Szymon Słowik
Masz pytania?
Analiza usability, użyteczności
Cena audytu: od 1000 PLN netto
Dowiedz się, dlaczego twoja strona nie generuje przychodów, sprzedaży, kliknięć i rejestracji.
Dlaczego potrzebujesz audytu UX
Skoro tutaj trafiłeś, to prawdopodobnie poszukujesz przyczyn niskiej skuteczności sprzedażowej Twojej strony. Dostrzegasz niepokojące sygnały i od razu zadajesz sobie pytanie:
DLACZEGO na mojej stronie internetowej..
- współczynnik konwersji jest aż tak niski?
- konta próbne nie konwertują w płatne plany i subskrybcje?
- użytkownicy porzucają ścieżkę zakupową?
- generuje bezwartościowe leady od klientów spoza twojego targetu?
- nawet płatny ruch konwertuje bardzo słabo?
Poziom User Experience/ Usability/ Użyteczności twojej witryny poprowadzi użytkowników głębiej w strukturę strony, lub do szybkiego jej opuszczenia- jeśli został zaniedbany. To przekłada się na budowanie negatywnych sygnałów behawioralnych, które Google może w coraz większym stopniu brać pod uwagę w procesie pozycjonowania stron.
Każdy z nas miał kiedyś do czynienia ze stroną czy sklepem internetowym, gdzie dotarcie do poszukiwanych informacji i produktów jest utrudnione, a poruszanie się jest nieintuicyjne i niezrozumiałe. Użytkownik online nie ma czasu na zastanawianie się ’jak szukać informacji na tej stronie?’. Szybko rezygnuje i opuszcza niezrozumiałą stronę.
Dobry UX strony jest wtedy, gdy pozwala użytkownikom na szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji. Jednocześnie pozwala Ci osiągać biznesowe cele (sprzedaż, rejestracje) w ramach tego samego procesu ścieżki użytkownika. Witryna użyteczna, to witryna satysfakcjonująca. Dotyczy to obu stron procesu - użytkownika, jak i biznesu, który stoi za danym serwisem.
Jak UX wpływa pozytywnie na Twoje wyniki finansowe?
Wykluczając błędy użyteczności szybko zauważysz poprawę na wielu płaszczyznach istotnych dla twojego biznesu.
Zwiększenie liczby leadów i sprzedaży Zwiększy zaangażowanie użytkowników zwiększy pozytywne postrzeganie marki.
Jak więc sprawić, by użytkownicy na Twojej stronie spędzali wystarczająco dużo czasu by przyswoili content, zostawili swój e-mail i kupili więcej produktów?
Nie chodzi o to żeby interfejs był „ładny”. Istotne jest by wszystko co użytkownik widzi na ekranie miało sens , było logiczne, zrozumiałe i intuicyjne.
Twoja strona powinna dawać użytkownikom zrozumiałe i czytelne komunikaty, być perswazyjna i skutecznie prowadzić ich do celu.
Twoi użytkownicy powinni być zaangażowani w stronę i zainteresowani Twoją ofertą. Jednocześnie „filtrując” zainteresowanie klientów spoza Twojej grupy docelowej.
Jak zwiększyć skuteczność Twojej strony bez kosztownego redesignu?
Jednak wykonanie wielu małych kroków w celu zmiany istniejącej witryny jest o wiele łatwiejsze niż całkowite jej przeprojektowanie.
Małe zmiany i poprawki są szybsze, tańsze i umożliwiają precyzyjną weryfikację efektów ich wprowadzenia.
Skąd wiemy co wymaga zmiany i w jaki sposób należy to zmienić?
Ja i mój team współpracujemy z klientami w przeróżnych branżach, pomagając im zdobywać klientów i utrzymywać ich na dłużej.
Doskonale rozumiemy wszystkie aspekty doświadczania użytkownika począwszy od projektu, przez marketing aż po tworzenie lejków sprzedażowych.
Znasz swój produkt wewnątrz i na zewnątrz, ale jeśli chodzi o twoją stronę internetową nie masz pojęcia jak widzi ją użytkownik odwiedzający ją po raz pierwszy. Widziałeś ją zbyt wiele razy żeby dostrzec jej błędy. Poza tym- powiedzmy sobie szczerze, jesteś stronniczy i nieobiektywny! Nie możesz rzetelnie i obiektywnie samemu ocenić użyteczności własnej witryny.
Nawet niewielkie zmiany i optymalizacja pod kątem UX mogą mieć ogromny wpływ na kondycję Twojego biznesu.
Czy chcesz odkryć nowe sposoby zwiększenia liczby konwersji, zwiększenia przychodów i rozwiązania ukrytych problemów UX w Twojej firmie?
Pomoc zewnętrznego eksperta wystarczy by zdiagnozować błędy i wytyczyć kierunek zmian
Audyt UX, który oferujemy umożliwia Ci skorzystanie z eksperckiej wiedzy i naszego know-how oraz doświadczenia, bez konieczności ponoszenia olbrzymich kosztów agencyjnych. Specjalizujemy się w projektowaniu doświadczeń użytkowników online, które jednocześnie realizują swoje cele biznesowe.
Skorzystaj z naszej oferty audytu UX jeśli:
- Chcesz mieć pewność że wykorzystujesz maksimum potencjału biznesowego swojej strony.
- Chcesz zapewnić użytkownikom najwyższe standardy użyteczności, ale nie wiesz jak to zrobić.
- Doceniasz szczerość i obiektywny ekspercki feedback.
- Chcesz kompleksowej wiedzy przedstawionej w czytelnej i przystępnej formie?
Z Audytem UX poznasz błędy sabotujące konwersje na twojej stronie i otrzymasz wytyczne dotyczące sposobu ich wyeliminowania. Twój dedykowany Audyt UX Usability wskaże wszystkie informacjach i czynniki zaniżające konwersję. Mogą to być między innymi:
- Identyfikacja krytycznych błędów użyteczności Twojej strony
- Niewielkie zmiany które natychmiast poprawią wrażenia użytkowników
- Wskazówki dotyczące stylu wizualnego, koloru i typografii.
- Feedback na temat dopasowania twojego produktu do potrzeb rynku.
- Ocena skuteczności komunikacji twojego copy
- Rekomendacje które pozwolą Ci utrzymać stronę prostą i sfocusowaną na realizacji celu
- Problemy przepływów użytkownika
- Ocenę w kontekście najlepszych praktyk w zakresie UX, projektowania i marketingu.
Jak długo trwa usługa audytu?
Po zamówieniu audytu otrzymasz do wypełnienia ankietę. Przekażesz nam więcej kluczowych informacji dzięki którym lepiej zrozumiemy specyfikę Twojej strony, która będzie audytowana. Dokładny termin przekazania raportu z audytu wyznaczymy tylko po otrzymaniu wypełnionej ankiety. Czas trwania audytu to zwykle od 5 do 10 dni roboczych, w zależności od wybranego pakietu.
Ile kosztuje audyt UX?
Koszt prostej analizy użyteczności zaczyna się od 1000 PLN netto. W przypadku szerszego zakresu badania, a także bardziej złożonych serwisów (np. duże strony e-commerce) może to być kilka do kilkunastu tysięcy złotych. Każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Wycena jest bezpłatna.
Zamów audyt UX swojego serwisu
Widzisz potrzebę poprawy użyteczności swojego serwisu? Chcesz poprawić skuteczność biznesową? Wypełnij formularz i porozmawiajmy o UX.