Już 13. czerwca, w najbliższy wtorek odbędzie się 7. edycja imprezy Mobile Silesia. Impreza z roku na rok nabiera rozpędu i można śmiało powiedzieć, że to jeden z ciekawszych eventów na marketingowej mapie Śląska. Zobaczcie, dlaczego warto na niej się pojawić i zgarnijcie wejściówkę w promocyjnej cenie.
Na Mobile Silesia byłem trzykrotnie – na 4. edycji w gliwickim Mrowisku w 2014 roku, rok później na w zabytkowej kopalni Guido w Zabrzu oraz w zeszłym roku w chorzowskiej Sztygarce. W tym roku impreza wraca do podziemnych przestrzeni zabytkowej zabrzańskiej kopalni – i bardzo dobrze! Atmosfera była świetna – niecodzienna konwencja konferencji 320 m pod ziemią robiła niesamowite wrażenie na uczestnikach.
Ale przecież nie dla zwiedzania obiektu i wrażeń estetycznych idzie się na konferencje. Klucz to program imprezy i sylwetki prelegentów. Podczas poprzednich edycji występowały takie tuzy rodzimej sceny konferencyjno marketingowej jak Natalia Hatalska, Adam Przeździęk, Piotr Konieczny, Kuba Biel i Paweł Tkaczyk, czy równie znamienici goście specjalizujący się w mobile i nowych technologiach jak Monika Mikowska, Piotr Łój, Rafał Staszkiewicz oraz Andrzej Ogonowski.
Organizatorzy i tym razem nie zawiedli. Na scenie pojawią się (wg kolejności prelekcji):
- Andrzej Ogonowski – wprowadzenie (SMSAPI)
- Mateusz Grzech – M-privacy i GDPR. Nowe wyzwania dla biznesu w zakresie ochrony danych osobowych (Kancelaria Duraj Reck)
- Maciej Lewiński – Mobile, srobile, konwersja marketerze (AkademiaAnalytics.pl)
- Maria Buszman – Mobile-reality balance (UE Katowice)
- Daniel Kędzierski – Ctrl+C, Ctrl+V dla Twojego biznesu w Social Media (FastTony.es)
- Łukasz Kozłowski – Rage Against The Mobile (Shoper)
- Magdalena Daniłoś – Jak mobile rewolucjonizuje video marketing (OFFON AGENCY)
- Roman Grygierek – Rok mobile w końcu nadszedł. Czy email marketing za nim nadążył? (INIS)
- Wojciech Chochołowicz – Okiem praktyka: SMS czy e-mail. Co lepsze? (GINO ROSSI)
- Tomasz Wesołowski – Case study Edward.ai: jak tworzymy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży (2040.IO)
- Artur Kurasiński – VR – kochać czy nienawidzić (Ghost VR)