Kategoria: Link building
Szymon Słowik
Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO - jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google
Każdy by chciał, aby na jego stronie pojawiało się dużo wartościowego, darmowego (sic!) ruchu z wyszukiwarki. Nie trzeba znać jakichś specjalnych, tajemnych receptur rządzących algorytmem Google, aby było to możliwe. Zasady są stosunkowo proste. Kluczem jest dobra analiza, a następnie wytrwałość i konsekwencja. No i pewna skala, bez której efektu nie osiągniemy.
Zobacz więcejSzymon Słowik
4 "trendy" SEO na ten rok, które powinieneś znać, jeśli chcesz skutecznie zdobywać ruch z Google
Na blogach firmowych obserwujemy sezon na wszelkiego rodzaju podsumowania, prognozy, zestawienia opinii specjalistów na temat trendów. Sam poniekąd biorę w tym udział, bo nie ma w tym nic złego.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Linki z WhitePress - jak się pozycjonować niskim kosztem dzięki artykułom eksperckim
Zazwyczaj nie pozycjonuję swoich projektów (np. tego bloga i strony firmowej takaoto) jakoś specjalnie, celowo, na większą skalę. Jednak raz na jakiś czas wykorzystuję pewną ciekawą funkcję platformy WhitePress – mianowicie gościnne artykuły eksperckie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
PageRank - czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?
Ostatnio na facebookowych grupach dyskusyjnych poświęconych tematyce pozycjonowania i optymalizacji (SEO) ponownie przewinął się wątek umierającego PageRank.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Co grozi za publikowanie tekstów w agregatorach?
Kolejne agregatory treści wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Pozycjonowanie w rozliczeniu za pozycje - czemu nie jest w Twoim interesie i powinieneś o nim zapomnieć
Pozycjonowanie w modelu rozliczeń za pozycje strony na zdefiniowane słowa kluczowe jest złe.
Zobacz więcej