Kategoria: Biznes online

Szymon Słowik

Google - podmioty zależne

Czym są podmioty zależne? Podmioty zależne to spółki, nad którymi kontrolę sprawują tzw. jednostki dominujące. Innymi słowy, chodzi o sytuację, w której jedno przedsiębiorstwo należy do innego lub jest przez nie zarządzane w wyniku posiadania większości udziałów lub uprawnień do decydowania o polityce finansowej i operacyjnej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Audyt strony internetowej - jakie są typy audytów i kiedy warto je zrobić?

Audyt strony internetowej to dość obszerne pojęcie mogące się sprowadzać do jakiegoś szczególnego typu analizy lub też kompleksowego zbadania strony www.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak założyć sklep internetowy?

Rozwój rynku e-commerce wiąże się nie tylko ze znacznie wyższym poziomem usług, z których mogą korzystać konsumenci. Ta branża kusi również przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnych sklepów internetowych. Znakomite perspektywy, rozwijające się technologie i łatwo dostępne narzędzia sprawiają jednak, że łatwo o przeoczenie najważniejszych kwestii.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Kurs SEO - naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania

Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Social Selling – co to jest?

Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Bezpieczeństwo w sieci - czyli jak nie dać się okraść płacąc kartą online

Jesteś cały czas online? Mam złą wiadomość, oszuści też są. Wraz z przenoszeniem coraz większej ilości aktywności do sieci, przeniosła się tam też działalność przestępcza. Przeczytaj, jak w kilku prostych krokach uchronić się przed oszustwem w Internecie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Sex shop SEO. Chcesz być na pierwszej stronie Google? Zapomnij. Wyszukiwarka preferuje inne wyniki

Kolejny ładny przykład, że częścią wyników Google steruje jakby „ręcznie”.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.