Kategoria: Optymalizacja SEO stron www

Szymon Słowik - 24 lipca 2020

Content Score - nowa funkcja do oceny jakości treści w SurferSEO

Z przyjemnością przyglądam się rozwojowi SurferSEO. Sam trzon narzędzia, jakim jest możliwość wieloczynnikowej analizy konkurencji na poziomie wybranego słowa kluczowego, to już bardzo wiele.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 07 lipca 2020

SEO copywriting – jak pisać teksty zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google?

Jeśli pisanie tekstów połączysz z elementami ważnymi z punktu widzenia pozycjonowania, otrzymasz potężne narzędzie zwiększające widoczność strony w wyszukiwarce Google.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 08 maja 2020

May Core Algorithm Update 2020 - aktualizacja algorytmu Google

Jak już wielokrotnie wcześniej pisałem, do aktualizacji klasy Core Algorithm Update trzeba się przyzwyczaić. Machine Learning Google uczy się i kalibruje z kolejnymi iteracjami. Poszukiwanie konkretnych rozwiązań na wahania pozycji jest raczej skazane na niepowodzenie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 02 maja 2020

Czy linki z czasem nabierają mocy lub ją tracą?

Czynnik czasu ma bez wątpienia znaczenie w SEO. Jednocześnie bardzo często jest źle interpretowany i przykłada się do niego zbyt dużą wagę.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 22 lutego 2020

Pozycjonowanie strony na CMS WordPress

WordPress to najpopularniejszy na świecie system do zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz stronę firmową lub blog to prawdopodobnie twój wybór padł właśnie na WP, a co za tym idzie, zastanawiasz się, jak ją pozycjonować w Google.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 21 stycznia 2020

Architektura informacji strony internetowej w kontekście SEO

Istnieje sporo czynników wpływających na pozycjonowanie serwisu internetowego, lecz bez wątpienia dobrze przemyślana architektura informacji (w uproszczeniu – podział treści, zasobów, informacji na podstrony) stanowi fundament dla wszelkich dalszych działań optymalizacyjnych i pozycjonerskich.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 01 listopada 2019

Jak dodać sekcję FAQ z danymi strukturalnymi na stronie www stojącej na CMS WordPress

Sekcja FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to bardzo użyteczny sposób prezentacji ważnych informacji na stronie internetowej. Od 2019 r. Google umożliwia zaciągnięcie tej sekcji bezpośrednio do snippetu strony w wynikach wyszukiwania.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 21 sierpnia 2019

Przekierowanie między domenami, wolne przeindeksowanie i stare wyniki w SERP-ach

Robisz rebranding? Domena A została przekierowana na domenę B, ale wyniki z tej pierwszej wciąż pojawiają się w Google? Czasem jest to problem, ale nie zawsze.
Zobacz więcej
Szymon Słowik - 28 maja 2019

Jak dobrać frazy pod SEO na podstawie Google Ads?

Na pewno chcesz aby Twój biznes dobrze funkcjonował w sieci. Zapewne wiesz już, że nie wystarczy samo posiadanie strony internetowej. Aby potencjalni klienci w ogóle na nią trafili, muszą mieć możliwość odnalezienia jej w gąszczu innych witryn. Ułatwiają to wyszukiwarki internetowe i wysoka pozycja zajmowana w nich przez Twoją stronę.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.