Pozycjonowanie strony na CMS WordPress

Pozycjonowanie strony na CMS WordPress

WordPress to najpopularniejszy na świecie system do zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz stronę firmową lub blog to prawdopodobnie twój wybór padł właśnie na WP, a co za tym idzie, zastanawiasz się, jak ją pozycjonować w Google. W tym artykule opiszę dobre praktyki w zakresie zarządzania treścią strony, które będą sprzyjać budowaniu ruchu z wyszukiwarki.

(więcej…)

Architektura informacji strony internetowej w kontekście SEO

Architektura informacji strony internetowej w kontekście SEO

Istnieje sporo czynników wpływających na pozycjonowanie serwisu internetowego, lecz bez wątpienia dobrze przemyślana architektura informacji (w uproszczeniu – podział treści, zasobów, informacji na podstrony) stanowi fundament dla wszelkich dalszych działań optymalizacyjnych i pozycjonerskich. Z artykułu dowiesz się, jak poprawnie planować architekturę informacji.

(więcej…)

Jak dobrać frazy pod SEO na podstawie Google Ads?

Jak dobrać frazy pod SEO na podstawie Google Ads?

Na pewno chcesz aby Twój biznes dobrze funkcjonował w sieci. Zapewne wiesz już, że nie wystarczy samo posiadanie strony internetowej. Aby potencjalni klienci w ogóle na nią trafili, muszą mieć możliwość odnalezienia jej w gąszczu innych witryn. Ułatwiają to wyszukiwarki internetowe i wysoka pozycja zajmowana w nich przez Twoją stronę. W Polsce od wielu lat najpopularniejszą i bezkonkurencyjną wyszukiwarką wciąż jest Google, a jej udział w rynku to ponad 98%.

(więcej…)