W kalendarium imprez SEO pojawi艂a si臋 nowa, interesuj膮ca pozycja – SEO & Content Camp organizowany w maju przez Whitepress庐.

Kiedy?

5 – 7 maja 2022

Gdzie?

Szczyrk, Beskidy, woj. 艣l膮skie

Kto wyst膮pi? Agenda:

Katarzyna Jankowska, Adrian Hinc „Racjonalne (i nie tylko) obiekcje i argumenty Klient贸w agencji interaktywnych”

Ka偶dego dnia setki handlowc贸w pr贸buj膮 pozyska膰 i utrzyma膰 Klient贸w zlecaj膮cych us艂ugi SEO oraz inne dzia艂ania marketingowe. Sprawdzili艣my, jakie obiekcje i argumenty najcz臋艣ciej pojawiaj膮 si臋 w trakcie rozm贸w sprzeda偶owych i jaki maj膮 one zwi膮zek z faktycznymi dzia艂aniami, a na ile s膮 one skutkiem zas艂yszanych opinii i z艂ych do艣wiadcze艅 z przesz艂o艣ci.

Damian Sa艂kowski „Sztuka radzenia sobie z danymi”

Za pomoc膮 praktycznych przyk艂ad贸w powiem jak radzi膰 sobie z danymi niezb臋dnymi w realizacji strategii SEO bez umiej臋tno艣ci programowania. Poka偶臋 narz臋dzia, techniki i przyk艂ady z mojej codziennej pracy. Dzi臋ki tej prelekcji spojrzysz na dane z zupe艂nie innej strony!

Robert Niechcia艂 „Hossa i bessa w SEO – co to jest initial ranking i re-ranking”

Najwa偶niejsze („core”) zmiany algorytmiczne w Google powoduj膮 wej艣cie w stan hossy lub bessy naszego projektu. Istniej膮 specjalne algorytmy w Google kt贸re decyduj膮 o trajektorii naszego projektu. Co o tym decyduje? Jak to zmieni膰? Jak to okre艣li膰 i zmierzy膰? W kt贸rym miejscu si臋 znajdujemy? Czy istnieje poziom wsparcia i oporu w SEO? Co nale偶y zrobi膰 by by膰 w hossie przy kolejnych aktualizacjach. Co wp艂ywa na zmian臋 trendu.

Pawe艂 Gontarek „Pe艂na pierwsza strona wynik贸w (twoich wynik贸w)”

Czy Google zawsze poprawnie odgaduje intencje? Tak czy inaczej pom贸偶my Google i u偶ytkownikom w dotarciu do nas! Jak przygotowa膰 tre艣ci oraz realizowa膰 linkbuilding aby uzyska膰 kilka wynik贸w w SERPach i zagwarantowa膰 ruch organiczny do naszych tre艣ci. Strategia, testowanie i case study.

Kamil Rybicki „Agencja SEO to nie tylko Klienci – o monetyzacji kompetencji w zakresie SEO (w艂asne e-commerce, afiliacja, sprzeda偶 w艂asnych produkt贸w)”

Kompetencje w zakresie SEM pozwalaj膮 budowa膰 wiele pobocznych 藕r贸de艂 przychod贸w. Jako agencja posiadamy jeden z najwi臋kszych sklep贸w w bran偶y erotycznej oraz sklep w bran偶y zabawek dla dzieci. Opowiem tak偶e w jaki spos贸b budujemy sprzeda偶 i wspieramy j膮 za po艣rednictwem projekt贸w afiliacyjnych takich jak np. terdeals.com. Poka偶臋 r贸wnie偶 jak budowa膰 zaplecze SEO tak, aby zarabia艂o na siebie.

Krzysztof Marzec „Jak za pomoc膮 Google ulepszy膰 sw贸j audyt strony?”

