SEO & Content Camp 2022

konferencje SEO i marketingowe

W kalendarium imprez SEO pojawiła się nowa, interesująca pozycja – SEO & Content Camp organizowany w maju przez Whitepress®.

Kiedy?

5 – 7 maja 2022

Gdzie?

Szczyrk, Beskidy, woj. śląskie

Kto wystąpi? Agenda:

Katarzyna Jankowska, Adrian Hinc „Racjonalne (i nie tylko) obiekcje i argumenty Klientów agencji interaktywnych”

Każdego dnia setki handlowców próbują pozyskać i utrzymać Klientów zlecających usługi SEO oraz inne działania marketingowe. Sprawdziliśmy, jakie obiekcje i argumenty najczęściej pojawiają się w trakcie rozmów sprzedażowych i jaki mają one związek z faktycznymi działaniami, a na ile są one skutkiem zasłyszanych opinii i złych doświadczeń z przeszłości.

Damian Sałkowski „Sztuka radzenia sobie z danymi”

Za pomocą praktycznych przykładów powiem jak radzić sobie z danymi niezbędnymi w realizacji strategii SEO bez umiejętności programowania. Pokażę narzędzia, techniki i przykłady z mojej codziennej pracy. Dzięki tej prelekcji spojrzysz na dane z zupełnie innej strony!

Robert Niechciał „Hossa i bessa w SEO – co to jest initial ranking i re-ranking”

Najważniejsze („core”) zmiany algorytmiczne w Google powodują wejście w stan hossy lub bessy naszego projektu. Istnieją specjalne algorytmy w Google które decydują o trajektorii naszego projektu. Co o tym decyduje? Jak to zmienić? Jak to określić i zmierzyć? W którym miejscu się znajdujemy? Czy istnieje poziom wsparcia i oporu w SEO? Co należy zrobić by być w hossie przy kolejnych aktualizacjach. Co wpływa na zmianę trendu.

Paweł Gontarek „Pełna pierwsza strona wyników (twoich wyników)”

Czy Google zawsze poprawnie odgaduje intencje? Tak czy inaczej pomóżmy Google i użytkownikom w dotarciu do nas! Jak przygotować treści oraz realizować linkbuilding aby uzyskać kilka wyników w SERPach i zagwarantować ruch organiczny do naszych treści. Strategia, testowanie i case study.

Kamil Rybicki „Agencja SEO to nie tylko Klienci – o monetyzacji kompetencji w zakresie SEO (własne e-commerce, afiliacja, sprzedaż własnych produktów)”

Kompetencje w zakresie SEM pozwalają budować wiele pobocznych źródeł przychodów. Jako agencja posiadamy jeden z największych sklepów w branży erotycznej oraz sklep w branży zabawek dla dzieci. Opowiem także w jaki sposób budujemy sprzedaż i wspieramy ją za pośrednictwem projektów afiliacyjnych takich jak np. terdeals.com. Pokażę również jak budować zaplecze SEO tak, aby zarabiało na siebie.

Krzysztof Marzec „Jak za pomocą Google ulepszyć swój audyt strony?”

Praca nad optymalizacją strony nie powinna kończyć się na crawlerze. Optymalizacja crawl budget, duplicate content czy utraconego potencjału może być jeszcze ciekawsza! Na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak za pomocą operatorów Google można ulepszać swoje analizy techniczne i jak nauka z takich analiz wpływa na lepszą konfigurację innych narzędzi wspierających pracę SEO.

Crawler nie odnajdzie każdej sierotki, a Majestic każdego utraconego linku. Najlepsze dane o Twojej stronie ma Google i pokażę Ci, na konkretnych przykładach, jak operatorami i wiedzą płynącą z Google ulepszyć swoje audyty techniczne. Poszukamy duplikatów, które wymykają się spod kontroli, stron marnujących zasoby Google czy niewykorzystanego potencjału.

Ewelina Podrez-Siama „Jak wykorzystać potencjał trendów w strategii SEO i Content Marketingu?”

Budowa ruchu organicznego nie musi sprowadzać się tylko do standardowego, powtarzalnego procesu SEO. Podczas prelekcji, na konkretnych case’ach opowiem o tym, jak analiza potrzeb grupy docelowej, wykorzystanie Google Discover i Google News czy przewidywanie trendów w wyszukiwarce, wpływają na niebagatelne wzrosty w organicu.

Łukasz Żelezny – „SEO i Marketing Treści Poza Utartymi Schematami”

Skalowanie działań za pomocą sztucznej inteligencji. Wyciśnij więcej z Search Console dzięki API i Data Studio. W jaki sposób z sensem wstrzykiwać hurtowo schema markupy oraz linkowanie wewnętrzne.

