Blog o SEO i marketingu
Zapraszam do lektury moich artykułów o marketingu internetowym, a przede wszystkim o SEO, czyli pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych pod kątem Google.
Szymon Szczęsny
Konferencja SEO & Content Camp coraz bliżej! Świętuj 10. urodziny z WhitePress i spróbuj swoich sił na torze SEO Warrior
Nie bez znaczenia w nazwie konferencji organizowanej przez WhitePress pojawia się słowo „Camp”. I choć nie będzie to obóz przetrwania, to przygotowanych atrakcji łącznie z torem przeszkód SEO Warrior będzie wiele.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy cena usług SEO
Wstęp Optymalizacja i pozycjonowanie stron www (inaczej SEO) to dla wielu branż kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Dzięki usługom SEO witryna staje się widoczna dla użytkowników sieci internetowej, co przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży oraz popularności marki.
Zobacz więcejSzymon Szczęsny
Kolejna edycja semKRK w wersji BIG!
Już 7 czerwca spotkamy się kolejny raz! Razem z naszym barcampem ponownie zawitamy do Starej Zajezdni w Krakowie. Towarzyszyć nam będzie 16 ekspertów i ekspertek z branży SEM i SEO.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO - co to jest? Podstawy optymalizacji dla wyszukiwarek 2023
SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Opiera się na optymalizacji stron pod kątem silnika wyszukiwania (np. algorytmów Google) oraz budowaniu tzw. autorytetu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Kogo zastąpi AI?
Świat obiegł news, że akcje BuzzFeed skoczyły o 200%, gdy zdecydowano zastąpić część redaktorów sztuczną inteligencją.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Yandex.ru - wyciek kodu źródłowego i znane czynniki rankingowe
26 stycznia wyciekły ważne repozytoria zawierające kody źródłowe usług internetowych rosyjskiego giganta technologicznego – Yandex.ru. Wszystkie pliki są datowane na 24 lutego 2022 r. Co obejmował wyciek? Wyciekły dane wszystkich najważniejszych usług: Nie wyciekły z tego, co wiem dane użytkowników, a jedynie kody źródłowe aplikacji. To jednak bardzo ważna wiadomość i źródło wiedzy dla specjalistów SEO.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO
Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcej