Kategoria: Optymalizacja SEO stron www
Szymon Słowik
Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat
Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Audyt strony internetowej - jakie są typy audytów i kiedy warto je zrobić?
Audyt strony internetowej to dość obszerne pojęcie mogące się sprowadzać do jakiegoś szczególnego typu analizy lub też kompleksowego zbadania strony www.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Pomysł na Direct Answer - sprawdzanie kolejki do tego featured snippetu
Trafiłem na ciekawy sposób żeby sprawdzić, który wynik Google traktuje jako drugi najlepszy do umieszczenia w featured snippet.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak sprawdzić liczbę wyszukiwań słów kluczowych w Google
jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? To bardzo istotne pytanie, bez którego nie ma sensu zabierać się za tworzenie strategii SEO i content marketingu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Targetowanie fraz - konsekwentnie i precyzyjnie
Targetowanie słów kluczowych to dość prosty proces, o ile realizuje się go w sposób konsekwentny.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Semantyczne SEO - co to jest i jak je wykorzystać w pozycjonowaniu
Z tego artykułu dowiesz się, jak działa semantyka w SEO.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Strona 404 - jaką pełni rolę w SEO i jak zarządzać błędami 4xx
Chciałbym poruszyć temat, który często jest pomijany, ale ma kluczowe znaczenie dla SEO. Mówię tutaj o stronie 404 i jej roli w optymalizacji dla wyszukiwarek.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy cena usług SEO
Wstęp Optymalizacja i pozycjonowanie stron www (inaczej SEO) to dla wielu branż kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Dzięki usługom SEO witryna staje się widoczna dla użytkowników sieci internetowej, co przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży oraz popularności marki.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie?
SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania – najczęściej Google. Nazywane jest także pozycjonowaniem stron.
Zobacz więcej