Udostępnij:

1 marca wybieram się na Kongres Online Marketingu do warszawskich Złotych Tarasów. Tym razem będzie on dotyczyć skutecznych metod marketingowych, tak więc zapraszam każdego, kto interesuje się taką tematyką. Jeśli tak – nie może Cię zabraknąć!

Sprawdź bilety

Miałem okazję uczestniczyć w dwóch edycjach, z których zresztą zdałem relacje na łamach serwisu Marketing Mobilny (którego byłem wówczas redaktorem):

Z 15. edycji konferencji również zdam relację. Muszę w tym miejscu nadmienić, że przyjadę na zaproszenie organizatorów (dzięki Marta, Joanna, Artur, Monika):

Dla kogo jest Kongres Online Marketingu? Dla marketerów i przedsiębiorców interesujących się marketingiem w sieci internetowej. Organizatorzy podkreślają, że w roli prelegentów i prowadzących warsztaty wystąpią tylko i wyłącznie praktycy, którzy na co dzień realizują kampanie wszelkiej maści zarówno w MŚP, jak i dużych przedsiębiorstwach.

Kongres będzie podzielony na szereg ścieżek, które przyjmują formę tematycznych szkoleń. Poprowadzą je między innymi

  • Sebastian Umiński – Lider mediów internetowych regionu CEEMEA, 3M
  • Paweł Loedl – Dyrektor Strategii, ING Bank Śląski
  • Justyna Dziegieć – Head of eCommerce, ‎L’Oréal
  • Łukasz Kołodziejczyk – Specjalista SEO – Onet
  • Jacek Dziura – Marketing Manager, Tpay.com

Drugiego dnia odbędą się warsztaty:

  • Google Analytics – Karol Dziedzic
  • Promocja na Facebooku – Grzegorz Nowicki
  • E-mail marketing – Artur Smolicki
  • Google AdWords – Krzysztof Wroński
  • Content marketing – Artur Maciorowski
  • Marketing wideo – Magda i Bartłomiej Daniłoś
  • RODO w marketingu – Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Bardzo mnie cieszy powrót do takiego podejścia – zapraszania w 100% doświadczonych praktyków. Pamiętam, jak na Kongresie pojawiali się swego czasu celebryci i osoby średnio związane z marketingiem – Jarosław Kuźniar, Marcin Prokop, czy Prof. Jerzy Bralczyk. Dodawało to imprezie kolorytu (nie brakowało uczestników, którzy np. podchodzili i robili sobie selfie z Jarkiem Kuźniarem), lecz mimo wszystko postawienie nacisku na merytoryczne prezentacje o marketingu, to coś, co warto docenić i podkreślić.

Ponadto, warto wziąć udział z paru innych względów:

Nie warto zwlekać z decyzją – im dłużej będziesz czekać, tym wyższa będzie cena biletu. Do końca 24.01 jest szansa nabycia biletu w promocyjnej cenie 469 PLN netto!

Sprawdź dostępność biletów

Udostępnij: