Kategoria: Technical SEO
Szymon Słowik
Webinar SEO Surgery Polska #1 SEMrush
Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Audyt strony opartej na CMS Hubspot
Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Aktualizacje Google 2018 - co o nich wiemy i dlaczego niewiele z tego wynika
Czytałem dzisiaj ciekawy artykuł autorstwa Glenna Gabe’a nt. ostatnich aktualizacji z 1 sierpnia, 27 września, czy 4 października. Jest dość obszerny, a moi znajomi i klienci, niebędący specjalistami SEO, którzy go czytali, przyznali, że nie za bardzo go rozumieją.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Google Medic Update - osobista opinia o aktualizacji Medical, stronach YMYL i nowych wytycznych dla raterów
Na początku sierpnia miała miejsce poważna aktualizacja algorytmu Google. Na początku nazwana Medical Update, bo według pierwszych obserwacji miała dotknąć głównie stron o tej tematyce. Okazało się jednak, że to poważniejszy update o dużo szerszym zasięgu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO
Google coraz bardziej miesza, jeśli chodzi o czynniki rankingowe. Obserwujemy od dłuższego czasu, że poszczególne czynniki dla różnych branż mogą mieć różne wagi. To, co działa w jednej branży, niekoniecznie przekłada się na wzrosty w innej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Analityka za pomocą Google Search Console - nowy zakres danych
Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tool) to jedno z kluczowych narzędzi analitycznych, z których warto korzystać jeśli zależy ci na widoczności i ruchu z wyszukiwarki. Prace nad jego rozwojem trwają bardzo powoli, lecz zbliżamy się do pewnej przełomowej zmiany.
Zobacz więcejSzymon Słowik
PageRank - czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?
Ostatnio na facebookowych grupach dyskusyjnych poświęconych tematyce pozycjonowania i optymalizacji (SEO) ponownie przewinął się wątek umierającego PageRank.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Bezpieczeństwo strony na WordPress - jak sprawdzić, czy strona nie jest zainfekowana
Dzisiaj kilka słów o tym, jak sprawdzić, czy strona stojąca na WordPress nie została zaatakowana i wykorzystana do pozycjonowania obcych serwisów. Pewne wskazówki będą uniwersalne, więc jeśli masz stronę np.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Indeksowanie treści z Facebooka przez Google
Ten post piszę jako ciekawostkę, ale będzie z niego też jakaś nauka.
Zobacz więcej