetowe. Podejrzewam, że użyteczność strony w tym przypadku nie determinuje wyborów użytkowników w sposób bezpośredni, który dałoby się jakoś skwantyfikować.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.