Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Oferuję rozwiązania SEO dla sklepów internetowych, firm usługowych, produkcyjnych, SaaS-ów, blogów i marek osobistych.

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu, które:

  • będzie realizować twoje cele biznesowe,
  • wytworzy efekt synergii z innymi kampaniami marketingowymi,
  • pozwoli na budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej i zwiększanie udziału w rynku.

Usługi SEO dla biznesu

Znam realia prowadzenia biznesu i wiem, że w naszej współpracy kluczowe będą nie tylko moje kompetencje związane z pozycjonowaniem. Pracuję z zespołami, wykorzystuje odpowiednie narzędzia i zasoby, a także zaprojektowałem szereg procesów, dzięki którym możesz liczyć na profesjonalną współpracę. Dobra współpraca w moim rozumieniu to między innymi:

  • transparentność na etapie ofertowania, podpisywania umowy i raportowania,
  • terminowość w realizacji powierzonych zadań,
  • efektywna komunikacja,
  • zrozumienie celów biznesowych klienta,

Skuteczne pozycjonowanie dzięki odpowiednim zasobom

Chociaż zajmuję się optymalizacją i pozycjonowaniem w Google kilkanaście lat, nie byłbym w stanie zrealizować dużych projektów bez odpowiednich ludzi, procesów i narzędzi. Stoję na czele doświadczonego zespołu specjalistów – butikowej agencji SEO takaoto. Realizujemy kampanie od A do Z – od audytu SEO, przez konsultacje i nadzór nad pracami programistycznymi, optymalizację struktury, przygotowanie treści strony aż po budowanie autorytetu strony – link building.

Efektywny link building dający przewagę

Odpowiednio prowadzony link building to czynnik, który finalnie jest w stanie zadecydować o skuteczności w osiąganiu topowych pozycji. Sklep może być bezbłędnie zoptymalizowany, lecz nie zbuduje przewagi nad konkurencją bez odpowiedniego autorytetu. Autorytet ten wynika z rangi linków prowadzących do strony.

Założenie agencji takaoto pozwoliło mi wypracować świetne procesy i zebrać fantastyczny zespół do ich realizacji. Posiadamy doświadczenie w zakupie linków w postaci tysięcy publikacji - zarówno w największych, jak i niszowych mediach i blogach. Zrealizowaliśmy kampanie nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zachodnich (np. USA, Niemcy) oraz w całej Europie Środkowej i Wschodniej.

Równolegle współtworzę drugą firmę - Tarantula SEO, w której postawiliśmy w ciągu pierwszego półrocza około 1000 serwisów, których siła wynika z unikalnego procesu odzyskiwania autorytetu wygasłych domen.

Jak widzisz, przez ostatnią dekadę korzystałem z szeregu taktyk pozyskiwania linków i wiem, co aktualnie ma szansę przynieść efekty w danym budżecie i na danym rynku.

W zależności od Twoich preferencji, celów oraz zasobów zaplanuję i wdrożę kampanie oparte o:

  • publikacje sponsorowane (podstawa budowania profilu linków),
  • zakup linków z zamkniętych zapleczy i mikroserwisów bazujących na tzw. expirkach (budowanie unikalnej przewagi),
  • outreach, link insertions / niche edits (na rynkach zagranicznych lub w niektórych branżach B2B),
  • patronaty medialne (blogi, wydawcy),
  • linki z forów (jako uzupełnienie, pillowing, dywersyfikacja).

Indywidualne podejście i profesjonalne doradztwo

Dojrzała, ale jednocześnie elastyczna organizacja, skuteczne procedury, profesjonalne narzędzia, innowacje technologiczne i zgramy team - to wszystko pozwala mi osiągać dużo lepsze rezultaty, niż gdybym działał na własną rękę. Jednak to nie oznacza, że wszystkie procesy deleguję.

Możesz umówić się ze mną na indywidualne konsultacje SEO, aby lepiej zrozumieć przebieg kampanii. Możesz także poszerzać wiedzę i budować kompetencje w swoim zespole zamawiając u mnie szkolenie SEO.

Fokus na SEO

Promocja produktów i usług w Internecie za pośrednictwem organicznych wyników wyszukiwarki Google to moja specjalność i główne zajęcie od lat. Pracując przy szeregu kampanii działałem na styku takich dziedzin jak marketing w mediach społecznościowych, content marketing, e-mail marketing i kampanie płatne (PPC, np. Google Ads). Jednak trzonem mojej specjalizacji jest praktycznie od początku SEO i od dawna zajmuję się tylko tą dziedziną. Szukasz specjalisty, który nie rozmienia się na drobne? Jesteś w odpowiednim miejscu.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Na to pytanie nie da się odpowiedzieć precyzyjnie bez poznania charakteru i skali kampanii. Pozycjonowanie może kosztować:

  • 1000 złotych miesięcznie w przypadku projektu lokalnego lub bardzo niszowego,
  • 5000 złotych w przypadku małego sklepu internetowego,
  • 20, 30 lub 50 000 złotych netto w przypadku serwisu działającego w trudniejszych branżach takich jak finanse, bankowość, ubezpieczenia, RTV/AGD, meble, odzież,
  • dowolną kwotę w przypadku kampanii obejmujących pracę kilku serwisach (sklep, blog, dodatkowe zasoby w subdomenach) i na większej liczbie rynków.

Żeby wycenić usługę SEO muszę określić szereg indywidualnych czynników, które będą wpływały na proces i realizację celu. Muszę przede wszystkim poznać samą stronę.

Wysyłając zapytanie podaj po prostu jej adres. Dzięki temu będę mógł ocenić takie czynniki jak: historia domeny, profil linków, widoczność w Google, tematyczność, rodzaj, jakość i obszerność treści.

Znając domenę będę mógł również wytypować głównych konkurentów i znaleźć najważniejsze słowa kluczowe we właściwej niszy.

W ten sposób będzie możliwe ramowe określenie niezbędnych do wypozycjonowania strony zasobów. Pokażę ci jakie cele możemy osiągnąć i z czego wynika przewaga konkurentów. Podczas ustalania budżetu poznasz jego jasny podział. Na koszt usługi pozycjonowania będą składać się audyt SEO (po którym nastąpi doprecyzowanie celów, gdyż poznamy skalę niezbędnych zmian na stronie), a następnie cyklicznie wykonywane:

  • tworzenie wytycznych dla treści na stronie (lub od razu gotowych artykułów i opisów),
  • nadzór nad pracami programistycznymi i rozwojem serwisu,
  • link building - zdobywanie linków pozycjonujących,
  • analityka i raportowanie.

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.