“Hardwired…To Self-Destruct” Metalliki – wydawnictwo skazane na sukces

“Hardwired…To Self-Destruct” Metalliki – wydawnictwo skazane na sukces

Dwa dni temu wyszła nowa płyta zespołu Metallica. Gdy piszę ten tekst, z moich słuchawek wydobywa się charakterystyczne dudnienie bębnów Larsa Ulricha, pobrzmiewają ciężkie gitarowe riffy Jamesa Hetfielda i Kirka Hammetta wzmacniane solidnym basem Roberta Trujillo. Nie będzie to jednak recenzja albumu, a komentarz do sposobu, w jaki został zapowiedziany oraz wydany.

(więcej…)

Znajomi na Facebooku to nie Pokemony. Nie stosuj zasady gotta catch’em all.

Znajomi na Facebooku to nie Pokemony. Nie stosuj zasady gotta catch’em all.

Pracując w branży internetowej, marketingowej czy też mediach trzeba liczyć się z tym, że granica między prywatnym i służbowym wykorzystaniem mediów społecznościowych jest bardzo płynna. Trudno ją jasno nakreślić. Normą jest pojawianie się zaproszeń do grona znajomych od osób, których w życiu na oczy się nie widziało. Co robić z tym fantem? Każdy ma swoją metodę, podejście. Ja przedstawię swoje.

(więcej…)

Grupy marketingowe na Facebooku – które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści

Grupy marketingowe na Facebooku – które obserwować i jak je wykorzystać w dystrybucji treści

Grupy na Facebooku to bardzo wartościowy kanał komunikacji. Oprócz możliwości dyskusji na branżowe tematy dają także pole do popisu content marketerom i blogerom. Grupa docelowa jest na miejscu, jest głodna wiedzy czeka na wartościowe treści. Z tego tekstu dowiesz się, które grupy warto obserwować oraz poznasz ABC działań na grupach.

(więcej…)

Inbound marketing – z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing – z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie. Chodzi generalnie o podejście mające na celu pojawienie się z komunikatem marketingowym dopiero w odpowiedzi na działanie i potrzeby użytkowników, w miejsce agresywnej reklamy wychodzącej do konsumentów (outbound marketing).

(więcej…)