Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne. Ten wpis natomiast jest eksperymentem studentów kierunku Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej. Definiuje przedział czasowy między kliknięciem w wybrany wynik wyszukiwania (link do strony), a ewentualnym powrotem do strony wyników.
Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska. Jest to cykl spotkań, podczas których zaproszeni specjaliści SEO analizują strony www zgłoszone przez uczestników.
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie. Wystarczy, że w swojej codziennej pracy skupi się na tym, w czym jest mistrzem – przygotowywaniu wysokiej jakości treści. I będzie stosował 5 prostych taktyk, które pomogą w budowaniu pozycjonowania w wyszukiwarce Google (i innych).
Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety. Jednak ma też swoje ograniczenia, o których warto pamiętać przystępując do działań SEO – począwszy od audytu.
Kolejny ładny przykład, że częścią wyników Google steruje jakby „ręcznie”. Od jakiegoś czasu dla zapytania sex shop w top10 (Ba! Nawet top20) nie znajdziecie praktycznie żadnego sklepu erotycznego.