Dzięki wspólnym wysiłkom działu marketingu BOŚ Banku (z Dorotą Zielińską w pierwszym szeregu), Mastercard, a także Daniela Kędzierskiego FastTony.es) powstał projekt edukacyjny oparty na cyklu webinarów o marketingu online.
W projekcie uczestniczą oprócz Daniela także Paweł Sala (Freshmail), Maciej Wiśniewski (Premiumads), Hubert Wydrych (Unamo) i ja 🙂 Każdy ze specjalistów zaangażowanych w projekt prowadzi co tydzień (mniej więcej) webinar związany ze swoim polem specjalizacji.
Spotkania odbywają się w środy: 22.11.2017, 29.11.2017, 06.12.2017, 18.12.2017, 10.01.2018, 24.01.2018, 07.02.2018, 21.02.2018, 07.03.2018, 21.03.2018.
Udział jest bezpłatny!
Zapisać się można pod tym linkiem (prowadzi do posta, z którego można wejść w lead ads i jednym kliknięciem zapisać się na cały cykl): http://fromfb.com/ejidqrlq
Webinary to doskonały sposób, aby w przystępny sposób uzyskać praktyczną wiedzę. Atuty tej formy edukacji to przede wszystkim:
- dostęp z dowolnego miejsca – wystarczy mieć dostęp do sieci
- dwustronna komunikacja – można zadawać pytania na czacie
Jeśli zastanawiasz się, jak wykorzystać w swoim biznesie Facebooka, reklamy AdWords, SEO, e-mail marketing, a także monitoring w social media, to na pewno znajdziesz w webinarach mnóstwo wartościowej wiedzy!
W tej galerii zaprezentowałem pokrótce szczegóły moich tematów:
Stworzyłem ten album, aby każdy mógł łatwo sprawdzić, kiedy będę mówił na poszczególne tematy. Jeśli nie wiesz, o co…
Opublikowany przez Szymon Slowik na 19 listopada 2017