Kategoria: Optymalizacja SEO stron www
Szymon Słowik
Pozycjonowanie Śląsk, Katowice, Gliwice, Chorzów, Zabrze, Ruda Śląska - zobacz, jak to się robi
Jeruna! Majster pozycjonowania do Wos godo. Pozycjonowanie po noszymu – Gibko i na zicher. Dobra, a teraz na serio. Pozycjonowanie lokalne to nie moja bajka. Śląsk tak. Pozycjonowanie też, ale nie lokalne.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Google Medic Update - osobista opinia o aktualizacji Medical, stronach YMYL i nowych wytycznych dla raterów
Na początku sierpnia miała miejsce poważna aktualizacja algorytmu Google. Na początku nazwana Medical Update, bo według pierwszych obserwacji miała dotknąć głównie stron o tej tematyce. Okazało się jednak, że to poważniejszy update o dużo szerszym zasięgu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Spadki w Google, czyli SEO-we #JakŻyć. Czy należy przejmować się spadkami w Google?
Czy spadek w Google musi od razu oznaczać katastrofę? Czasem może – wszystko zależy od skali i modelu biznesowego. Oczywiście każdy oczekuje, że jego pozycje będą zawsze rosły, lecz rzeczywistość nie jest tak kolorowa.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia w pozycjonowaniu, a kary za nienaturalne linki
Od dłuższego czasu rzadko słyszy się o karach od Google za nienaturalny profil linków. Google Penguin, działając w czasie rzeczywistym, de facto na bieżąco przelicza linki i weryfikuje, czy w przypadku określonych stron nie są zaburzone odpowiednie proporcje.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO - jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google
Każdy by chciał, aby na jego stronie pojawiało się dużo wartościowego, darmowego (sic!) ruchu z wyszukiwarki. Nie trzeba znać jakichś specjalnych, tajemnych receptur rządzących algorytmem Google, aby było to możliwe. Zasady są stosunkowo proste. Kluczem jest dobra analiza, a następnie wytrwałość i konsekwencja. No i pewna skala, bez której efektu nie osiągniemy.
Zobacz więcejSzymon Słowik
W poszukiwaniu przyczyn spadków ruchu w Google - fluktuacje, aktualizacje, filtry, sezonowość w SEO
Pozycjonowanie stron często przypomina śledztwo detektywistyczne. Widzimy czasem spadki (pozycji, widoczności, ruchu), ale nie wiemy, z czego wynikają. Musimy znaleźć przyczyny – zmiany w algorytmie, atak złośliwego oprogramowania, aktywność konkurencji, czy też zwykła sezonowość.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO
Google coraz bardziej miesza, jeśli chodzi o czynniki rankingowe. Obserwujemy od dłuższego czasu, że poszczególne czynniki dla różnych branż mogą mieć różne wagi. To, co działa w jednej branży, niekoniecznie przekłada się na wzrosty w innej.
Zobacz więcej