Kategoria: Link building
Szymon Słowik
SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie w wyszukiwarkach?
SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony w celu wpływania na czynniki rankingowe wyszukiwarek internetowych. Celem SEO jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki. Najczęściej wykorzystywaną wyszukiwarką jest Google. SEO nazywane jest także pozycjonowaniem stron.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Link building - linki w pozycjonowaniu
Pozyskiwanie linków do własnej strony z zewnętrznych witryn, znane jako linkowanie lub link building, jest kluczowe dla osiągnięcia wysokiej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jakie linki na początku pozycjonowania
Rozpoczynają projekt SEO warto od początku mieć na uwadze, że bez link buildingu daleko nie zajedziesz. Pozyskiwanie linków w odpowiedniej ilości i jakości trzeba odpowiednio zaplanować.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Artykuły sponsorowane - jak ich używać i miejsca do publikacji?
Skuteczne artykuły sponsorowane – zasady tworzenia i publikacji Artykuły sponsorowane to klucz do wzrostu widoczności Twojej firmy w internecie. W tym artykule znajdziesz konkretne porady, jak je tworzyć i publikować, aby przyniosły Ci realne korzyści – od lepszej pozycji w wyszukiwarkach po zwiększenie ruchu na stronie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Targetowanie fraz - konsekwentnie i precyzyjnie
Targetowanie słów kluczowych to dość prosty proces, o ile realizuje się go w sposób konsekwentny.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak dobrać anchor-text w strategii off-site SEO
Jak dobierać proporcje między linkami wg atrybutów (czyste zwane dofollow vs.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy cena usług SEO
Wstęp Optymalizacja i pozycjonowanie stron www (inaczej SEO) to dla wielu branż kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Dzięki usługom SEO witryna staje się widoczna dla użytkowników sieci internetowej, co przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży oraz popularności marki.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Testowanie domen zapleczowych - zagrożenia, błędy, mylne wnioski
Rynek SEO – i mam tu na myśli zarówno klientów, jak i agencje – za bardzo przywykł do działania według prostego schematu zakładającego, że po prostu wystarczy dodawać kolejne linki i pisać treści. Czemu to nie wystarcza? W tym poście zaprezentuję kilka kluczowych założeń.
Zobacz więcej