Kategoria: Technical SEO

Szymon Słowik

Przekierowanie między domenami, wolne przeindeksowanie i stare wyniki w SERP-ach

Robisz rebranding? Domena A została przekierowana na domenę B, ale wyniki z tej pierwszej wciąż pojawiają się w Google? Czasem jest to problem, ale nie zawsze.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Dwell time - dowiedz się co to jest? Czy należy mierzyć? Jak?

Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Webinar SEO Surgery Polska #1 SEMrush

Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Audyt strony opartej na CMS Hubspot

Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Aktualizacje Google 2018 - co o nich wiemy i dlaczego niewiele z tego wynika

Czytałem dzisiaj ciekawy artykuł autorstwa Glenna Gabe’a nt. ostatnich aktualizacji z 1 sierpnia, 27 września, czy 4 października. Jest dość obszerny, a moi znajomi i klienci, niebędący specjalistami SEO, którzy go czytali, przyznali, że nie za bardzo go rozumieją.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Google Medic Update - osobista opinia o aktualizacji Medical, stronach YMYL i nowych wytycznych dla raterów

Na początku sierpnia miała miejsce poważna aktualizacja algorytmu Google. Na początku nazwana Medical Update, bo według pierwszych obserwacji miała dotknąć głównie stron o tej tematyce. Okazało się jednak, że to poważniejszy update o dużo szerszym zasięgu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO

Google coraz bardziej miesza, jeśli chodzi o czynniki rankingowe. Obserwujemy od dłuższego czasu, że poszczególne czynniki dla różnych branż mogą mieć różne wagi. To, co działa w jednej branży, niekoniecznie przekłada się na wzrosty w innej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Analityka za pomocą Google Search Console - nowy zakres danych

Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tool) to jedno z kluczowych narzędzi analitycznych, z których warto korzystać jeśli zależy ci na widoczności i ruchu z wyszukiwarki. Prace nad jego rozwojem trwają bardzo powoli, lecz zbliżamy się do pewnej przełomowej zmiany.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

PageRank - czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?

Ostatnio na facebookowych grupach dyskusyjnych poświęconych tematyce pozycjonowania i optymalizacji (SEO) ponownie przewinął się wątek umierającego PageRank.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.