Praca nad optymalizacj膮 strony nie powinna ko艅czy膰 si臋 na crawlerze. Optymalizacja crawl budget, duplicate content czy utraconego potencja艂u mo偶e by膰 jeszcze ciekawsza! Na konkretnych przyk艂adach poka偶臋 Ci, jak za pomoc膮 operator贸w Google mo偶na ulepsza膰 swoje analizy techniczne i jak nauka z takich analiz wp艂ywa na lepsz膮 konfiguracj臋 innych narz臋dzi wspieraj膮cych prac臋 SEO.

Crawler nie odnajdzie ka偶dej sierotki, a Majestic ka偶dego utraconego linku. Najlepsze dane o Twojej stronie ma Google i poka偶臋 Ci, na konkretnych przyk艂adach, jak operatorami i wiedz膮 p艂yn膮c膮 z Google ulepszy膰 swoje audyty techniczne. Poszukamy duplikat贸w, kt贸re wymykaj膮 si臋 spod kontroli, stron marnuj膮cych zasoby Google czy niewykorzystanego potencja艂u.

Ewelina Podrez-Siama „Jak wykorzysta膰 potencja艂 trend贸w w strategii SEO i Content Marketingu?”

Budowa ruchu organicznego nie musi sprowadza膰 si臋 tylko do standardowego, powtarzalnego procesu SEO. Podczas prelekcji, na konkretnych case鈥檃ch opowiem o tym, jak analiza potrzeb grupy docelowej, wykorzystanie Google Discover i Google News czy przewidywanie trend贸w w wyszukiwarce, wp艂ywaj膮 na niebagatelne wzrosty w organicu.

艁ukasz 呕elezny – „SEO i Marketing Tre艣ci Poza Utartymi Schematami”

Skalowanie dzia艂a艅 za pomoc膮 sztucznej inteligencji. Wyci艣nij wi臋cej z Search Console dzi臋ki API i Data Studio. W jaki spos贸b z sensem wstrzykiwa膰 hurtowo schema markupy oraz linkowanie wewn臋trzne.

Milena Majchrzak „Jak wykorzysta膰 sztuczn膮 inteligencj臋 do wspierania dzia艂a艅 contentowych”

Czy algorytmy AI mog膮 zast膮pi膰 cz艂owieka w tworzeniu tre艣ci? Jak w og贸le dzia艂a sztuczna inteligencja? Czy radzi sobie z j臋zykiem polskim? Jakie ma wady i zalety? W jaki spos贸b si臋 uczy? Odpowiem Ci na wszystkie te pytania, korzystaj膮c z w艂asnego do艣wiadczenia i wielu tekst贸w, kt贸re GPT-3 pomog艂o mi napisa膰. Poznaj pu艂apki, kt贸re ma ta technologia. Dowiedz si臋, w jaki spos贸b mo偶esz wykorzysta膰 AI w swojej organizacji, 偶eby wyci膮gn膮膰 maksimum efekt贸w.

Monika Ko艂odziejczyk „3 filary dobrego raportu czyli jak efektywnie i efektownie raportowa膰 SEO oraz content dla klient贸w”

Raportowanie dzia艂a艅 to rzecz konieczna w naszej codziennej pracy. Podczas mojego wyst膮pienia zaprezentuj臋 Ci to, jak unikn膮膰 b艂臋d贸w, marnowania czasu i powielania pracy. Poznasz m贸j unikalny autorski system pracy z danymi 鈥濫FEKT鈥, kt贸ry poka偶e Ci jak w艂a艣ciwie przedstawia膰 dane klientom. Dam Ci gotowy przepis na to jak budowa膰 atrakcyjne wizualnie i zautomatyzowane raportowanie. Szybka i 艂atwa analiza danych b臋dzie teraz w Twoim zasi臋gu.

Maciej Wo藕niak „Data-driven SEO. Jak data science pomaga tworzy膰 lepsze strategie SEO”

Data Science w digital marketingu – miejsce i stan wiedzy, czemu podej艣cie data driven jest obecnie konieczno艣ci膮.
Proces RD: eksperymenty, hipotezy, pora偶ki i sukcesy – jak zdobywali艣my wiedz臋, rola specjalisty (SEO) w procesie.
Wdro偶enie: jak technologia i do艣wiadczenie, kt贸re dzi艣 mamy wp艂ywa na decyzje specjalisty SEO dot. strategicznych rekomendacji dla klienta.

