Pozycjonowanie Niemcy

Profesjonalne usługi SEO dla polskich firm, specjalistów, sklepów internetowych, producentów chcących pozycjonować się na rynkach niemieckojęzycznych: Niemcy, Austria, Szwajcaria

Pozycjonowanie w Niemczech – co warto wiedzieć

Pozycjonowanie stron na rynku niemieckim lub innych rynkach niemieckojęzycznych wymaga znajomości lokalnych uwarunkowań. Ma to znaczenie zarówno w procesie optymalizacji, jak i pozyskiwania linków w niemieckich serwisach internetowych. Przede wszystkim powinno się opierać na współpracy z niemieckimi copywriterami (tzw. native-speakerami). Dzięki temu dostarczane teksty zawsze przyjmują właściwą dla niemieckiego klienta formę. Ponadto powinno uwzględniać kluczowe dla danej branży serwisy internetowe, które mogą stanowić źródło wartościowych, skutecznych linków pozycjonujących. Dzięki strategicznym partnerom oferuję dotarcie do właściwych lokalizacji (serwisów branżowych, zaplecz, tematycznych wątków na forach) – dobrze wypozycjonowanych w niemieckim Google.

Mateusz Dela

Mateusz Dela

Link building, konsulting

Ponad dekadę w branży SEO. Ekspert w zakresie pozycjonowania stron w Niemczech i na innych rynkach niemieckojęzycznych oraz europejskich. Specjalizuje się w pozyskiwaniu skutecznych linków pozycjonujących i kampaniach content marketingowych.

Szymon Słowik

Szymon Słowik

Audyt, konsulting

Specjalizuję się w audytach SEO, doborze strategii pozycjonowania, planach contentowych dla sklepów internetowych, startupów i klientów B2B. Posiadam doświadczenie w kampaniach SEO/SEM i content marketingowych.

Docieraj do potencjalnych klientów poprzez wyszukiwarkę, której udział w niemieckim rynku wynosi 95%!

Oferowana przez nas usługa nastawiona jest przede wszystkim na link building – profesjonalne pozyskiwanie linków pozycjonujących. Korzystamy z profesjonalnego oprogramowania analitycznego, dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc w wyborze właściwych słów kluczowych. Rekomendujemy tematy, które cieszą się popularnością wśród użytkowników Google, a jednocześnie dają perspektywę osiągnięcia pozycji w TOP10 – na pierwszej stronie wyników. Marketing internetowy przybiera różne formy – od reklamy w Google Ads (kiedyś reklama AdWords), przez social media, po pozycjonowanie w wynikach organicznych. Specjalizujemy się w tym ostatnim aspekcie, ale jeśli masz też pytania o inne formaty marketingowe, napisz do nas.

Do oferty pozycjonowania poprzez zdobywanie linków w Niemczech możemy zaproponować dodatkowo usługi analityczne, audytorskie, analizę konkurencji, szeroko zakrojone badanie słów kluczowych i tworzenie planów contentowych w modelu data-driven, czyli na podstawie rzetelnie zebranych danych.

Jak przebiega proces pozycjonowania stron www w Niemczech

U

Słowa kluczowe

Wybieramy właściwe frazy, które z jednej strony posiadają odpowiednią liczbę wyszukiwań, a z drugiej nie są zbyt ogólne. Dzięki temu osiągasz pozycje w top10, które przekładają się na realne dotarcie do użytkowników szukających oferty i informacji o twojej firmie. Pozycjonujemy tzw. money keywords i long tail.

Budżet

Pomagamy w doborze optymalnego budżetu do założonych celów. Znając realny koszt, jaki jesteś w stanie ponieść, możemy dostosować działania i wskazać właściwą perspektywę, gdy potencjalni klienci zaczną trafiać na twoją stronę internetową i docierać do oferty twojej firmy.

l

Copywriting

Angażujemy profesjonalnych, niemieckojęzycznych copywriterów, którzy odpowiadają za przygotowanie wartościowych treści. Są one potrzebne do pozyskiwania linków w formie artykułów gościnnych, wypowiedzi na forach etc. Pomagamy także w tworzeniu tekstów na stronę.

