Kategoria: Social media marketing

Szymon Słowik

Czy czas publikacji postów na Facebooku ma znaczenie?

Zapraszam Was do lektury artykułu, którego autorem jest Franciszek Georgiew – założyciel agencji Social Tigers. Zaprosiłem go do wypowiedzi na temat, na który wspólnie kilkukrotnie się natknęliśmy w dyskusjach na grupach branżowych.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Funkcjonalna aplikacja z niewielką liczbą funkcji - czyli za co lubię Spotify

Jestem fanem Spotify jako przykładu bardzo funkcjonalnego, użytecznego narzędzia, z którego korzystam w domu, w pracy i podróży.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Recycling treści w social media i content marketingu - czy to ma sens?

Nie kryję się specjalnie z tym, że korzystam z narzędzi wspierających automatyzację niektórych procesów marketingowych. Dotyczy to także mojej obecności w mediach społecznościowych. Ostatnio podczas jednej z dyskusji na LinkedIn usłyszałem, że być może tak się nie powinno robić i że to zniechęca użytkowników.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama i taktyk content marketingowych

Jak wykorzystać content marketing w social media? Sposobów jest całe mnóstwo i nie sposób je wszystkie opisać w jednym artykule.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Znajomi na Facebooku to nie Pokemony. Nie stosuj zasady gotta catch'em all.

Pracując w branży internetowej, marketingowej czy też mediach trzeba liczyć się z tym, że granica między prywatnym i służbowym wykorzystaniem mediów społecznościowych jest bardzo płynna. Trudno ją jasno nakreślić. Normą jest pojawianie się zaproszeń do grona znajomych od osób, których w życiu na oczy się nie widziało.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak sprawnie zarządzać wieloma kontami na Facebooku za pomocą Business Managera

Facebook wprowadził pewne zmiany w systemie zarządzania stronami (tzw. fanpage). Wiele osób ma problem z tym aby sprawnie poruszać się w tym ekosystemie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Grupy marketingowe na Facebooku - które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści

Grupy na Facebooku to bardzo wartościowy kanał komunikacji. Oprócz możliwości dyskusji na branżowe tematy dają także pole do popisu content marketerom i blogerom. Grupa docelowa jest na miejscu, jest głodna wiedzy czeka na wartościowe treści.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Inbound marketing - z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak zdobyć 1500 wartościowych obserwatorów na Twitterze

Czy 1500 obserwatorów to dużo? Trudno stwierdzić. Ważne kim są ci obserwatorzy i czy odpowiadają naszym celom. Ja „odkryłem”, a może raczej wypracowałem, sposób na pozyskanie grona wartościowych i aktywnych użytkowników zgromadzonych wokół mojego profilu.
Zobacz więcej

    Opisz swoje potrzeby:

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.