Kategoria: AI SEO
Szymon Słowik
Artykuły sponsorowane - jak ich używać i miejsca do publikacji?
Skuteczne artykuły sponsorowane – zasady tworzenia i publikacji Artykuły sponsorowane to klucz do wzrostu widoczności Twojej firmy w internecie. W tym artykule znajdziesz konkretne porady, jak je tworzyć i publikować, aby przyniosły Ci realne korzyści – od lepszej pozycji w wyszukiwarkach po zwiększenie ruchu na stronie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Czy Google blokuje indeksację tekstów AI? Test indeksowania artykułów tworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji.
Spotkałem się z opinią, że Google nie indeksuje tekstów generowanych AI. Postanowiłem wykazać, że jeśli inne progowe warunki techniczne i jakościowe są spełnione, teksty stworzone przez sztuczną inteligencję mogą być indeksowane w ciągu paru godzin.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Branding i SEO
Podnieś Widoczność Swojej Marki: Opanowanie SEO Brandingu dla Mocnej Obecności W dzisiejszym cyfrowym świecie, doskonała obecność online jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Ale jak jednocześnie zwiększyć świadomość swojej marki i wzmocnić jej tożsamość? Przedstawiamy branding SEO, podejście łączące optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych z efektywnymi strategiami budowania marki dla maksymalnego wpływu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Przyjazne adresy URL - wpływ adresów na SEO
Adres URL (Uniform Resource Locator) to podstawowy element identyfikujący każdą stronę internetową. Jego rola w SEO (Search Engine Optimization) jest kluczowa, ponieważ to pierwszy element, który roboty wyszukiwarek analizują podczas indeksowania strony.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Skuteczne generowanie leadów poprzez komunikację obietnicy
W dzisiejszym artykule omówimy kluczowe strategie, które pomogą Ci skutecznie generować leady poprzez komunikację obietnicy. Dowiesz się, jakie jest znaczenie i rola obietnicy w kampaniach reklamowych oraz jak utrzymać ją na każdym etapie procesu. Przedstawimy również przykłady skutecznych obietnic korzyści dla klienta, które przyciągną uwagę i zachęcą do podjęcia działania.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Rola CTR w marketingu internetowym i SEO
W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie, marketing internetowy i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) stały się kluczowymi elementami strategii biznesowych. Firmy i marki starają się wyróżnić w gęsto zaludnionym cyfrowym krajobrazie, gdzie pierwsze wrażenie może zdecydować o sukcesie lub porażce.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Semantyczne SEO - co to jest i jak je wykorzystać w pozycjonowaniu
Z tego artykułu dowiesz się, jak działa semantyka w SEO.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Czy SGE i czatboty w wyszukiwarkach to koniec pozycjonowania?
W ciągu paru ostatnich miesięcy wiele osób (klientów, marketerów, specjalistów SEO) zagadywało do mnie z pytaniem, co najnowsze zmiany w świecie wyszukiwarek (ChatGPT + Bing; BARD) oznaczają dla branży SEO. Przez ostatnich parę dni znowu się to nasiliło za sprawą ogłoszenia zmian w samym Google. Czy SEO w tej chwili umiera na naszych oczach? Nie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak tworzyć hardcorowo dobre treści w dobie HC
Na SEMKRK 21 Big opowiadałem o tworzeniu treści, które przetrwają próbę czasu. Przedstawiłem wymagający, ale wierzę, że skuteczny workflow, który można wykorzystać praktycznie w każdej niszy.
Zobacz więcej