Kategoria: Technical SEO

Szymon Słowik

Pozycjonowanie strony na CMS WordPress

WordPress to najpopularniejszy na świecie system do zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz stronę firmową lub blog to prawdopodobnie twój wybór padł właśnie na WP, a co za tym idzie, zastanawiasz się, jak ją pozycjonować w Google.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Architektura informacji strony internetowej w kontekście SEO

Istnieje sporo czynników wpływających na pozycjonowanie serwisu internetowego, lecz bez wątpienia dobrze przemyślana architektura informacji (w uproszczeniu – podział treści, zasobów, informacji na podstrony) stanowi fundament dla wszelkich dalszych działań optymalizacyjnych i pozycjonerskich.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak dodać sekcję FAQ z danymi strukturalnymi na stronie www stojącej na CMS WordPress

Sekcja FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to bardzo użyteczny sposób prezentacji ważnych informacji na stronie internetowej. Od 2019 r. Google umożliwia zaciągnięcie tej sekcji bezpośrednio do snippetu strony w wynikach wyszukiwania.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Przekierowanie między domenami, wolne przeindeksowanie i stare wyniki w SERP-ach

Robisz rebranding? Domena A została przekierowana na domenę B, ale wyniki z tej pierwszej wciąż pojawiają się w Google? Czasem jest to problem, ale nie zawsze.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Dwell time - dowiedz się co to jest? Czy należy mierzyć? Jak?

Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Webinar SEO Surgery Polska #1 SEMrush

Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Audyt strony opartej na CMS Hubspot

Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Aktualizacje Google 2018 - co o nich wiemy i dlaczego niewiele z tego wynika

Czytałem dzisiaj ciekawy artykuł autorstwa Glenna Gabe’a nt. ostatnich aktualizacji z 1 sierpnia, 27 września, czy 4 października. Jest dość obszerny, a moi znajomi i klienci, niebędący specjalistami SEO, którzy go czytali, przyznali, że nie za bardzo go rozumieją.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Google Medic Update - osobista opinia o aktualizacji Medical, stronach YMYL i nowych wytycznych dla raterów

Na początku sierpnia miała miejsce poważna aktualizacja algorytmu Google. Na początku nazwana Medical Update, bo według pierwszych obserwacji miała dotknąć głównie stron o tej tematyce. Okazało się jednak, że to poważniejszy update o dużo szerszym zasięgu.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.