Szkolenia SEO

Zamknięte, dedykowane szkolenia z pozycjonowania, optymalizacji, link buildingu, tworzenia treści wartościowych dla użytkowników i robotów wyszukiwarek.

Czy twoją firmę stać na brak kompetencji w zakresie SEO? Zrozum jak działa wyszukiwarka Google, wykorzystaj potencjał swojego marketingu w celu budowania ruchu organicznego.

 

    Imię i nazwisko
    Numer telefonu
    Adres e-mail
    Temat
    Szacowany budżet miesięczny:1500-30003001-50005001-10000powyżej 10000
    Wiadomość

    Szkolenia i konsultacje SEO dla firm prowadzę od 2012 roku. Dzięki dedykowanemu szkoleniu SEO dla Twojej firmy:

    • Poznasz sposoby na zwiększenie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google.
    • Zrozumiesz główne zasady rządzące działaniem algorytmu Google.
    • Dowiesz się, jak analizować konkurencję – jak sprawdzić, na jakie słowa kluczowe się pozycjonuje i skąd pozyskuje linki pozycjonujące.
    • Nauczysz się najpopularniejszych, jak i tych bardziej niszowych taktyk link buildingu.
    • Zobaczysz, z jakich narzędzi warto korzystać, aby usprawniać proces analityki, optymalizacji i pozycjonowania.
    • Poprawisz warsztat pisarski, dzięki czemu będziesz w stanie tworzyć lub zarządzać tworzeniem treści zoptymalizowanych pod SEO (tzw. copywriting SEO).
    • Lepiej zrozumiesz wpływ odpowiedniej architektury informacji na stronie www na pozycje w Google.
    • Dowiesz się, jak pogodzić optymalizację pod kątem silnika wyszukiwarki z potrzebami jej użytkowników.

    Przykładowe tematy szkoleń
    z optymalizacji i pozycjonowania

    U

    Szkolenie SEO - ABC

    Chcesz poznać podstawy optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych? Chcesz dowiedzieć się, jak działa wyszukiwarka Google i od czego zależą pozycje? Bardzo chętnie podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem.

    Szkolenie z link buildingu

    Planujesz pozyskiwać linki pozycjonujące, ale nie wiesz, z jakich stron warto korzystać, jak dotrzeć do blogerów i innych wydawców, jak ocenić wartość linka i dobrać budżet do pozycjonowania? Zapraszam do współpracy.

    l

    Content marketing dla SEO

    Content marketing pozwoli ci budować ruch na stronie lub blogu. Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu blogów firmowych i tworzeniu treści marketingowych i wiem, jak prowadzić działania, które przełożą się na wartościowy ruch.

    Strategia inbound marketingu

    Inbound marketing to przyciąganie użytkowników i zachęcanie ich do zakupu bez konieczności wykorzystywania intensywnej reklamy i tradycyjnych metod sprzedażowych. Zobacz, jak skutecznie pozyskiwać klientów.

    Gdzie szkolę?

    Najczęściej prowadzę szkolenia z marketingu internetowego dla firm na Śląsku (Gliwice, Katowice), w Warszawie i Krakowie. 90% szkoleń, które prowadzę to szkolenia dedykowane – prowadzone w siedzibie Klienta. Współpracuję z szeregiem konsultantów i trenerów, więc jeśli poszukujesz partnera, który pomoże zapewnić kadry do wysokiej jakości szkoleń z marketingu internetowego, pozycjonowania, Google AdWords, Google Analytics, User Experience, strategii (w tym audytów UX), mediów społecznościowych, reklamy w Internecie, to z przyjemnością pomogę.

    SEO test 🙂

    Ta treść służy jedynie przetestowaniu pewnej tezy. Nie zwracaj na nią uwagi 🙂

    Specjalizacja ta nauczy Cię optymalizacji treści stron internetowych pod kątem jak najlepszego pozycjonowania w wyszukiwarkach. Poznasz teorię stojącą za wyszukiwaniem Google i innymi algorytmami wyszukiwarek, a także zbudujesz praktyczne umiejętności, które możesz wykorzystać w karierze w marketingu cyfrowym lub tworzeniu treści online, w tym optymalizacji on-page i off-page, optymalizacji dla lokalnych i międzynarodowych audytów, przeprowadzania audytów stron internetowych zorientowanych na wyszukiwanie i dostosowywania SEO do ogólnych strategii biznesowych. Każdy kurs jest przeznaczony do budowania na umiejętności z poprzedniego kursu, więc zalecamy, aby wziąć kursy w kolejności, w jakiej są one wymienione. Specjalizacja kończy się praktycznym projektem Capstone, w którym zastosujesz swoje umiejętności do kompleksowego zadania konsultingowego SEO.

    Kurs certyfikacyjny SEO
    DARMOWY kurs certyfikacyjny

    Dowiedz się wszystkiego na temat SEO, w tym optymalizacji strony internetowej, link buildingu, badania słów kluczowych i wiele więcej.

