Influencer marketing – co to jest? (+moja prezka z Influencer Live Poznań)

Influencer marketing – co to jest? (+moja prezka z Influencer Live Poznań)

Jeśli szukasz informacji o tym, czym jest influencer marketing i chcesz wyrobić sobie opinię na ten temat, to niniejszy artykuł jest właśnie dla Ciebie. Na końcu tekstu skupiam się na kampaniach z blogerami mających na celu pozycjonowanie stron w Google (w końcu taki jest główny temat mojego bloga), lecz po drodze napotkasz szereg praktycznych porad od specjalistów – praktyków marketingu, PR-u, a także samych twórców internetowych.

(więcej…)

FaceApp a kwestia danych wrażliwych i prywatności w sieci

FaceApp a kwestia danych wrażliwych i prywatności w sieci

Zrobiła się aferka, co nie? Jesteśmy od paru dni świadkami drugiej tury popularności aplikacji FaceApp, a szczególnie ich filtra postarzającego. W kontrze do beztroskiego udostępniania postarzonych zdjęć w mediach społecznościowych pojawiły się głosy (po części słuszne, ale tylko po części, o czym zaraz), aby się opamiętać i wziąć pod uwagę bezpieczeństwo danych i ochronę prywatności.

(więcej…)

Marketing internetowy – definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online

Marketing internetowy – definicje, narzędzia, studia z e-marketingu w Internecie, czyli budowania marki w sieci online

Marketing internetowy to obszar działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o szereg kanałów i narzędzi cyfrowych, takich jak wyszukiwarki internetowe, portale internetowe, serwisy społecznościowe, poczta e-mail, czy aplikacje mobilne. Ten wpis natomiast jest eksperymentem studentów kierunku Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

(więcej…)

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

SEO PR, czyli 5 prostych taktyk, dzięki którym PR-owcy mogą wspierać SEO

W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie. Wystarczy, że w swojej codziennej pracy skupi się na tym, w czym jest mistrzem – przygotowywaniu wysokiej jakości treści. I będzie stosował 5 prostych taktyk, które pomogą w budowaniu pozycjonowania w wyszukiwarce Google (i innych).

(więcej…)