Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?

Rozwój rynku e-commerce wiąże się nie tylko ze znacznie wyższym poziomem usług, z których mogą korzystać konsumenci. Ta branża kusi również przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnych sklepów internetowych. Znakomite perspektywy, rozwijające się technologie i łatwo dostępne narzędzia sprawiają jednak, że łatwo o przeoczenie najważniejszych kwestii. Handel online, choć pozornie prosty i przystępny, w rzeczywistości wymaga dużej wiedzy i dobrego przygotowania. Informacje na temat różnych aspektów funkcjonowania tego rynku przygotowało ALEO.com – baza firm online. Co więcej: udostępniło je w formie bezpłatnego e-booka „Jak założyć sklep internetowy”. Warto przyjrzeć się bliżej jego zawartości.

(więcej…)

Big data w e-commerce

Big data w e-commerce

Big Data to w uproszczeniu zbieranie i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w celu zdobycia wartościowych informacji. W biznesie i marketingu chodzi przede wszystkim o analizę danych o konsumentach. Dalej brzmi ogólnie i enigmatycznie, prawda? Przyjrzyjmy się, jak w praktyce firmy wykorzystują big data do podejmowania decyzji.

(więcej…)

edrone – przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

edrone – przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem. Jeśli takie podejście, połączone oczywiście z efektywną analityką i automatyzacją powtarzalnych procesów, jest Ci bliskie, to powinieneś przyjrzeć się platformie edrone.me.

(więcej…)