Gorąca zachęcam Was do udziału w zbliżającej się, siódmej już, edycji konferencji M@il My Day. Dlaczego warto? Już tłumaczę.

Kilka słów wstępu i informacje o VI edycji

Najpierw powiem Wam, co sam sądzę na temat MMD, a następnie przedstawię najważniejsze informacje organizacyjne. Jeśli jednak już chcesz przejść do strony wydarzenia, to śmiało 🙂

Przejdź do strony Mail My Day

Miałem przyjemność występować na MMD, więc mogę powiedzieć, jak to wygląda z własnej perspektywy. Dla wielu osób e-mail marketing może wydawać się mało sexy. Jednak to bardzo ważny kanał, z którego korzystamy codziennie – jako marketerzy i jako konsumenci. Sprawne posługiwanie się nim wymaga umiejętności analitycznych i wiedzy marketingowej. Do tego też sprowadzał się w dużej mierze program konferencji – dużo konkretów, duży nacisk na liczby, analitykę, sprawne wykorzystanie narzędzi, ale cały czas z naciskiem na świadomość marketingową, komunikację, strategię. To połączenie jest moim zdaniem wyjątkowe i niewiele konferencji na tym poziomie dowozi wiedzę w tych obszarach.

Tu dowód, że naprawdę tam byłem:

Opublikowany przez Mail My Day Wtorek, 20 marca 2018

Mój blog objął patronat medialny nad wydarzeniem. Poniżej kilka istotnych informacji od organizatorów:

VII edycja M@il My Day

W dniach 10-11 kwietnia odbędzie się kolejna, siódma edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest oczywiście, nie kto inny, a firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączące liczne inspirujące prelekcje oraz case study z praktycznymi warsztatami.

Podczas konferencji wystąpią m.in: Paweł Sala (FreshMail), Michał Sadowski (Brand24), Artur Jabłoński (Digitalk), Andrzej Ogonowski (SMSAPI), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl) czy Błażej Abel (Landingi). Będzie ich można wysłuchać w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach.

Drugiego dnia M@il My Day przenosi się do Centrum konferencyjnego Adgar, gdzie zaplanowanych jest 15 warsztatów, prowadzonych przez ekspertów i praktyków marketingowych.

Co wyróżnia M@i My Day spośród innych konferencji?

To wyjątkowe wydarzenie jest skoncentrowane na jednym kanale, jakim jest email marketing. Branża marketingowa obfituje w szereg konferencji, których tematyka jest niezwykle obszerna, co siłą rzeczy powoduje, że większość tematów traktowana jest powierzchownie. M@il My Day daje kompleksową wiedzę z jednego kanału, to właściwe miejsce dla tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z email marketingiem jak i tych, którzy chcą poznać najnowsze trendy. Dodatkowo, przedłużeniem wystąpień prelegentów z pierwszego dnia są warsztaty, podczas których uczestnicy mają możliwość poznania zagadnień w praktyce. W sumie na uczestników czeka aż 350 minut prelekcji i 240 minut warsztatów – skondensowana dawka wiedzy w 2 dni.

Co czeka na uczestników pierwszego dnia konferencji?

Pierwszego dnia konferencja odbędzie się w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach. Przez cały dzień ponad pół tysiąca uczestników będzie mieć możliwość wysłuchania 15 ekspertów – to solidna porcja wiedzy z różnych dziedzin marketingu z emailem w tle.

Po co na konferencji warsztaty?

Prelekcje pierwszego dnia dają uczestnikom inspiracje, jak lepiej i efektywniej prowadzić swój email marketing oraz inne działania marketingowe i jak integrować te wszystkie kanały. Drugiego dnia uczestnicy poznają dokładniej konkretne obszary marketingowe, tak, aby każdy z nich mógł dostać solidną dawkę praktycznej wiedzy, jak wprowadzić je w swojej firmie. Podczas warsztatów prowadzący dają możliwość przećwiczenia nabytej wiedzy w praktyce oraz zadawania pytań, czyli te elementy, o które trudno podczas konferencji w dużej sali kinowej.

Co jeszcze czeka na uczestników konferencji?

M@il My Day, oprócz niesamowitej dawki wiedzy email marketingowej, to jeszcze trzy rzeczy: catering, networking i afterparty.
Może mało skromnie, ale catering podczas M@il My Day jest benchmarkiem, do którego starają się równać inne konferencje marketingowe. Potwierdzają to sami uczestnicy każdego roku.
Przerwy pomiędzy prelekcjami wykorzystywane są na networking i poznanie potencjalnych partnerów biznesowych. Jest to również możliwość porozmawiania z naszymi specjalistami od email marketingu.
Networking kontynuowany jest podczas afterparty, które niezmiennie od kilku lat odbywa się w barze “Zamieszanie”, na uczestników czeka open bar, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie 😉

Czy otrzymam certyfikat?

Każdy uczestnik otrzyma nie tylko certyfikat, ale i 20 punktów DIMAQ.

Czy mogę liczyć na jakiś rabat?

Napisz konferencja@mailmyday.pl, a organizatorzy przygotują odpowiednią dla Ciebie ofertę 🙂

Gdzie znajdę więcej informacji o konferencji?

Aby sprawdzić agendę, prelegentów lub kupić bilet, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę Mail My Day.