Pewnie wiele razy spotkaliście się z terminem copywriting, lecz czy potrafilibyście wyjaśnić, co ono dokładnie oznacza? Z tego tekstu dowiecie się, na czym polega copywriting i czemu warto czasem skorzystać z usług fachowego opracowania copy.
Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces. Kurs SEO został przygotowany w formie lekcji wideo i jest dostępny na platformie Eduweb.
Z przyjemnością przyglądam się rozwojowi SurferSEO. Sam trzon narzędzia, jakim jest możliwość wieloczynnikowej analizy konkurencji na poziomie wybranego słowa kluczowego, to już bardzo wiele. Teraz dochodzi kolejna opcja – Content Score, czyli ficzer umożliwiający kwantyfikację oceny jakości treści.
Jeśli pisanie tekstów połączysz z elementami ważnymi z punktu widzenia pozycjonowania, otrzymasz potężne narzędzie zwiększające widoczność strony w wyszukiwarce Google. Poznaj najważniejsze zasady SEO copywritingu i zacznij wcielać je w życie od teraz.
Jak już wielokrotnie wcześniej pisałem, do aktualizacji klasy Core Algorithm Update trzeba się przyzwyczaić. Machine Learning Google uczy się i kalibruje z kolejnymi iteracjami. Poszukiwanie konkretnych rozwiązań na wahania pozycji jest raczej skazane na niepowodzenie. Jak zatem reagować na takie aktualizacje?
Czynnik czasu ma bez wątpienia znaczenie w SEO. Jednocześnie bardzo często jest źle interpretowany i przykłada się do niego zbyt dużą wagę. Czy dawno pozyskane linki tracą na znaczeniu? A może ich moc rośnie? Przyjrzyjmy się kilku kluczowym kwestiom w tym zakresie.