Pozycjonowanie w Niemczech
Profesjonalne usługi SEO dla polskich firm chcących pozycjonować się w Google na rynkach niemieckojęzycznych: Niemcy, Austria, Szwajcaria (google.de, google.at, google.ch)
Napisz do mnie
Pozycjonowanie w Niemczech – co warto wiedzieć
Pozycjonowanie stron na rynku niemieckim lub innych rynkach niemieckojęzycznych wymaga znajomości lokalnych uwarunkowań. Ma to znaczenie zarówno w procesie optymalizacji, jak i pozyskiwania linków w niemieckich serwisach internetowych. Przede wszystkim powinno się opierać na współpracy z niemieckimi copywriterami (tzw. native-speakerami). Dzięki temu dostarczane teksty zawsze przyjmują właściwą dla niemieckiego klienta formę. Ponadto powinno uwzględniać kluczowe dla danej branży serwisy internetowe, które mogą stanowić źródło wartościowych, skutecznych linków pozycjonujących. Dzięki strategicznym partnerom oferuję dotarcie do właściwych lokalizacji (serwisów branżowych, zaplecz, tematycznych wątków na forach) – dobrze wypozycjonowanych w niemieckim Google.

Mateusz Dela
Link building, konsulting

Szymon Słowik
Audyt, konsulting
Docieraj do potencjalnych klientów poprzez wyszukiwarkę, której udział w niemieckim rynku wynosi 95%!
Oferowana przez nas usługa nastawiona jest przede wszystkim na link building – profesjonalne pozyskiwanie linków pozycjonujących. Korzystamy z profesjonalnego oprogramowania analitycznego, dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc w wyborze właściwych słów kluczowych. Rekomendujemy tematy, które cieszą się popularnością wśród użytkowników Google, a jednocześnie dają perspektywę osiągnięcia pozycji w TOP10 – na pierwszej stronie wyników. Marketing internetowy przybiera różne formy – od reklamy w Google Ads (kiedyś reklama AdWords), przez social media, po pozycjonowanie w wynikach organicznych. Specjalizujemy się w tym ostatnim aspekcie, ale jeśli masz też pytania o inne formaty marketingowe, napisz do nas.


Jak przebiega proces pozycjonowania stron www w Niemczech
Słowa kluczowe
Budżet
Copywriting
Link building
MASZ PYTANIA ODNOŚNIE NASZEJ OFERTY?
Jak zdobywamy linki
Content marketing i współpraca z blogerami
Pozyskiwanie linków wysokiej jakości odbywa się między innymi przez publikację artykułów na portalach branżowych, serwisach ogólnotematycznych (ale w odpowiedniej kategorii tematycznej), blogach specjalistycznych.
Dbamy, aby artykuły wyglądały naturalnie, nie wskazywały na to, że są elementem pozycjonowania, ale jednocześnie posiadały link dofollow – kluczowy dla budowania pozycji w Google.de.
W zależności od wydawcy jest możliwość promowania wpisu na stronie głównej, a także linkowania wewnętrznego.

Marketing szeptany
Pozyskujemy także linki poprzez komentarze na blogach i wpisy na forach. Każdy komentarz lub wpis posiada około 125 słów (mniej więcej 900 znaków) oraz jest zoptymalizowany pod kątem SEO, a także opublikowany w odpowiednich tematach, podstronach. Możemy linkować do kategorii, strony głównej lub strony produktu (e-commerce) albo strony ofertowej (usługi, B2B). Wszystko zależy od przyjętych celów i strategii SEO.
Publikowane posty pochodzą z wcześniej założonych kont, które posiadają historię. Dodatkowo gwarantujemy przez okres 6 miesięcy darmową publikację wpisów/komentarzy w przypadku, gdy moderator forum usunął post lub cały wątek.

Optymalizacja SEO strony na Niemcy
Content plan – optymalizacja treści i architektury informacji
Żeby strona dobrze się pozycjonowała wskazane jest odpowiednie przygotowanie struktury (architektury informacji) i treści tekstowych wpływających na tzw. topical authority domeny. Dzięki temu strony bogate w wartościowe, dobrze dopasowane tematycznie treści, są premiowane lepszymi pozycjami w Google. W wybranych przypadkach dobrym rozpoczęciem działań SEO (lub równoległym do link buildingu – pozyskiwania linków pozycjonujących) jest szeroko zakrojona analiza słów kluczowych połączona z przygotowaniem content planu.
Technical SEO – optymalizacja techniczna
Oferuję również profesjonalne audyty SEO uwzględniające technikalia. Dzięki temu masz pewność, że twoja strona internetowa, sklep, czy serwis dowolnego typu jest poprawnie interpretowany i indeksowany przez roboty Google.
Pozycjonowanie DE AT CH – dla kogo?
dla przemysłu
dla sklepów internetowych
dla sektora usług i MŚP
Pozycjonowanie w Niemczech w wyszukiwarce Google.de – najczęściej zadawane pytania – koszty, strony www, marketing internetowy
Czy moja strona www musi być po niemiecku?
Można teoretycznie pozycjonować stronę anglojęzyczną na rynek niemiecki (lub szwajcarski, austriacki), ale w większości przypadków nie będzie to opłacalne. W razie potrzeby wskażemy wykonawcę wykonującego strony internetowe, dzięki czemu będziesz docierać do klientów z Niemiec za pomocą profesjonalnego serwisu www.
Skąd mam wiedzieć, na jakie słowa się pozycjonować?
Przy pomocy specjalistycznych narzędzi analitycznych jesteśmy w stanie sprawdzić popularność poszczególnych fraz i zarekomendować te, które z jednej strony mogą dać ruch (są często wyszukiwane), a z drugiej nie są zbyt ogólne i drogie do wypozycjonowania (nie przełożą się na sprzedaż).