Kategoria: Social media marketing

Szymon Słowik

Jak zdobyć 1500 wartościowych obserwatorów na Twitterze

Czy 1500 obserwatorów to dużo? Trudno stwierdzić. Ważne kim są ci obserwatorzy i czy odpowiadają naszym celom. Ja „odkryłem”, a może raczej wypracowałem, sposób na pozyskanie grona wartościowych i aktywnych użytkowników zgromadzonych wokół mojego profilu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Storytelling i brafitting, czyli disneyowska kampania marki Triumph

[box] Edit: Jak możecie przeczytać w komentarzu pod artykułem (a także pojawiły się podobne opinie w mediach społecznościowych), marka całkowicie nie dopasowała kampanii do swoich realiów biznesowych. Ktoś zrobił ciekawą kreację, ale nie skonsultować być może (lub został wprowadzony w błąd) tego z biznesem.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Indeksowanie treści z Facebooka przez Google

Ten post piszę jako ciekawostkę, ale będzie z niego też jakaś nauka.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

10 typów użytkowników Twittera (z przymrużeniem oka)

Twittera założyłem w marcu 2012, ale gdzieś od roku korzystam z niego regularnie. Przez ten czas zdążyłem zauważyć kilka powtarzających się wzorców – jak w życiu, tak i na Twitterze, każdego można przyporządkować do jakiejś grupy, nawet gdy wydaje nam się, że jesteśmy całkowicie oryginalni. Poznaj listę 10 najbardziej charakterystycznych typów użytkowników Twittera.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.