Pozycjonowanie stron w Google

Usługi SEO dla e-commerce, enterprise, B2B.

Nie szukaj pozycjonowania, które będzie tanie. Szukaj pozycjonowania, które:

  • będzie realizować twoje cele biznesowe
  • wytworzy efekt synergii z innymi kampaniami marketingowymi
  • pozwoli na budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej i zwiększanie udziału w rynku

    Imię i nazwisko
    Numer telefonu
    Adres e-mail
    Temat
    Szacowany budżet miesięczny:1500-30003001-50005001-10000powyżej 10000
    Wiadomość

    Szymon Słowik

    Szymon Słowik

    Specjalista ds. pozycjonowania stron

    Pozycjonowanie stron od A do Z

    Nazywam się Szymon Słowik i oferuję usługi skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Stoję na czele doświadczonego zespołu specjalistów – butikowej agencji Takaoto. Realizujemy kampanie od A do Z – od audytu SEO, przez konsultacje i nadzór nad pracami developerskimi, optymalizację struktury, przygotowanie treści strony po budowanie autorytetu strony – link building.

    Promocja produktów i usług w Internecie za pośrednictwem organicznych wyników wyszukiwarki Google to moja specjalność.

    Na tej stronie:

    • dowiesz się czym jest pozycjonowanie, jak pozycjonuje się strony www
    • poznasz szczegóły dotyczące mojej oferty dla klientów e-commerce, enterprise, B2B
    • znajdziesz obszerne case study dotyczące pozycjonowania (zobacz) pokazujące, jak rozumiejąc logikę algorytmu, bez większych nakładów finansowych osiągnąłem topowe pozycje na konkurencyjne hasła: pozycjonowanie, pozycjonowanie stron etc.

    Jak pozycjonuję strony internetowe?

    Pozycjonując strony stawiam na powtarzalną sekwencję działań: brief, audyt SEO, konsultacje, nadzór nad optymalizacją strony internetowej, link building, cykliczną ewaluację osiąganych celów.

    Usługa jest realizowana w formie abonamentu na jasnych zasadach w oparciu o umowę na czas nieokreślony.

    Łączę efektywny content marketing, technical SEO z wysokiej jakości taktykami link buildingu.

    Wszystkie działania raportuję co miesiąc – nie zasłaniam się know-how. Stawiam na pełną transparentność.

    Od czego zależy skuteczność pozycjonowania stron?

    Na pierwszej stronie wyników jest ograniczona ilość miejsc, a tylko w top10 można liczyć na uwagę użytkowników i ruch. Aby osiągnąć wysokie pozycje i targetować dostatecznie dużo fraz, należy zadbać o wyjątkowy content (najlepszy w swojej niszy), wartość użytkową stron docelowych i wysoki autorytet strony.

    W każdym z tych obszarów należy postępować tak, aby algorytmy Google odpowiednio interpretowały podejmowane działania. Wielu specjalistów oraz agencji SEO realizuje kampanie dobierając nieodpowiednie proporcje lub też stosując taktyki, które już dawno są nieskuteczne. Ba! Czasem nawet szkodliwe.

    Dzięki 8 latom zbierania doświadczeń w intensywnej pracy ze średnimi i dużymi sklepami internetowymi, specjalistycznymi serwisami B2B, klientami krajowymi i międzynarodowymi, umiem dobrać odpowiednie taktyki i skalę działań. Bazuję na danych, sprawdzonych metodach oraz ciągłym nastawieniu na wprowadzanie innowacji w świadczeniu wysokiej jakości usług SEO.

    Wiele zależy także od ciebie! Twój zespół marketingowy i IT otrzyma ode mnie szereg wytycznych, dzięki którym, podejmowane in-house prace będą również wspierały, równolegle do mojej kampanii, osiąganie wysokich pozycji.

    Pracuję zwykle na abonamentach od 5000 PLN netto wzwyż, gdyż ten poziom wydatków jest zwykle niezbędny do osiągania sensownych rezultatów w kampaniach ogólnopolskich. W wielu branżach mogą to być znacznie wyższe kwoty. Przy mniejszych budżetach udzielam konsultacji i szkoleń.

    Pozycjonowanie w praktyce, czyli czym zajmujemy się na co dzień

    Architektura informacji + targetowanie właściwych słów kluczowych

    Określamy cele pozycjonowania – do kogo chcemy dotrzeć? Czego ta osoba szuka? Jak nazywa swoje potrzeby? Czy mamy podstrony, które jasno i precyzyjnie odpowiadają tej intencji i rozwiązują problem użytkownika?

    SEO content marketing - wartościowe treści pod pozycjonowanie

    Tworzymy precyzyjne wytyczne dla copywriterów, dzięki którym powstające treści tekstowe (opisy kategorii, landing page ofertowe, artykuły) są dopasowane do tego, czego szukają użytkownicy.

