Kategoria: Optymalizacja SEO stron www

Szymon Słowik

Domain Rating, Trust Flow, Domain Authority, czyli jak ocenić moc domeny w link buildingu i skąd warto pozyskiwać linki

Na Forum PiO napisał do mnie kolega po fachu – Łukasz. Chciał się poradzić w temacie link buildingu, a dokładnie oceny mocy domen, z których pozyskujemy linki.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Co to jest marketing internetowy? Definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online

Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Dwell time - dowiedz się co to jest? Czy należy mierzyć? Jak?

Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Webinar SEO Surgery Polska #1 SEMrush

Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Audyt strony opartej na CMS Hubspot

Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Sex shop SEO. Chcesz być na pierwszej stronie Google? Zapomnij. Wyszukiwarka preferuje inne wyniki

Kolejny ładny przykład, że częścią wyników Google steruje jakby „ręcznie”.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Aktualizacje Google 2018 - co o nich wiemy i dlaczego niewiele z tego wynika

Czytałem dzisiaj ciekawy artykuł autorstwa Glenna Gabe’a nt. ostatnich aktualizacji z 1 sierpnia, 27 września, czy 4 października. Jest dość obszerny, a moi znajomi i klienci, niebędący specjalistami SEO, którzy go czytali, przyznali, że nie za bardzo go rozumieją.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.