Pawe艂 Soko艂owski „Planowanie tre艣ci w oparciu o huby contentowe”

Om贸wimy jak skutecznie zaplanowa膰 strategi臋 content marketingow膮 w oparciu o dane. Poka偶emy w jaki spos贸b zdefiniowa膰 potencjalne zestawy s艂贸w kluczowych, jak nimi zarz膮dza膰 oraz w jaki spos贸b efektywnie w艂膮czy膰 analityk臋 i semantyk臋 dla uzyskania warto艣ciowych rekomendacji.

Piotr Michalak „Czy i jak 39 dolar贸w na miesi膮c mo偶e poprawi膰 efekty SEO?”

39 $ na miesi膮c to koszt narz臋dzia generuj膮cego tre艣ci, kt贸re w teorii mo偶e zoptymalizowa膰 dzia艂ania SEO. Podczas wyst膮pienia opowiem, czy narz臋dzia oparte o uczenie maszynowe s膮 gotowe do u偶ycia i czy mog膮 da膰 efekty w SEO.

Opr贸cz cz臋艣ci merytorycznej czeka na Was tak偶e sporo dodatkowych atrakcji oraz imprezy umo偶liwiaj膮ce integracj臋 z bran偶膮 i ekspertami.

Poni偶ej kilka s艂贸w od organizator贸w.

Dla kogo jest SEO & Content Camp?

Bran偶a marketingowa jest spragniona spotka艅, szczeg贸lnie tych w formie stacjonarnej. Ka偶dego roku liczba uczestnik贸w event贸w pokazuje, jak du偶a jest potrzeba ci膮g艂ego poszerzania i aktualizowania wiedzy i praktyk, kt贸re w tym sektorze wyj膮tkowo szybko ulegaj膮 dezaktualizacji.

– St膮d narodzi艂 si臋 pomys艂, 偶eby kalendarz specjalist贸w SEO i content marketingu wzbogaci膰 o konferencj臋, kt贸ra po艂o偶y nacisk przede wszystkim na dwa aspekty 鈥 wysoki poziom merytoryczny prelekcji poparty do艣wiadczeniem wyst臋puj膮cych oraz odpowiednie miejsce do bran偶owego networkingu, kt贸ry w naszym odczuciu jest kluczowy dla tego typu wydarze艅. SEO & Content Camp, organizowany przez nas w Szczyrku 5-7 maja jest w艂a艣nie takim wydarzeniem. Dzi臋ki tej konferencji b臋dziemy mogli stworzy膰 przestrze艅 do dzielenia si臋 do艣wiadczeniem i praktyczn膮 wiedz膮 – m贸wi Patrycja G贸recka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress庐.

Wydarzenie SEO & Content Camp skierowane jest przede wszystkim do dyrektor贸w i kierownik贸w marketingu, w艂a艣cicieli agencji marketingowych i SEO, os贸b odpowiedzialnych za projekty content marketingowe, a tak偶e do wszystkich os贸b g艂odnych wiedzy. Wysoki poziom merytoryczny konferencji zapewniaj膮 czo艂owi praktycy SEO i content marketingu, kt贸rzy wyst膮pi膮 w roli prelegent贸w podczas 3-dniowego eventu.

Partnerzy i sponsorzy wydarzenia

Sponsor g艂贸wny: SURFER, Sponsorzy: Contadu, Senuto, SEMSTORM, brief4U,

Patroni medialni: Poradnik przedsi臋biorcy, Jakub Sawa Profesjonalista w SEO/SEM oraz bloger i specjalista SEO, Szymon S艂owik.

(tak, ten ostatni to ja 馃檪 )

Je艣li jedziesz, to jest du偶a szansa, 偶e zobaczymy si臋 na miejscu!