    Technical SEO - optymalizacja on-page w warstwie technologicznej

    Dbamy o to, aby strona była czytelna dla robotów Google, mogła być efektywnie crawlowana, indeksowana i renderowana. Dzięki temu możesz mieć pewność, że zasoby twojej witryny faktycznie znalazły się w wyszukiwarce Google.

    Link building

    Pozyskujemy wysokiej jakości linki zwrotne (tzw. backlinks, linki pozycjonujące) z innych stron internetowych – serwisów i blogów z ruchem i dobrym profilem linkowym. Dzięki temu autorytet twojej strony rośnie.

    SEO konsulting

    Pozycjonowanie stron wymaga zaangażowania po stronie agencji, jak i marki. Doradzimy ci, jak można wykorzystać działania twojego działu marketingu do wzmocnienia efektów SEO.

    Analiza danych

    Analizujemy dane w Google Search Console, Google Analytics oraz przy wykorzystaniu szerokiego spektrum specjalistycznych narzędzi. Dzięki temu kontrolujemy przebieg procesu pozycjonowania strony.

    Audyt SEO jako wstęp do pozycjonowania

    Pozycjonowanie strony internetowej to proces, który musi być poparty analityką i wynikać z określonej strategii. W pierwszym kroku musimy ustalić, na jakie frazy strona ma być pozycjonowana (dobór słów kluczowych), czy jest dobrze dostosowana do tego celu (treści, meta dane, architektura informacji), a także z kim się mierzymy i jakiej skali działania są konieczne do realizacji celu (analiza konkurencji),

    Wybrani klienci, którzy skorzystali z moich usług pozycjonowania oraz konsultingu SEO

    Najczęściej zadawane pytania

    Ile kosztuje pozycjonowanie? Cennik pozycjonowania

    Na koszt pozycjonowanie wpływa nie tylko mój czas pracy, ale przede wszystkim niezbędne nakłady na pozyskiwanie linków oraz tworzenie treści. Pozycjonowanie odbywa się przez dostosowanie strony do wymogów czytelności Google. To nieraz wymaga prac programistycznych, webdeveloperskich. Google ocenia jakość treści na stronach docelowych, co implikuje nieraz potrzebę skorzystania z pracy copywritera. Na koniec, chcąc budować autorytet strony www, aby osiągać wysokie pozycje, musimy pozyskiwać sygnały z innych stron internetowych – linki pozycjonujące. Aby pozyskać link z popularnych portali lub blogów trzeba zapłacić wydawcom.

    Cena pozycjonowania zależy zatem przede wszystkim od zastanej kondycji strony internetowej oraz skali działań promocyjnych – np. w postaci realizowanych publikacji z linkiem. Skala ta wynika bezpośrednio z siły domen konkurencji i ich profili linkowych.

    Rozpoczynając współpracę ustalamy wymagany pułap kosztów dopasowany do możliwości klienta i celów biznesowych.

    Minimalny budżet z jakim pracuję abonamentowo to 3000 PLN netto. Preferowany budżet pozwalający w większości średnio konkurencyjnych branż na osiąganie rezultatów to 5000 PLN netto. Są jednak branże, w których konkurencja jest bardzo silna i bez budżetu rzędu 10 000 PLN netto (i więcej) działania na ogół nie mają sensu. Są to branże takie jak finanse, nieruchomości, czy też segmenty rynku, gdzie konkurujemy z dużymi graczami e-commerce, serwisami aukcyjnymi i porównywarkami cen – np. odzież, moda, biżuteria, RTV, AGD.

    Ile trwa pozycjonowanie?

    Nie ma jednego prostego wzoru, który pozwoliłby określić, jak długo trwa wypozycjonowanie strony internetowej na pozycje dające ruch – top10, top3, top1. Wszystko zależy od twojego budżetu, aktualnej kondycji i autorytetu pozycjonowanej strony względem stron konkurencji. Na ewaluację efektów SEO dajemy sobie zwykle 3 miesiące, chociaż w niektórych przypadkach pewne zmiany mogą przynieść natychmiastowy zastrzyk ruchu.

    Czy przed pozycjonowaniem konieczny jest audyt?

    Audyt SEO, mimo że zwiększa początkowe koszty projektu, jest nieodzownym etapem procesu pozycjonowania. Co więcej – jest on realizowany przede wszystkim w twoim interesie. Dzięki temu pieniądze wydawane na pozycjonowanie w abonamencie sprowadzające się do pozyskiwania linków i/lub rozbudowy treści, będą przekładały się na wymierne rezultaty. Dzięki temu nie pominiemy np. istotnych błędów technicznych powodujących problemy z crawlowaniem lub indeksowaniem, nie przeoczymy błędów w zakresie wyświetlania na mobile, nie zignorujemy sygnałów, że coś może być nie tak w ocenie strony z perspektywy Google.

