Marketing szeptany na forach – linki z forów i komentarzy na blogach – jak znaleźć właściwe miejsca?

Marketing szeptany na forach – linki z forów i komentarzy na blogach – jak znaleźć właściwe miejsca?

Zdobywanie linków z forów i komentarzy na blogach, czyli tzw. marketing szeptany (buzz marketing), to jedna z wielu taktyk pozycjonowania. Jednak, jak w większości działań SEO, diabeł tkwi w szczegółach. Od niuansów będzie zależeć, czy kampania pozyskiwania linków osadzonych w komentarzach, przyniesie pozytywny efekt, czy też zaszkodzi lub po prostu pozostanie bez wpływu.

(więcej…)

Pozycjonowanie Śląsk, Katowice, Gliwice, Chorzów, Zabrze, Ruda Śląska – zobacz, jak to się robi

Pozycjonowanie Śląsk, Katowice, Gliwice, Chorzów, Zabrze, Ruda Śląska – zobacz, jak to się robi

Jeruna! Majster pozycjonowania do Wos godo. Pozycjonowanie po noszymu – Gibko i na zicher. Dobra, a teraz na serio. Pozycjonowanie lokalne to nie moja bajka. Śląsk tak. Pozycjonowanie też, ale nie lokalne. Ten wpis jest pewnego rodzaju eksperymentem, który ma zweryfikować, w jakim stopniu liczy się ekspercka treści 😉 a w jakim po prostu jej precyzyjna optymalizacja.

(więcej…)

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia w pozycjonowaniu, a kary za nienaturalne linki

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia w pozycjonowaniu, a kary za nienaturalne linki

Od dłuższego czasu rzadko słyszy się o karach od Google za nienaturalny profil linków. Google Penguin, działając w czasie rzeczywistym, de facto na bieżąco przelicza linki i weryfikuje, czy w przypadku określonych stron nie są zaburzone odpowiednie proporcje. Czym są te charakterystyczne proporcje? O tym dzisiaj właśnie.

(więcej…)

Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO – jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google

Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO – jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google

Każdy by chciał, aby na jego stronie pojawiało się dużo wartościowego, darmowego (sic!) ruchu z wyszukiwarki. Nie trzeba znać jakichś specjalnych, tajemnych receptur rządzących algorytmem Google, aby było to możliwe. Zasady są stosunkowo proste. Kluczem jest dobra analiza, a następnie wytrwałość i konsekwencja. No i pewna skala, bez której efektu nie osiągniemy. Z poniższego poradnika dowiesz się jakie są kluczowe kwestie wpływające na budowanie ruchu z Google. Prostymi słowami opowiem Ci, jak tworzyć strony, sklepy, a zwłaszcza serwisy internetowe oparte na treści, które będą dobrze zaprojektowane pod kątem SEO i skutecznie się pozycjonowały.

(więcej…)