Poznajmy się lepiej
Specjalista SEO
Od kilkunastu lat gromadzę wiedzę i doświadczenie jako specjalista SEO. Pracowałem dla agencji interaktywnej, startupów, współtworzyłem dział marketingu międzynarodowej firmy technologicznej, działałem jako freelancer, niezależny konsultant SEO, audytor, trener, a dzisiaj prowadzę własne firmy w branży optymalizacji i pozycjonowania stron.
Przedsiębiorca
Jestem założycielem renomowanej butikowej agencji SEO takaoto.pro. Odpowiadam w niej za kwestie strategiczne, szkolenia a także badania i rozwój. Jestem też współtwórcą firmy Tarantula SEO, w której odpowiadam między innymi za rozwój produktu w oparciu o potrzeby rynku, a także za realizację kampanii link buildingu dla klientów.
Twórca dzielący się wiedzą
Uważam, że warto podnosić świadomość SEO na rynku, czego efektem są między innymi artykuły na moim blogu. Jestem także współautorem książek „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego oraz „SEO Playbook” pod red. Sławka Czajkowskiego.
Posiadam również wieloletnie doświadczenie jako wykładowca, które zdobywałem między innymi na AGH w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu. Chętnie występuję na konferencjach – miałem przyjemność opowiadać o marketingu, optymalizacji i pozycjonowaniu na największych scenach w Polsce.
Porozmawiajmy
Jeśli chcesz szukasz specjalisty SEO do poprowadzenia Twojego projektu, chcesz porozmawiać, umówić się na konsultacje lub omówić inne możliwości współpracy (szkolenia, wypowiedzi w mediach, udział w konferencjach etc.), napisz do mnie!
Prowadzę obecnie dwa kluczowe projekty. Pierwszy to takaoto.pro (marka w 2022 r. obchodzi 10-lecie). To kilkunastoosobowy zespół specjalistów SEO i content marketingu, z którym z sukcesami obsługujemy szereg kampanii dla renomowanych klientów - często liderów swoich branż. Drugi to Tarantula SEO - firma oferująca link building na expirkach oparty na szeregu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i procesowych.
Przez kilka lat prowadziłem wykłady na kierunkach Marketing Internetowy oraz Social Media & Content Marketing na AGH w Krakowie oraz na kierunku Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.