Kategoria: social media marketing

Szymon Słowik

Funkcjonalna aplikacja z niewielką liczbą funkcji - czyli za co lubię Spotify

Jestem fanem Spotify jako przykładu bardzo funkcjonalnego, użytecznego narzędzia, z którego korzystam w domu, w pracy i podróży.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Recycling treści w social media i content marketingu - czy to ma sens?

Nie kryję się specjalnie z tym, że korzystam z narzędzi wspierających automatyzację niektórych procesów marketingowych. Dotyczy to także mojej obecności w mediach społecznościowych. Ostatnio podczas jednej z dyskusji na LinkedIn usłyszałem, że być może tak się nie powinno robić i że to zniechęca użytkowników.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak wspierać sprzedaż za pomocą Instagrama i taktyk content marketingowych

Jak wykorzystać content marketing w social media? Sposobów jest całe mnóstwo i nie sposób je wszystkie opisać w jednym artykule.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Znajomi na Facebooku to nie Pokemony. Nie stosuj zasady gotta catch'em all.

Pracując w branży internetowej, marketingowej czy też mediach trzeba liczyć się z tym, że granica między prywatnym i służbowym wykorzystaniem mediów społecznościowych jest bardzo płynna. Trudno ją jasno nakreślić. Normą jest pojawianie się zaproszeń do grona znajomych od osób, których w życiu na oczy się nie widziało.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak sprawnie zarządzać wieloma kontami na Facebooku za pomocą Business Managera

Facebook wprowadził pewne zmiany w systemie zarządzania stronami (tzw. fanpage). Wiele osób ma problem z tym aby sprawnie poruszać się w tym ekosystemie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Grupy marketingowe na Facebooku - które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści

Grupy na Facebooku to bardzo wartościowy kanał komunikacji. Oprócz możliwości dyskusji na branżowe tematy dają także pole do popisu content marketerom i blogerom. Grupa docelowa jest na miejscu, jest głodna wiedzy czeka na wartościowe treści.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Inbound marketing - z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak zdobyć 1500 wartościowych obserwatorów na Twitterze

Czy 1500 obserwatorów to dużo? Trudno stwierdzić. Ważne kim są ci obserwatorzy i czy odpowiadają naszym celom. Ja „odkryłem”, a może raczej wypracowałem, sposób na pozyskanie grona wartościowych i aktywnych użytkowników zgromadzonych wokół mojego profilu.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Storytelling i brafitting, czyli disneyowska kampania marki Triumph

[box] Edit: Jak możecie przeczytać w komentarzu pod artykułem (a także pojawiły się podobne opinie w mediach społecznościowych), marka całkowicie nie dopasowała kampanii do swoich realiów biznesowych. Ktoś zrobił ciekawą kreację, ale nie skonsultować być może (lub został wprowadzony w błąd) tego z biznesem.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.