Już 13. czerwca, w najbliższy wtorek odbędzie się 7. edycja imprezy Mobile Silesia. Impreza z roku na rok nabiera rozpędu i można śmiało powiedzieć, że to jeden z ciekawszych eventów na marketingowej mapie Śląska. Zobaczcie, dlaczego warto na niej się pojawić i zgarnijcie wejściówkę w promocyjnej cenie.

Wykorzystaj kod szymekcwierka i kup wejściówkę 25% taniej!

Na Mobile Silesia byłem trzykrotnie – na 4. edycji w gliwickim Mrowisku w 2014 roku, rok później na w zabytkowej kopalni Guido w Zabrzu oraz w zeszłym roku w chorzowskiej Sztygarce. W tym roku impreza wraca do podziemnych przestrzeni zabytkowej zabrzańskiej kopalni – i bardzo dobrze! Atmosfera była świetna – niecodzienna konwencja konferencji 320 m pod ziemią robiła niesamowite wrażenie na uczestnikach.

Ale przecież nie dla zwiedzania obiektu i wrażeń estetycznych idzie się na konferencje. Klucz to program imprezy i sylwetki prelegentów. Podczas poprzednich edycji występowały takie tuzy rodzimej sceny konferencyjno marketingowej jak Natalia Hatalska, Adam Przeździęk, Piotr Konieczny, Kuba Biel i Paweł Tkaczyk, czy równie znamienici goście specjalizujący się w mobile i nowych technologiach jak Monika Mikowska, Piotr Łój, Rafał Staszkiewicz oraz Andrzej Ogonowski.

Organizatorzy i tym razem nie zawiedli. Na scenie pojawią się (wg kolejności prelekcji):

  • Andrzej Ogonowski – wprowadzenie (SMSAPI)
  • Mateusz Grzech – M-privacy i GDPR. Nowe wyzwania dla biznesu w zakresie ochrony danych osobowych (Kancelaria Duraj Reck)
  • Maciej Lewiński – Mobile, srobile, konwersja marketerze (AkademiaAnalytics.pl)
  • Maria Buszman – Mobile-reality balance (UE Katowice)
  • Daniel Kędzierski – Ctrl+C, Ctrl+V dla Twojego biznesu w Social Media (FastTony.es)
  • Łukasz Kozłowski –  Rage Against The Mobile (Shoper)
  • Magdalena Daniłoś – Jak mobile rewolucjonizuje video marketing (OFFON AGENCY)
  • Roman Grygierek – Rok mobile w końcu nadszedł. Czy email marketing za nim nadążył? (INIS)
  • Wojciech Chochołowicz – Okiem praktyka: SMS czy e-mail. Co lepsze? (GINO ROSSI)
  • Tomasz Wesołowski – Case study Edward.ai: jak tworzymy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży (2040.IO)
  • Artur Kurasiński – VR – kochać czy nienawidzić (Ghost VR)

Zarejestruj się

Pamiętaj, aby podczas rejestracji podać kod szymekcwierka, a otrzymasz rabat 25%!