Znajomi na Facebooku to nie Pokemony. Nie stosuj zasady gotta catch’em all.

Znajomi na Facebooku to nie Pokemony. Nie stosuj zasady gotta catch’em all.

Pracując w branży internetowej, marketingowej czy też mediach trzeba liczyć się z tym, że granica między prywatnym i służbowym wykorzystaniem mediów społecznościowych jest bardzo płynna. Trudno ją jasno nakreślić. Normą jest pojawianie się zaproszeń do grona znajomych od osób, których w życiu na oczy się nie widziało. Co robić z tym fantem? Każdy ma swoją metodę, podejście. Ja przedstawię swoje.

(więcej…)

Grupy marketingowe na Facebooku – które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści

Grupy marketingowe na Facebooku – które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści

Grupy na Facebooku to bardzo wartościowy kanał komunikacji. Oprócz możliwości dyskusji na branżowe tematy dają także pole do popisu content marketerom i blogerom. Grupa docelowa jest na miejscu, jest głodna wiedzy czeka na wartościowe treści. Z tego tekstu dowiesz się, które grupy warto obserwować oraz poznasz ABC działań na grupach.

(więcej…)

Inbound marketing – z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing – z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie. Chodzi generalnie o podejście mające na celu pojawienie się z komunikatem marketingowym dopiero w odpowiedzi na działanie i potrzeby użytkowników, w miejsce agresywnej reklamy wychodzącej do konsumentów (outbound marketing).

(więcej…)