Kategoria: Optymalizacja SEO stron www
Szymon Słowik
Przekierowanie między domenami, wolne przeindeksowanie i stare wyniki w SERP-ach
Robisz rebranding? Domena A została przekierowana na domenę B, ale wyniki z tej pierwszej wciąż pojawiają się w Google? Czasem jest to problem, ale nie zawsze.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak dobrać frazy pod SEO na podstawie Google Ads?
Na pewno chcesz aby Twój biznes dobrze funkcjonował w sieci. Zapewne wiesz już, że nie wystarczy samo posiadanie strony internetowej. Aby potencjalni klienci w ogóle na nią trafili, muszą mieć możliwość odnalezienia jej w gąszczu innych witryn. Ułatwiają to wyszukiwarki internetowe i wysoka pozycja zajmowana w nich przez Twoją stronę.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Domain Rating, Trust Flow, Domain Authority, czyli jak ocenić moc domeny w link buildingu i skąd warto pozyskiwać linki
Na Forum PiO napisał do mnie kolega po fachu – Łukasz. Chciał się poradzić w temacie link buildingu, a dokładnie oceny mocy domen, z których pozyskujemy linki.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Co to jest marketing internetowy? Definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online
Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Dwell time - dowiedz się co to jest? Czy należy mierzyć? Jak?
Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Webinar SEO Surgery Polska #1 SEMrush
Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Audyt strony opartej na CMS Hubspot
Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Sex shop SEO, czyli pozycjonowanie dla sklepu erotycznego. Analiza przypadku
Kolejny ładny przykład, że częścią wyników Google steruje jakby „ręcznie”.
Zobacz więcej