Link building

Regularne pozyskiwanie naturalnie wyglądających linków z wysokiej jakości stron www (dobrze widocznych w niemieckim internecie, dobrze wypozycjonowanych w Google.de) to najlepszy sposób, aby zdobyć wysokie pozycje dające ruch. Zapytaj o szczegóły, aby dowiedzieć się więcej.

MASZ PYTANIA ODNOŚNIE NASZEJ OFERTY?

Jak zdobywamy linki

Content marketing i współpraca z blogerami

Pozyskiwanie linków wysokiej jakości odbywa się między innymi przez publikację artykułów na portalach branżowych, serwisach ogólnotematycznych (ale w odpowiedniej kategorii tematycznej), blogach specjalistycznych.

Dbamy, aby artykuły wyglądały naturalnie, nie wskazywały na to, że są elementem pozycjonowania, ale jednocześnie posiadały link dofollow – kluczowy dla budowania pozycji w Google.de.

W zależności od wydawcy jest możliwość promowania wpisu na stronie głównej, a także linkowania wewnętrznego.

Marketing szeptany

Pozyskujemy także linki poprzez komentarze na blogach i wpisy na forach. Każdy komentarz lub wpis posiada około 125 słów (mniej więcej 900 znaków) oraz jest zoptymalizowany pod kątem SEO, a także opublikowany w odpowiednich tematach, podstronach. Możemy linkować do kategorii, strony głównej lub strony produktu (e-commerce) albo strony ofertowej (usługi, B2B). Wszystko zależy od przyjętych celów i strategii SEO.

Publikowane posty pochodzą z wcześniej założonych kont, które posiadają historię. Dodatkowo gwarantujemy przez okres 6 miesięcy darmową publikację wpisów/komentarzy w przypadku, gdy moderator forum usunął post lub cały wątek.

Optymalizacja SEO strony na Niemcy

 

Content plan – optymalizacja treści i architektury informacji

Żeby strona dobrze się pozycjonowała wskazane jest odpowiednie przygotowanie struktury (architektury informacji) i treści tekstowych wpływających na tzw. topical authority domeny. Dzięki temu strony bogate w wartościowe, dobrze dopasowane tematycznie treści, są premiowane lepszymi pozycjami w Google. W wybranych przypadkach dobrym rozpoczęciem działań SEO (lub równoległym do link buildingu – pozyskiwania linków pozycjonujących) jest szeroko zakrojona analiza słów kluczowych połączona z przygotowaniem content planu.

 

Technical SEO – optymalizacja techniczna

Oferuję również profesjonalne audyty SEO uwzględniające technikalia. Dzięki temu masz pewność, że twoja strona internetowa, sklep, czy serwis dowolnego typu jest poprawnie interpretowany i indeksowany przez roboty Google.

 

Pozycjonowanie DE AT CH – dla kogo?

dla przemysłu

Pozycjonowanie w Niemczech dla producentów planujących poszerzyć rynek zbytu i wejść na rynki zagraniczne.

dla sklepów internetowych

Pozycjonowanie dla polskich sklepów internetowych z niemiecką wersją jezykowych, chcących dotrzeć od niemieckich klientów.

dla sektora usług i MŚP

Chcesz świadczyć swoje usługi na rynku niemieckim? Masz software house, agencję? Pomożemy ci zaistnieć w Niemczech.

Pozycjonowanie w Niemczech w wyszukiwarce Google.de – najczęściej zadawane pytania – koszty, strony www, marketing internetowy

Czy moja strona www musi być po niemiecku?

Tak, jeśli chcesz się pozycjonować na słowa wpisywane przez Niemców w ich języku, treści na twojej stronie również muszą być po niemiecku. Nie dość, że jest to kluczowy element optymalizacji w SEO, to jeszcze ma to sens z perspektywy komunikacji z potencjalnymi klientem.

