Kurs SEO – naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania

Kurs SEO – naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania

Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces. Kurs SEO został przygotowany w formie lekcji wideo i jest dostępny na platformie Eduweb.

(więcej…)

Linkhouse – opinie, przegląd funkcji platformy do linkbuildingu

Linkhouse – opinie, przegląd funkcji platformy do linkbuildingu

Doświadczonym SEO-wcom nie trzeba tłumaczyć, czym jest Linkhouse, ale jestem przekonany, że wielu marketerów, początkujących adeptów pozycjonowania, czy przedsiębiorców, którzy sami promują swoje serwisy, nie zdaje sobie sprawy z potencjału tego typu platformy. W tym poście przedstawię interesujące, moim skromnym zdaniem, funkcje LH i omówię, czy i dlaczego warto korzystać z tego typu rozwiązań.

(więcej…)

Domain Rating, Trust Flow, Domain Authority, czyli jak ocenić moc domeny w link buildingu i skąd warto pozyskiwać linki

Domain Rating, Trust Flow, Domain Authority, czyli jak ocenić moc domeny w link buildingu i skąd warto pozyskiwać linki

Na Forum PiO napisał do mnie kolega po fachu – Łukasz. Chciał się poradzić w temacie link buildingu, a dokładnie oceny mocy domen, z których pozyskujemy linki. Miałem odpisać w 2-3 zdaniach, ale pytanie było na tyle obszerne, że powstał z tego artykuł, który warto tu umieścić (to pytanie się regularnie powtarza).

(więcej…)

Marketing szeptany na forach – linki z forów i komentarzy na blogach – jak znaleźć właściwe miejsca?

Marketing szeptany na forach – linki z forów i komentarzy na blogach – jak znaleźć właściwe miejsca?

Zdobywanie linków z forów i komentarzy na blogach, czyli tzw. marketing szeptany (buzz marketing), to jedna z wielu taktyk pozycjonowania. Jednak, jak w większości działań SEO, diabeł tkwi w szczegółach. Od niuansów będzie zależeć, czy kampania pozyskiwania linków osadzonych w komentarzach, przyniesie pozytywny efekt, czy też zaszkodzi lub po prostu pozostanie bez wpływu.

(więcej…)