    Dla kogo jest ten kurs?
    Marketerzy
    Twórcy treści
    Każdy, kto chce podszkolić się w SEO
    Czego się nauczysz:
    Ocenić i poprawić SEO swojej strony internetowej
    Budować backlinki do swojej strony internetowej na dużą skalę w celu zwiększenia widoczności strony internetowej na stronie wyników wyszukiwania
    Wykorzystywać spostrzeżenia z badań słów kluczowych i raportowania w celu poprawy wydajności wyszukiwania

    Podstawy SEO
    SEO techniczne i na stronie
    Badanie słów kluczowych dla SEO
    Link Building dla SEO: Skalowanie strategii backlinków
    Optymalizacja witryny pod kątem bogatych wyników
    Raportowanie SEO

    Zdobądź zrozumienie algorytmów wyszukiwarek i jak wpływają one na organiczne wyniki wyszukiwania i strony internetowe.Opierając się na tej wiedzy, nauczysz się kluczowych elementów do tworzenia skutecznej strategii SEO, w tym, jak wybrać słowa kluczowe i przeprowadzić badania słów kluczowych; psychologii konsumenta i zachowań związanych z wyszukiwaniem; i jak przeprowadzać analizę SEO na stronie, aby zidentyfikować możliwości poprawy optymalizacji wyszukiwania witryny.

    Pierwsza faza „Poznaj podstawy SEO” i druga „Naucz się realizować proces SEO” są fundamentalne, aby mieć „przegląd” tego, jak działa proces SEO, więc bardzo polecam zacząć od tych dwóch, jeśli chcesz zacząć od „klocków” SEO.

    Jeśli chcesz zacząć realizować kampanię SEO za darmo lub za niewielkie pieniądze, zajrzyj do sekcji „Wdrażanie za pomocą darmowych narzędzi SEO”, aby uzyskać darmowe narzędzia do wykorzystania w swoich pierwszych procesach SEO. Ponadto, jeśli strona, na której pracujesz, używa jednej z najpopularniejszych platform internetowych, zajrzyj do sekcji „Wdrażanie SEO w CMS”, aby uzyskać praktyczne porady, jak skutecznie wdrożyć najlepsze praktyki związane z SEO, wykorzystując funkcjonalności tych platform.

    Równolegle, polecam Ci śledzenie najnowszych aktualizacji związanych z SEO i nowości w branży wyszukiwania, aby nadążyć za tym wszystkim, czego zacząłeś się uczyć. Sprawdź „Nadążaj za wiadomościami SEO”, aby to zrobić, wymieniając wiarygodne publikacje SEO, podcasty, biuletyny itp. które możesz zasubskrybować.

    Być może będziesz chciał kontynuować proces nauki SEO, poszerzając swoją wiedzę na temat SEO poza podstawy budowania i wykonywania procesów. Aby poznać bardziej zaawansowane tematy, zajrzyj do działu „Pogłębić swoją wiedzę o SEO”, aby uzyskać bardziej dogłębne zrozumienie SEO.

    W zależności od rodzaju firmy lub branży, w której pracujesz (lub chcesz pracować), możesz zdecydować się na specjalizację. W tym celu możesz wybrać interesującą Cię specjalizację z obszaru „Specjalizuj się w SEO”.

    W tym momencie powinieneś już zacząć wdrażać proces SEO i zobaczyć, że istnieją bardzo czasochłonne zadania, które w twoim kontekście powinny być możliwe do zautomatyzowania i znasz już (lub chcesz się nauczyć) kilka najpopularniejszych języków programowania/skryptów do ich automatyzacji. W tym celu zajrzyj do sekcji „Automatyzacja zadań SEO”.

    Wreszcie, aby uzupełnić swoją wiedzę na temat SEO i wesprzeć swoje wysiłki w trakcie realizacji procesu SEO, możesz zajrzeć do sekcji „Uzupełnij swoją wiedzę na temat SEO”, w której znajdują się zasoby z powiązanych dziedzin, o których wiadomo, że są przydatne dla sukcesu projektów SEO, choć nie są specyficzne dla SEO.

    Zostałem również zapytany, czy polecam przeczytać wszystkie zasoby mapy drogowej SEO i przejść przez wszystkie różne obszary, aby lepiej nauczyć się SEO. Jak widać w odpowiedzi na powyższe pytanie „W jakiej kolejności powinienem przejść przez mapę drogową SEO”, każdy z tych obszarów jest wartościowy, aby stać się dobrze zaokrąglonym SEO, chociaż w zależności od tego, w czym chcesz się specjalizować, możesz zdecydować się na pogłębienie niektórych z nich i zostawić inne na później.

    Z tego powodu, jeśli możesz, polecam przejść przez wszystkie obszary i przeczytać co najmniej kilka przewodników/zasobów wymienionych w każdym z nich, ponieważ uważam, że pozwoli ci to lepiej zrozumieć, jak każdy z nich odgrywa rolę w procesie SEO, i jak SEO działa jako całość, nawet jeśli później zdecydujesz się skupić na określonym obszarze (techniczne SEO, content SEO, link builder) zamiast decydować się stać się ogólnym specjalistą SEO. Następnie, jeśli zdecydujesz się na specjalizację w danej dziedzinie, możesz przejść przez wszystkie zasoby wymienione w tej dziedzinie i powiązane/powiązane tematy.

    Potrzebujesz czegoś więcej?

    Szukasz niekonwencjonalnego podejścia? Potrzebujesz wsparcia konsultingowego w dużym projekcie? Opisz mi bardziej szczegółowo swoje potrzeby korzystając z formularza poniżej.

      Imię i nazwisko
      Numer telefonu
      Adres e-mail
      Temat
      Szacowany budżet miesięczny:1500-30003001-50005001-10000powyżej 10000
      Wiadomość