Blog o SEO i marketingu

Zapraszam do lektury moich artykułów o marketingu internetowym, a przede wszystkim o SEO, czyli pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych pod kątem Google.

Szymon Słowik

Czemu Google premiuje znane marki i dużych wydaców, a nie ekspertów?

Aktualnie w SEO na popularności zyskuje narracja, że Google premiuje dużych, a nie małych wydawców, znane marki, a nie mniejszych usługodawców. Nie mówię, że tak nie jest, bo faktycznie takie trendy w makro skali obserwujemy. Pytanie, z czego to wynika.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

I ​​❤ Marketing & Technology - kwiecień 2024

Cześć wszystkim! 👋 Mam ważną wiadomość dla wszystkich pasjonatów marketingu i nowych technologii. Od 16 do 18 kwietnia 2024 roku w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się XVII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce – I ❤ Marketing & Technology.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Link building - linki w pozycjonowaniu

Pozyskiwanie linków do własnej strony z zewnętrznych witryn, znane jako linkowanie lub link building, jest kluczowe dla osiągnięcia wysokiej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jakie linki na początku pozycjonowania

Rozpoczynają projekt SEO warto od początku mieć na uwadze, że bez link buildingu daleko nie zajedziesz. Pozyskiwanie linków w odpowiedniej ilości i jakości trzeba odpowiednio zaplanować.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Czy w Google Search Console można znaleźć listę niezindeksowanych stron?

Google Search Console jest narzędziem przydatnym w identyfikowaniu problemów z indeksacją, ale na pewno nie jest wystarczające.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Długość w treści w SEO - analiza 10 przypadków na przestrzeni 6 lat

Jestem zdania, że długość treści w SEO nie ma znaczenia. Jednak to bardzo daleko idące uproszczenie. Liczy się liczba poruszonych wątków istotnych dla tematu, a to przekłada się na długość treści. Kluczowe jest dopasowanie do intencji, które czasem z kolei może oznaczać preferowanie krótszej formy – szybkiego dostarczenia informacji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Czy Google blokuje indeksację tekstów AI? Test indeksowania artykułów tworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji.

Spotkałem się z opinią, że Google nie indeksuje tekstów generowanych AI. Postanowiłem wykazać, że jeśli inne progowe warunki techniczne i jakościowe są spełnione, teksty stworzone przez sztuczną inteligencję mogą być indeksowane w ciągu paru godzin.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Branding i SEO

Podnieś Widoczność Swojej Marki: Opanowanie SEO Brandingu dla Mocnej Obecności W dzisiejszym cyfrowym świecie, doskonała obecność online jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Ale jak jednocześnie zwiększyć świadomość swojej marki i wzmocnić jej tożsamość? Przedstawiamy branding SEO, podejście łączące optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych z efektywnymi strategiami budowania marki dla maksymalnego wpływu.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.