Blog o SEO i marketingu

Zapraszam do lektury moich artykułów o marketingu internetowym, a przede wszystkim o SEO, czyli pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych pod kątem Google.

Szymon Szczęsny

Konferencja SEO & Content Camp coraz bliżej! Świętuj 10. urodziny z WhitePress i spróbuj swoich sił na torze SEO Warrior

Nie bez znaczenia w nazwie konferencji organizowanej przez WhitePress pojawia się słowo „Camp”. I choć nie będzie to obóz przetrwania, to przygotowanych atrakcji łącznie z torem przeszkód SEO Warrior będzie wiele.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy cena usług SEO

Wstęp Optymalizacja i pozycjonowanie stron www (inaczej SEO) to dla wielu branż kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Dzięki usługom SEO witryna staje się widoczna dla użytkowników sieci internetowej, co przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży oraz popularności marki.
Zobacz więcej
Szymon Szczęsny

Kolejna edycja semKRK w wersji BIG!

Już 7 czerwca spotkamy się kolejny raz! Razem z naszym barcampem ponownie zawitamy do Starej Zajezdni w Krakowie. Towarzyszyć nam będzie 16 ekspertów i ekspertek z branży SEM i SEO.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO - co to jest? Podstawy optymalizacji dla wyszukiwarek 2023

SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Opiera się na optymalizacji stron pod kątem silnika wyszukiwania (np. algorytmów Google) oraz budowaniu tzw. autorytetu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Kogo zastąpi AI?

Świat obiegł news, że akcje BuzzFeed skoczyły o 200%, gdy zdecydowano zastąpić część redaktorów sztuczną inteligencją.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Yandex.ru - wyciek kodu źródłowego i znane czynniki rankingowe

26 stycznia wyciekły ważne repozytoria zawierające kody źródłowe usług internetowych rosyjskiego giganta technologicznego – Yandex.ru. Wszystkie pliki są datowane na 24 lutego 2022 r. Co obejmował wyciek? Wyciekły dane wszystkich najważniejszych usług: Nie wyciekły z tego, co wiem dane użytkowników, a jedynie kody źródłowe aplikacji. To jednak bardzo ważna wiadomość i źródło wiedzy dla specjalistów SEO.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO

Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.