Kategoria: Biznes online
Szymon Słowik
Kurs SEO - naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania
Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Social Selling – co to jest?
Social selling to bez wątpienia jeden z bardziej zauważalnych buzzwordów marketingu internetowego w ostatnim czasie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Bezpieczeństwo w sieci - czyli jak nie dać się okraść płacąc kartą online
Jesteś cały czas online? Mam złą wiadomość, oszuści też są. Wraz z przenoszeniem coraz większej ilości aktywności do sieci, przeniosła się tam też działalność przestępcza. Przeczytaj, jak w kilku prostych krokach uchronić się przed oszustwem w Internecie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Sex shop SEO, czyli pozycjonowanie dla sklepu erotycznego. Analiza przypadku
Kolejny ładny przykład, że częścią wyników Google steruje jakby „ręcznie”.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Zawarcie umowy z telekomem - rozmowa z konsultantem Orange i przesyłka dokumentacji (B2B)
Opowiem Wam pewną sytuację z ostatnich dni. Moim zdaniem Orange jest trochę niepoważne, ale sami oceńcie. Nie zdziwiłbym się, gdyby to była procedura stosowana szerzej, nie wiem. Moje doświadczenie opiera się na kontakcie z Orange i dotyczy przedłużenia umowy abonamentowej na telefony i Internet.
Zobacz więcejSzymon Słowik
6 mitów na temat prawnej ochrony marki firmy
Przedsiębiorcy mają często błędne przeświadczenia o prawnej ochronie marki.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Tworzenie stron www bez kodowania - kiedy warto korzystać z kreatorów i CMS
Stworzenie strony internetowej to stosunkowo prosta operacja. Jednak, jak to zwykle bywa, diabeł tkwi w szczegółach.
Zobacz więcej