Kategoria: Content marketing
Szymon Słowik
Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat
Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Pomysł na Direct Answer - sprawdzanie kolejki do tego featured snippetu
Trafiłem na ciekawy sposób żeby sprawdzić, który wynik Google traktuje jako drugi najlepszy do umieszczenia w featured snippet.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak sprawdzić popularność słów kluczowych
Jak zbadać potencjał słów kluczowych? To bardzo istotne pytanie, bez którego nie ma sensu zabierać się za tworzenie strategii SEO i content marketingu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Semantyczne SEO - co to jest i jak je wykorzystać w pozycjonowaniu
Z tego artykułu dowiesz się, jak działa semantyka w SEO.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak tworzyć hardcorowo dobre treści w dobie HC
Na SEMKRK 21 Big opowiadałem o tworzeniu treści, które przetrwają próbę czasu. Przedstawiłem wymagający, ale wierzę, że skuteczny workflow, który można wykorzystać praktycznie w każdej niszy.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie?
SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Opiera się na optymalizacji stron pod kątem silnika wyszukiwania (np. algorytmów Google) oraz budowaniu tzw. autorytetu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO
Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Rytr.me - AI do generowania treści lepszych niż copywriter?
Z tymi treściami od AI lepszymi niż od copywritera, to oczywiście trochę żart, ale… tylko trochę.
Zobacz więcej