Kategoria: Optymalizacja SEO stron www

Szymon Słowik

Bezpieczeństwo strony na WordPress - jak sprawdzić, czy strona nie jest zainfekowana

Dzisiaj kilka słów o tym, jak sprawdzić, czy strona stojąca na WordPress nie została zaatakowana i wykorzystana do pozycjonowania obcych serwisów. Pewne wskazówki będą uniwersalne, więc jeśli masz stronę np.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO w wykonaniu "dobrych informatyków"

Ostatnio zacząłem sobie buszować po forach dla webmasterów. Praktycznie każde z nich ma kategorię „Pozycjonowanie” lub podobną… Biorąc pod uwagę poziom prezentowanej tam wiedzy (pomijając szeptanki agencji SEO) tam nadal panuje rok 2012.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO copywriting - czym się różni od content marketingu

Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Co grozi za publikowanie tekstów w agregatorach?

Kolejne agregatory treści wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Darmowy audyt SEO - czy warto korzystać?

Co chwilę trafiam na oferty darmowych audytów SEO. Niektóre z tych audytów są przeprowadzane automatycznie (wystarczy, że podasz nazwę domeny i klikniesz enter), inne są oferowane przez „ekspertów” z wieloletnim doświadczeniem.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Indeksowanie treści z Facebooka przez Google

Ten post piszę jako ciekawostkę, ale będzie z niego też jakaś nauka.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Pozycjonowanie w rozliczeniu za pozycje - czemu nie jest w Twoim interesie i powinieneś o nim zapomnieć

Pozycjonowanie w modelu rozliczeń za pozycje strony na zdefiniowane słowa kluczowe jest złe.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Audyt w marketingu - czemu ma tak wielkie znaczenie?

Czy da się robić marketing bez audytu? Nie. Nie da się.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Czy wybór domeny funkcjonalnej TLD ma wpływ na pozycjonowanie

W dyskusjach branżowych na forach i w grupach często pada pytanie – czy lepiej pozycjonują się strony z końcówką .com, czy na przykład .eu.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.