Kategoria: Content marketing

Szymon Słowik

Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat

Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Pomysł na Direct Answer - sprawdzanie kolejki do tego featured snippetu

Trafiłem na ciekawy sposób żeby sprawdzić, który wynik Google traktuje jako drugi najlepszy do umieszczenia w featured snippet.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak sprawdzić popularność słów kluczowych

Jak zbadać potencjał słów kluczowych? To bardzo istotne pytanie, bez którego nie ma sensu zabierać się za tworzenie strategii SEO i content marketingu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak tworzyć hardcorowo dobre treści w dobie HC

Na SEMKRK 21 Big opowiadałem o tworzeniu treści, które przetrwają próbę czasu. Przedstawiłem wymagający, ale wierzę, że skuteczny workflow, który można wykorzystać praktycznie w każdej niszy.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie?

SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Opiera się na optymalizacji stron pod kątem silnika wyszukiwania (np. algorytmów Google) oraz budowaniu tzw. autorytetu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO

Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Rytr.me - AI do generowania treści lepszych niż copywriter?

Z tymi treściami od AI lepszymi niż od copywritera, to oczywiście trochę żart, ale… tylko trochę.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.