Kategoria: Social media marketing
Szymon Słowik
Storytelling i brafitting, czyli disneyowska kampania marki Triumph
[box] Edit: Jak możecie przeczytać w komentarzu pod artykułem (a także pojawiły się podobne opinie w mediach społecznościowych), marka całkowicie nie dopasowała kampanii do swoich realiów biznesowych. Ktoś zrobił ciekawą kreację, ale nie skonsultować być może (lub został wprowadzony w błąd) tego z biznesem.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Indeksowanie treści z Facebooka przez Google
Ten post piszę jako ciekawostkę, ale będzie z niego też jakaś nauka.
Zobacz więcejSzymon Słowik
10 typów użytkowników Twittera (z przymrużeniem oka)
Twittera założyłem w marcu 2012, ale gdzieś od roku korzystam z niego regularnie. Przez ten czas zdążyłem zauważyć kilka powtarzających się wzorców – jak w życiu, tak i na Twitterze, każdego można przyporządkować do jakiejś grupy, nawet gdy wydaje nam się, że jesteśmy całkowicie oryginalni. Poznaj listę 10 najbardziej charakterystycznych typów użytkowników Twittera.
Zobacz więcej