Kategoria: Optymalizacja SEO stron www
Szymon Słowik
Grudniowa aktualizacja Google - December 2020 Core Algo Update
[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.11.1″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″] 3 grudnia 2020 Google uruchomiło nową, szeroką aktualizację algorytmu – tzw. Core Algorithm Update.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Kurs SEO - naucz się podstaw optymalizacji i pozycjonowania
Chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja i pozycjonowanie, czyli szeroko rozumiane SEO (ang. Search Engine Optimization)? W tym wpisie znajdziesz informacje na temat mojego autorskiego kursu SEO oraz odniesienia do szeregu przydatnych źródeł, dzięki którym poznasz podstawowe taktyki, narzędzia i zrozumiesz lepiej cały proces.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Content Score - nowa funkcja do oceny jakości treści w SurferSEO
Z przyjemnością przyglądam się rozwojowi SurferSEO. Sam trzon narzędzia, jakim jest możliwość wieloczynnikowej analizy konkurencji na poziomie wybranego słowa kluczowego, to już bardzo wiele.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO copywriting – jak pisać teksty zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google?
Jeśli pisanie tekstów połączysz z elementami ważnymi z punktu widzenia pozycjonowania, otrzymasz potężne narzędzie zwiększające widoczność strony w wyszukiwarce Google.
Zobacz więcejSzymon Słowik
May Core Algorithm Update 2020 - aktualizacja algorytmu Google
Jak już wielokrotnie wcześniej pisałem, do aktualizacji klasy Core Algorithm Update trzeba się przyzwyczaić. Machine Learning Google uczy się i kalibruje z kolejnymi iteracjami. Poszukiwanie konkretnych rozwiązań na wahania pozycji jest raczej skazane na niepowodzenie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Czy linki z czasem nabierają mocy lub ją tracą?
Czynnik czasu ma bez wątpienia znaczenie w SEO. Jednocześnie bardzo często jest źle interpretowany i przykłada się do niego zbyt dużą wagę.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Pozycjonowanie strony na CMS WordPress
WordPress to najpopularniejszy na świecie system do zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz stronę firmową lub blog to prawdopodobnie twój wybór padł właśnie na WP, a co za tym idzie, zastanawiasz się, jak ją pozycjonować w Google.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Architektura informacji strony internetowej w kontekście SEO
Istnieje sporo czynników wpływających na pozycjonowanie serwisu internetowego, lecz bez wątpienia dobrze przemyślana architektura informacji (w uproszczeniu – podział treści, zasobów, informacji na podstrony) stanowi fundament dla wszelkich dalszych działań optymalizacyjnych i pozycjonerskich.
Zobacz więcej