Kategoria: Link building

Szymon Słowik

Wykorzystanie influencer marketingu w SEO

Influencer marketing to dziś nie tylko kanał sprzedaży, ale również skuteczne narzędzie wzmacniające SEO.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Co to jest parasite SEO?

Parasite SEO to technika polegająca na publikowaniu treści na stronach o wysokim autorytecie domeny (np. portale informacyjne, blogi, platformy społecznościowe), aby szybciej osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla konkurencyjnych fraz. Zamiast budować autorytet własnej domeny od podstaw, wykorzystuje się zaufanie, jakim cieszy się „strona-gospodarz”, by wypromować własne treści lub produkty.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

TrustRank - czym jest i jak jego zrozumienie pomoże Ci w pozycjonowaniu?

TrustRank to algorytm używany przez wyszukiwarki, takie jak Google, do rozróżniania między wysokiej jakości, wiarygodnymi stronami internetowymi a tymi spamowymi, niskiej jakości.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie w wyszukiwarkach?

SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony w celu wpływania na czynniki rankingowe wyszukiwarek internetowych. Celem SEO jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki. Najczęściej wykorzystywaną wyszukiwarką jest Google. SEO nazywane jest także pozycjonowaniem stron.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Czemu Google premiuje znane marki i dużych wydaców, a nie ekspertów?

Aktualnie w SEO na popularności zyskuje narracja, że Google premiuje dużych, a nie małych wydawców, znane marki, a nie mniejszych usługodawców. Nie mówię, że tak nie jest, bo faktycznie takie trendy w makro skali obserwujemy. Pytanie, z czego to wynika.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Link building - linki w pozycjonowaniu

Pozyskiwanie linków do własnej strony z zewnętrznych witryn, znane jako linkowanie lub link building, jest kluczowe dla osiągnięcia wysokiej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jakie linki na początku pozycjonowania

Rozpoczynają projekt SEO warto od początku mieć na uwadze, że bez link buildingu daleko nie zajedziesz. Pozyskiwanie linków w odpowiedniej ilości i jakości trzeba odpowiednio zaplanować.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Gdzie publikować artykuły sponsorowane i jak to robić pod kątem SEO?

Artykuły sponsorowane zwane są też w nomenklaturze anglojęzycznej guest postami (wpisami gościnnymi). Skuteczne artykuły sponsorowane – zasady tworzenia i publikacji Artykuły sponsorowane to klucz do wzrostu widoczności Twojej firmy w internecie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Targetowanie fraz - konsekwentnie i precyzyjnie

Targetowanie słów kluczowych to dość prosty proces, o ile realizuje się go w sposób konsekwentny.
Zobacz więcej

    Opisz swoje potrzeby:

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.