Kategoria: Content marketing

Szymon Słowik

SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie w wyszukiwarkach?

SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony w celu wpływania na czynniki rankingowe wyszukiwarek internetowych. Celem SEO jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki. Najczęściej wykorzystywaną wyszukiwarką jest Google. SEO nazywane jest także pozycjonowaniem stron.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Czemu Google premiuje znane marki i dużych wydaców, a nie ekspertów?

Aktualnie w SEO na popularności zyskuje narracja, że Google premiuje dużych, a nie małych wydawców, znane marki, a nie mniejszych usługodawców. Nie mówię, że tak nie jest, bo faktycznie takie trendy w makro skali obserwujemy. Pytanie, z czego to wynika.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Artykuły sponsorowane - jak ich używać i miejsca do publikacji?

Skuteczne artykuły sponsorowane – zasady tworzenia i publikacji Artykuły sponsorowane to klucz do wzrostu widoczności Twojej firmy w internecie. W tym artykule znajdziesz konkretne porady, jak je tworzyć i publikować, aby przyniosły Ci realne korzyści – od lepszej pozycji w wyszukiwarkach po zwiększenie ruchu na stronie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat

Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Pomysł na Direct Answer - sprawdzanie kolejki do tego featured snippetu

Trafiłem na ciekawy sposób żeby sprawdzić, który wynik Google traktuje jako drugi najlepszy do umieszczenia w featured snippet.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak sprawdzić liczbę wyszukiwań słów kluczowych w Google

jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? To bardzo istotne pytanie, bez którego nie ma sensu zabierać się za tworzenie strategii SEO i content marketingu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak tworzyć hardcorowo dobre treści w dobie HC

Na SEMKRK 21 Big opowiadałem o tworzeniu treści, które przetrwają próbę czasu. Przedstawiłem wymagający, ale wierzę, że skuteczny workflow, który można wykorzystać praktycznie w każdej niszy.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.