Specjalista SEO – Szymon Słowik

Marketingiem w różnych formach zajmuję się już ponad dekadę, a od około 2010 roku rozwijam kompetencje jako specjalista SEO. Miałem okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, ale także PPC i content marketingowe), a dzisiaj prowadzę swoją agencję – Takaoto (specjalizujemy się w SEO, analityce i UX). Jeśli chcesz poznać mój profil zawodowy, doświadczenie, rekomendacje, zapraszam na LinkedIn.

Regularnie rozmawiam z przedsiębiorcami o ich zmaganiach z marketingiem, pozycjonowaniem w Google, sprzedażą, analityką internetową. Poznaję ich problemy i wspólnie znajdujemy rozwiązania.

Uważam, że warto dzielić się wiedzą, czego efektem są między innymi artykuły na moim blogu. Jestem współautorem książki pod red. Macieja Tesławskiego „Projektowanie strategii marki” (pisałem o nowych mediach, marketingu internetowym) oraz „SEO Playbook” pod redakcją Sławka Czajkowskiego. Ponadto wykładam na dwóch kierunkach studiów podyplomowych na AGH w Krakowie (Social Media & Content Marketing oraz Marketing Internetowy) oraz chętnie występuję na konferencjach – zarówno tych największych jak I love marketing, Kongres eHandlu, Mobile Trends, WordCamp, MailMyDay, Social Media Week, InfluencerLive Poznań, jak i mniejszych, lokalnych inicjatywach WordUp Silesia, #OpenSmolna czy G-Spot Marketing.

Jeśli chcesz szukasz specjalisty SEO do poprowadzenia Twojego projektu, chcesz porozmawiać, umówić się na konsultacje lub omówić inne możliwości współpracy (szkolenia, wypowiedzi w mediach, udział w konferencjach etc.), napisz do mnie!

Prowadzę działalność jako niezależny specjalista SEO. Ponadto współpracuję z innymi specjalistami z poszczególnych dziedzin digital marketingu i webdesignu w ramach mojej autorskiej marki Takaoto oraz kolektywu Challenge Studio.
Jestem także wykładowcą na dwóch kierunkach studiów podyplomowych AGH w Krakowie oraz na kierunku Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Krakowie.
Oprócz tego, że jestem specjalistą i konsultantem SEO, przez długi czas byłem także certyfikowanym specjalistą Google Ads i Google Analytics, a moja firma posiadała przez jakiś status Partnera Google. Wycofałem się jednak z prowadzenia kampanii PPC, aby skupić się przede wszystkim na doradztwie i pozycjonowaniu (gdzie także wykorzystuję zdobytą wcześniej wiedzę analityczną i marketingową).

Napisz do mnie, a pomogę ci w wyborze optymalnej strategii marketingu internetowego

6 + 1 =