Kategoria: Link building
Szymon Słowik
Testowanie domen zapleczowych - zagrożenia, błędy, mylne wnioski
Rynek SEO – i mam tu na myśli zarówno klientów, jak i agencje – za bardzo przywykł do działania według prostego schematu zakładającego, że po prostu wystarczy dodawać kolejne linki i pisać treści. Czemu to nie wystarcza? W tym poście zaprezentuję kilka kluczowych założeń.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO - co to jest? Wstęp do optymalizacji i pozycjonowania 2022
SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Opiera się na optymalizacji stron pod kątem silnika wyszukiwania (np. algorytmów Google) oraz budowaniu tzw. autorytetu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Międzynarodowe SEO i link building dla software house'ów, firm B2B, SaaS, tech etc.
Pozycjonowanie podmiotów B2B takich jak software house’y lub firmy technologiczne oferujące usługi w modelu SaaS cechuje się pewną specyfiką.
Zobacz więcejSzymon Słowik
PBN SEO i pozycjonowanie przez zaplecza - jak to działa? Czy jest skuteczne? Jak wpływa na bezpieczeństwo?
Czym są PBN i zaplecza i dlaczego mogą stanowić ważny element strategii pozycjonowania? Jak działają tego typu taktyki i od czego może zależeć ich skuteczność? Czy są bezpieczne i kiedy opłaca się z nich korzystać? Czy PBN i zaplecze to to samo? Na te wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć poniżej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Kurs SEO - naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania
Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Linkhouse - opinie, przegląd funkcji platformy do linkbuildingu
Doświadczonym SEO-wcom nie trzeba tłumaczyć, czym jest Linkhouse, ale jestem przekonany, że wielu marketerów, początkujących adeptów pozycjonowania, czy przedsiębiorców, którzy sami promują swoje serwisy, nie zdaje sobie sprawy z potencjału tego typu platformy.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Czy linki z czasem nabierają mocy lub ją tracą?
Czynnik czasu ma bez wątpienia znaczenie w SEO. Jednocześnie bardzo często jest źle interpretowany i przykłada się do niego zbyt dużą wagę.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Domain Rating, Trust Flow, Domain Authority, czyli jak ocenić moc domeny w link buildingu i skąd warto pozyskiwać linki
Na Forum PiO napisał do mnie kolega po fachu – Łukasz. Chciał się poradzić w temacie link buildingu, a dokładnie oceny mocy domen, z których pozyskujemy linki.
Zobacz więcej