    Jak mierzyć efekty pozycjonowania?

    Skuteczność pozycjonowania można oceniać w oparciu o metryki typowe dla SEO (pozycje w bezpłatnych wynikach w Google, widoczność, ruch organiczny na twojej stronie), jak i wpływ na realizację celów biznesowych. Wiele zależy od tego, w jaki sposób definiujesz konwersje na swojej stronie www.

    Zakup produktu? Wysłanie zapytania ofertowego? A może po prostu kliknięcie w numer telefonu? Ty musisz wiedzieć, jak rozwijać swój biznes. Podejmiemy szereg działań, dzięki którym klienci twoją stronę w Google na topowych pozycjach dających ruch. Wiadomo, że osiągnięcie wysokich pozycji to jednak nie wszystko. Odpowiednio dobrane frazy pozwolą ci przekonać się, że pozycjonowanie strony w wyszukiwarce przyniesie pożądane efekty biznesowe.

    Celem pośrednim może być też zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania ogółem. Z pewnością pozwoli to dotrzeć do użytkowników na różnych etapach tzw. customer journey, aby finalnie, po odwiedzeniu twojej strony internetowej stali się klientami twojej firmy.

    W przygotowanych przez mój zespół raportach znajdziesz informacje zarówno o pozycjach, widoczności, jak i ruchu oraz wpływie na konwersje.

     

    Jakie znaczenie ma UX w tym wszystkim?

    Warto dbać o użyteczność swojej strony firmowej, tudzież sklepu internetowego i podejmować działania z zakresu optymalizacji czynnika konwersji. Wymusza to zarówno Google, jak i zdrowy rozsądek. Z tych samych pozycji, słów kluczowych, objętości ruchu, można mieć kilkukrotnie więcej lub mniej klientów – wszystko zależy od użyteczności strony, polityki cenowej, zabiegów perswazji – tego czy finalnie wzbudzamy zaufanie i jesteśmy w stanie przekonać klienta do zakupu. Kwestie techniczne takie jak szybkość ładowania strony czy poprawne wyświetlanie na smartfonach też mają ogromny wpływ na to, czy użytkownik dokładnie zapozna się z ofertą i rozważy skorzystanie z niej, czy też szybko opuści stronę.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie UX, również możesz liczyć na wsparcie mojego zespołu (chociaż jest to obszar realizowany zupełnie niezależnie od usługi pozycjonowania).

    Agencja czy niezależny specjalista?

    Nie jestem w stanie obiektywnie odpowiedzieć na to pytanie 🙂 Decydując się na współpracę ze mną zyskujesz wsparcie agencji (multidyscyplinarność, terminowość, działanie w oparciu o jasne procesy i reguły), na czele której stoi niezależny konsultant. Osobiście odpowiadam za strategię pozycjonowania naszych projektów, dbam o to, aby mój team pracował na specjalistycznych narzędziach wysokiej klasy, pracuję nad rozwojem naszych produktów i innowacjami w stosowanych taktykach SEO.

    Czy stosuję pozycjonowanie za efekt?

    Pozycjonowanie za efekt możliwe jest w przypadku kampanii lokalnych – w niszach o niskiej konkurencji. W takich kampaniach przy odpowiednim budżecie można liczyć na stosunkowo dużą przewidywalność i stabilność. W przypadku dużych kampanii ogólnopolskich i międzynarodowych, gdzie pozycjonujemy projekty mające setki, tysiące podstron, taka forma współpracy jest obarczona ryzykiem i na ogół jest nieefektywna. Zmiany algorytmu, powolne tempo wdrażania zmian developerskich, aktywność konkurencji, zmiany w zachowaniach użytkowników – to wszystko wpływa na finalny efekt. Dlatego też prowadzimy rozliczenie za naszą pracę, której zakres ustalamy w umowie abonamentowej. Dbamy o to, aby nasze działania realizowały cele biznesowe klienta, dostosowujemy czasem zakres działań, przesuwamy środki tam, gdzie akurat jest to potrzebne (tworząc więcej treści lub pozyskując więcej linków). Opiekujemy się twoją stroną jak naszą własną.

    Potrzebujesz czegoś więcej?

    Szukasz niekonwencjonalnego podejścia? Potrzebujesz wsparcia konsultingowego w dużym projekcie? Opisz mi bardziej szczegółowo swoje potrzeby korzystając z formularza poniżej.

      Imię i nazwisko
      Numer telefonu
      Adres e-mail
      Temat
      Szacowany budżet miesięczny:1500-30003001-50005001-10000powyżej 10000
      Wiadomość