Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO

Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO

Google coraz bardziej miesza, jeśli chodzi o czynniki rankingowe. Obserwujemy od dłuższego czasu, że poszczególne czynniki dla różnych branż mogą mieć różne wagi. To, co działa w jednej branży, niekoniecznie przekłada się na wzrosty w innej. Dzisiaj prezentuję Wam narzędzie Surfer, które pozwala analizować korelację między poszczególnymi czynnikami on-page SEO, a pozycjami stron dla konkretnych słów kluczowych.

(więcej…)

PageRank – czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?

PageRank – czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?

Ostatnio na facebookowych grupach dyskusyjnych poświęconych tematyce pozycjonowania i optymalizacji (SEO) ponownie przewinął się wątek umierającego PageRank. Jakie faktycznie znaczenie dla procesu pozycjonowania ma PageRank i jaki wpływ na rynek będą miały działania obecnie podejmowane przez Google? Rozłóżmy to na czynniki pierwsze.

(więcej…)