Milena Majchrzak „Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wspierania działań contentowych”

Czy algorytmy AI mogą zastąpić człowieka w tworzeniu treści? Jak w ogóle działa sztuczna inteligencja? Czy radzi sobie z językiem polskim? Jakie ma wady i zalety? W jaki sposób się uczy? Odpowiem Ci na wszystkie te pytania, korzystając z własnego doświadczenia i wielu tekstów, które GPT-3 pomogło mi napisać. Poznaj pułapki, które ma ta technologia. Dowiedz się, w jaki sposób możesz wykorzystać AI w swojej organizacji, żeby wyciągnąć maksimum efektów.

Monika Kołodziejczyk „3 filary dobrego raportu czyli jak efektywnie i efektownie raportować SEO oraz content dla klientów”

Raportowanie działań to rzecz konieczna w naszej codziennej pracy. Podczas mojego wystąpienia zaprezentuję Ci to, jak uniknąć błędów, marnowania czasu i powielania pracy. Poznasz mój unikalny autorski system pracy z danymi „EFEKT”, który pokaże Ci jak właściwie przedstawiać dane klientom. Dam Ci gotowy przepis na to jak budować atrakcyjne wizualnie i zautomatyzowane raportowanie. Szybka i łatwa analiza danych będzie teraz w Twoim zasięgu.

Maciej Woźniak „Data-driven SEO. Jak data science pomaga tworzyć lepsze strategie SEO”

Data Science w digital marketingu – miejsce i stan wiedzy, czemu podejście data driven jest obecnie koniecznością.
Proces RD: eksperymenty, hipotezy, porażki i sukcesy – jak zdobywaliśmy wiedzę, rola specjalisty (SEO) w procesie.
Wdrożenie: jak technologia i doświadczenie, które dziś mamy wpływa na decyzje specjalisty SEO dot. strategicznych rekomendacji dla klienta.

Paweł Sokołowski „Planowanie treści w oparciu o huby contentowe”

Omówimy jak skutecznie zaplanować strategię content marketingową w oparciu o dane. Pokażemy w jaki sposób zdefiniować potencjalne zestawy słów kluczowych, jak nimi zarządzać oraz w jaki sposób efektywnie włączyć analitykę i semantykę dla uzyskania wartościowych rekomendacji.

Piotr Michalak „Czy i jak 39 dolarów na miesiąc może poprawić efekty SEO?”

39 $ na miesiąc to koszt narzędzia generującego treści, które w teorii może zoptymalizować działania SEO. Podczas wystąpienia opowiem, czy narzędzia oparte o uczenie maszynowe są gotowe do użycia i czy mogą dać efekty w SEO.

Oprócz części merytorycznej czeka na Was także sporo dodatkowych atrakcji oraz imprezy umożliwiające integrację z branżą i ekspertami.

Poniżej kilka słów od organizatorów.

Dla kogo jest SEO & Content Camp?

Branża marketingowa jest spragniona spotkań, szczególnie tych w formie stacjonarnej. Każdego roku liczba uczestników eventów pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego poszerzania i aktualizowania wiedzy i praktyk, które w tym sektorze wyjątkowo szybko ulegają dezaktualizacji.

– Stąd narodził się pomysł, żeby kalendarz specjalistów SEO i content marketingu wzbogacić o konferencję, która położy nacisk przede wszystkim na dwa aspekty – wysoki poziom merytoryczny prelekcji poparty doświadczeniem występujących oraz odpowiednie miejsce do branżowego networkingu, który w naszym odczuciu jest kluczowy dla tego typu wydarzeń. SEO & Content Camp, organizowany przez nas w Szczyrku 5-7 maja jest właśnie takim wydarzeniem. Dzięki tej konferencji będziemy mogli stworzyć przestrzeń do dzielenia się doświadczeniem i praktyczną wiedzą – mówi Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress®.

Wydarzenie SEO & Content Camp skierowane jest przede wszystkim do dyrektorów i kierowników marketingu, właścicieli agencji marketingowych i SEO, osób odpowiedzialnych za projekty content marketingowe, a także do wszystkich osób głodnych wiedzy. Wysoki poziom merytoryczny konferencji zapewniają czołowi praktycy SEO i content marketingu, którzy wystąpią w roli prelegentów podczas 3-dniowego eventu.

Partnerzy i sponsorzy wydarzenia

Sponsor główny: SURFER, Sponsorzy: Contadu, Senuto, SEMSTORM, brief4U,

Patroni medialni: Poradnik przedsiębiorcy, Jakub Sawa Profesjonalista w SEO/SEM oraz bloger i specjalista SEO, Szymon Słowik.

(tak, ten ostatni to ja 🙂 )

Jeśli jedziesz, to jest duża szansa, że zobaczymy się na miejscu!

Udostępnij post:

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.