Kategoria: Publikacje partnerów

Szymon Słowik

Marketing Automation – od czego zacząć?

Wyobraź sobie, że Twój biznes rozrasta się coraz bardziej i bardziej (czego Ci, czytelniku, szczerze życzę), a Twoja oferta staje się coraz bardziej rozbudowana. Prowadzisz bazę w CRM, listę mailingową i promocję w kilku systemach reklamowych. W pewnym momencie następuje klęska urodzaju: masz tylu klientów i działań marketingowych, że przestajesz panować nad ich obsługą.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak założyć sklep internetowy?

Rozwój rynku e-commerce wiąże się nie tylko ze znacznie wyższym poziomem usług, z których mogą korzystać konsumenci. Ta branża kusi również przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych prowadzeniem własnych sklepów internetowych. Znakomite perspektywy, rozwijające się technologie i łatwo dostępne narzędzia sprawiają jednak, że łatwo o przeoczenie najważniejszych kwestii.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

6 mitów na temat prawnej ochrony marki firmy

Przedsiębiorcy mają często błędne przeświadczenia o prawnej ochronie marki.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Tworzenie stron www bez kodowania - kiedy warto korzystać z kreatorów i CMS

Stworzenie strony internetowej to stosunkowo prosta operacja. Jednak, jak to zwykle bywa, diabeł tkwi w szczegółach.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Big data w e-commerce

Big Data to w uproszczeniu zbieranie i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w celu zdobycia wartościowych informacji. W biznesie i marketingu chodzi przede wszystkim o analizę danych o konsumentach.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

edrone - przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Recenzja modułu Whitepress do współpracy z influencerami

Zostałem poproszony o przetestowanie nowej platformy wspierającej działania z zakresu tzw. influencer marketingu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Smart shopper – klient z głową na karku

„W ciągu ostatnich kilku lat określenie smart shopping zyskało w Polsce popularność. O smart shoppingu mówi się w odniesieniu do postawy oszczędnościowej, racjonalnej, opartej na konsumenckim sprycie czy wręcz konsumencko pojmowanej mądrości.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO copywriting - czym się różni od content marketingu

Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.