Zawarcie umowy z telekomem – rozmowa z konsultantem Orange i przesyłka dokumentacji (B2B)

Zawarcie umowy z telekomem – rozmowa z konsultantem Orange i przesyłka dokumentacji (B2B)

Opowiem Wam pewną sytuację z ostatnich dni. Moim zdaniem Orange jest trochę niepoważne, ale sami oceńcie. Nie zdziwiłbym się, gdyby to była procedura stosowana szerzej, nie wiem. Moje doświadczenie opiera się na kontakcie z Orange i dotyczy przedłużenia umowy abonamentowej na telefony i Internet.

A było to tak…

(więcej…)

Krótka notka o marketingu, doświadczeniach użytkowników i sprzedaży na przykładzie kina

Krótka notka o marketingu, doświadczeniach użytkowników i sprzedaży na przykładzie kina

Zastanawiam się, jakim cudem takie Multikino i Cinema City mają tak toporne strony internetowe. Podejrzewam, że użyteczność strony w tym przypadku nie determinuje wyborów użytkowników w sposób bezpośredni, który dałoby się jakoś skwantyfikować. Pewnie króluje przeświadczenie, że mało kto zrezygnuje z pójścia do kina, do którego jest bliżej, które lubi się z jakichś innych względów (wygodniejsze fotele, lepszy popcorn, krótsze reklamy etc.), tylko dlatego, że strona jest fatalna. Tym bardziej, że konkurencja jest niewielka (tu oligopol) i strona konkurencji również nie zachwyca.

(więcej…)