Kategoria: Publikacje partnerów
Szymon Słowik
Marketing Automation – od czego zacząć?
Wyobraź sobie, że Twój biznes rozrasta się coraz bardziej i bardziej (czego Ci, czytelniku, szczerze życzę), a Twoja oferta staje się coraz bardziej rozbudowana. Prowadzisz bazę w CRM, listę mailingową i promocję w kilku systemach reklamowych. W pewnym momencie następuje klęska urodzaju: masz tylu klientów i działań marketingowych, że przestajesz panować nad ich obsługą.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak założyć sklep internetowy?
Rozwój rynku e-commerce wiąże się nie tylko ze znacznie wyższym poziomem usług, z których mogą korzystać konsumenci. Ta branża kusi również przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnych sklepów internetowych. Znakomite perspektywy, rozwijające się technologie i łatwo dostępne narzędzia sprawiają jednak, że łatwo o przeoczenie najważniejszych kwestii.
Zobacz więcejSzymon Słowik
6 mitów na temat prawnej ochrony marki firmy
Przedsiębiorcy mają często błędne przeświadczenia o prawnej ochronie marki.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Tworzenie stron www bez kodowania - kiedy warto korzystać z kreatorów i CMS
Stworzenie strony internetowej to stosunkowo prosta operacja. Jednak, jak to zwykle bywa, diabeł tkwi w szczegółach.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Big data w e-commerce
Big Data to w uproszczeniu zbieranie i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w celu zdobycia wartościowych informacji. W biznesie i marketingu chodzi przede wszystkim o analizę danych o konsumentach.
Zobacz więcejSzymon Słowik
edrone - przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce
Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Smart shopper – klient z głową na karku
„W ciągu ostatnich kilku lat określenie smart shopping zyskało w Polsce popularność. O smart shoppingu mówi się w odniesieniu do postawy oszczędnościowej, racjonalnej, opartej na konsumenckim sprycie czy wręcz konsumencko pojmowanej mądrości.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO copywriting - czym się różni od content marketingu
Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe.
Zobacz więcej