Kategoria: Optymalizacja SEO stron www

Szymon Słowik

Analityka za pomocą Google Search Console - nowy zakres danych

Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tool) to jedno z kluczowych narzędzi analitycznych, z których warto korzystać jeśli zależy ci na widoczności i ruchu z wyszukiwarki. Prace nad jego rozwojem trwają bardzo powoli, lecz zbliżamy się do pewnej przełomowej zmiany.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Linki z WhitePress - jak się pozycjonować niskim kosztem dzięki artykułom eksperckim

Zazwyczaj nie pozycjonuję swoich projektów (np. tego bloga i strony firmowej takaoto) jakoś specjalnie, celowo, na większą skalę. Jednak raz na jakiś czas wykorzystuję pewną ciekawą funkcję platformy WhitePress – mianowicie gościnne artykuły eksperckie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Card sorting i sen o lodówce

Miałem dzisiaj dziwny sen, o którym zaraz Ci opowiem. Analizuję od paru dni domenę, w obrębie której jest dość duży bałagan (zarówno pod kątem SEO, jak i UX) i będziemy rekomendować reorganizację architektury informacji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer

Marketing powinien zawsze opierać się na znajomości bieżącej sytuacji. Kiedyś marketerzy mieli do dyspozycji jedynie bardzo drogie i często niezbyt miarodajne badania rynkowe. Obecnie, przynajmniej Ci, którzy prowadzą kampanie online, mają dostęp do ogromnych zasobów wiedzy w postaci danych, statystyk, insightów konsumenckich.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Kiedy zainwestować w audyt i optymalizować stronę

Audyt strony to coś, co ciężko przeliczyć na konkretne pieniądze. Nie da się wyliczyć, jaki będzie z tego zwrot (ROI), bo to nie działanie stricte promocyjne, a raczej inwestycja w jakość i kontrolę tego, co się dzieje na stronie i wokół niej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Specjalista ds. pozycjonowania - kim jest i jak go znaleźć

Firma SeoStation przeprowadziła pod koniec 2015 r. badania polskiej branży pozycjonerskiej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

PageRank - czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?

Ostatnio na facebookowych grupach dyskusyjnych poświęconych tematyce pozycjonowania i optymalizacji (SEO) ponownie przewinął się wątek umierającego PageRank.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Inbound marketing - z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.