Można teoretycznie pozycjonować stronę anglojęzyczną na rynek niemiecki (lub szwajcarski, austriacki), ale w większości przypadków nie będzie to opłacalne. W razie potrzeby wskażemy wykonawcę wykonującego strony internetowe, dzięki czemu będziesz docierać do klientów z Niemiec za pomocą profesjonalnego serwisu www.

Skąd mam wiedzieć, na jakie słowa się pozycjonować?

W większości przypadków sprawa jest prosta – należy targetować na niemieckie słowa odpowiadające nazwom twoich produktów i usług. W wielu przypadkach jednak może opłacać się także szerokie pozycjonowanie na całe tematy związane z twoją branżą.

Przy pomocy specjalistycznych narzędzi analitycznych jesteśmy w stanie sprawdzić popularność poszczególnych fraz i zarekomendować te, które z jednej strony mogą dać ruch (są często wyszukiwane), a z drugiej nie są zbyt ogólne i drogie do wypozycjonowania (nie przełożą się na sprzedaż).

Czy nie lepiej wybrać niemiecką agencję SEO?

Pozycjonowanie w Google de wymaga wiedzy na temat SEO oraz znajomości niemieckiego rynku. Jesteśmy doświadczonymi specjalistami SEO oraz współpracujemy z partnerami na rynku niemieckim, dzięki czemu zapewniamy usługę najwyższej jakości.

Nie znam języka niemieckiego. Czy mogę liczyć na wsparcie?

Zapewniamy dotarcie do niemieckich copywriterów (rodowitych Niemców specjalizujących się w tworzeniu treści na potrzeby marketingu i komunikacji internetowej. To oni tworzą wypowiedzi do marketingu szeptanego na forach i w komentarzach na blogach lub przygotowują artykuły gościnne do serwisów tematycznych. Zaznaczamy jednak, że chcąc współpracować z klientem niemieckim, warto mieć w firmie osobę niemieckojęzyczną do obsługi zapytań.

Czy muszę mieć domenę z końcówką de, at, ch?

Aby realizować skutecznie marketing na rynku niemieckim, wskazane jest posiadanie domeny z właściwą końcówką krajową (np. *.de). Z perspektywy SEO jesteśmy w stanie przetłumaczyć robotom Google, jaka część strony jest w jakim języku i na którym rynku powinny być wyświetlane poszczególne treści (służą do tego tzw. parametry hreflang w kodzie HTML strony). Niemniej końcówka niemiecka wygląda wiarygodniej dla niemieckiego klienta. Przy wychodzeniu na rynki zagraniczne warto też pomyśleć o stronie w większej ilości wersji językowych – np. z końcówką eu lub com. Wówczas adres strony w wersji niemieckiej może wyglądać tak: domena.com/de/, a w polskiej – domena.com/pl/. Odezwij się do nas, wskażemy ci odpowiednie rozwiązanie.

Jakie są koszty pozycjonowania w Niemczech? Ile to trwa i kosztuje?

Tak samo, jak na rynku polskim lub dowolnym innym, koszty pozycjonowania zależą od niszy tematycznej i obecnej w niej konkurencji. Trzeba ponieść koszty związane z zakupem i publikacją treści z linkami w odpowiednich lokalizacjach. Im mocniejsza jest konkurencja, tym zwykle w droższych miejscach trzeba zdobywać linki. W każdym przypadku oferujemy indywidualną wycenę. Napisz do nas korzystając z formularza poniżej – zaznacz preferowany budżet i w kilku zdaniach opisz swój cel, a my doradzimy ci w jakiej perspektywie czasowej można oczekiwać danych wyników.

Zapraszamy do współpracy – otrzymasz o wycenę i proponowany zakres prac

Planowany budżet na pozycjonowanie (EUR netto)

13 + 6 =