Robisz rebranding? Domena A została przekierowana na domenę B, ale wyniki z tej pierwszej wciąż pojawiają się w Google? Czasem jest to problem, ale nie zawsze. Poniżej przedstawiam przypadek, w którym zaistniała sytuacja jest wręcz korzystna.
SEO – co to jest? To pojęcie, które na zmianę pojawia się w kontekście doniesień o śmierci tej dziedziny marketingu internetowego i doniesień o jej niezwykłej opłacalności i zwiększających się budżetach na ten kanał pozyskiwania ruchu. Jaka jest prawda?
Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej. Definiuje przedział czasowy między kliknięciem w wybrany wynik wyszukiwania (link do strony), a ewentualnym powrotem do strony wyników.
Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska. Jest to cykl spotkań, podczas których zaproszeni specjaliści SEO analizują strony www zgłoszone przez uczestników.
Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety. Jednak ma też swoje ograniczenia, o których warto pamiętać przystępując do działań SEO – począwszy od audytu.
Czytałem dzisiaj ciekawy artykuł autorstwa Glenna Gabe’a nt. ostatnich aktualizacji z 1 sierpnia, 27 września, czy 4 października. Jest dość obszerny, a moi znajomi i klienci, niebędący specjalistami SEO, którzy go czytali, przyznali, że nie za bardzo go rozumieją. Odkodujmy go zatem.
Szukasz narzędzi wspierających działania SEO? Wypróbuj Senuto. Jeśli zarejestrujesz się przez ten link, otrzymasz na miesiąc pakiet premium wart 249 zł gratis. Odezwij się do mnie, jeśli chcesz otrzymać kod rabatowy na -10%.
Sprawdź platformę wspierającą link building i content marketing:
Poznaj SurferSEO - narzędzie do analizy konkurencji i optymalizacji stron www pod kątem SEO:
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o polityce cookies.