Kategoria: Technical SEO
Szymon Słowik
Pozycjonowanie strony na CMS WordPress
WordPress to najpopularniejszy na świecie system do zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz stronę firmową lub blog to prawdopodobnie twój wybór padł właśnie na WP, a co za tym idzie, zastanawiasz się, jak ją pozycjonować w Google.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Architektura informacji strony internetowej w kontekście SEO
Istnieje sporo czynników wpływających na pozycjonowanie serwisu internetowego, lecz bez wątpienia dobrze przemyślana architektura informacji (w uproszczeniu – podział treści, zasobów, informacji na podstrony) stanowi fundament dla wszelkich dalszych działań optymalizacyjnych i pozycjonerskich.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak dodać sekcję FAQ z danymi strukturalnymi na stronie www stojącej na CMS WordPress
Sekcja FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to bardzo użyteczny sposób prezentacji ważnych informacji na stronie internetowej. Od 2019 r. Google umożliwia zaciągnięcie tej sekcji bezpośrednio do snippetu strony w wynikach wyszukiwania.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Przekierowanie między domenami, wolne przeindeksowanie i stare wyniki w SERP-ach
Robisz rebranding? Domena A została przekierowana na domenę B, ale wyniki z tej pierwszej wciąż pojawiają się w Google? Czasem jest to problem, ale nie zawsze.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Dwell time - dowiedz się co to jest? Czy należy mierzyć? Jak?
Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Webinar SEO Surgery Polska #1 SEMrush
Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Audyt strony opartej na CMS Hubspot
Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Aktualizacje Google 2018 - co o nich wiemy i dlaczego niewiele z tego wynika
Czytałem dzisiaj ciekawy artykuł autorstwa Glenna Gabe’a nt. ostatnich aktualizacji z 1 sierpnia, 27 września, czy 4 października. Jest dość obszerny, a moi znajomi i klienci, niebędący specjalistami SEO, którzy go czytali, przyznali, że nie za bardzo go rozumieją.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Google Medic Update - osobista opinia o aktualizacji Medical, stronach YMYL i nowych wytycznych dla raterów
Na początku sierpnia miała miejsce poważna aktualizacja algorytmu Google. Na początku nazwana Medical Update, bo według pierwszych obserwacji miała dotknąć głównie stron o tej tematyce. Okazało się jednak, że to poważniejszy update o dużo szerszym zasięgu.
Zobacz więcej