Kategoria: Link building

Szymon Słowik

Linkhouse - opinie, przegląd funkcji platformy do linkbuildingu

Doświadczonym SEO-wcom nie trzeba tłumaczyć, czym jest Linkhouse, ale jestem przekonany, że wielu marketerów, początkujących adeptów pozycjonowania, czy przedsiębiorców, którzy sami promują swoje serwisy, nie zdaje sobie sprawy z potencjału tego typu platformy.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Czy linki z czasem nabierają mocy lub ją tracą?

Czynnik czasu ma bez wątpienia znaczenie w SEO. Jednocześnie bardzo często jest źle interpretowany i przykłada się do niego zbyt dużą wagę.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Domain Rating, Trust Flow, Domain Authority, czyli jak ocenić moc domeny w link buildingu i skąd warto pozyskiwać linki

Na Forum PiO napisał do mnie kolega po fachu – Łukasz. Chciał się poradzić w temacie link buildingu, a dokładnie oceny mocy domen, z których pozyskujemy linki.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Marketing szeptany na forach - linki z forów i komentarzy na blogach - jak znaleźć właściwe miejsca?

Zdobywanie linków z forów i komentarzy na blogach, czyli tzw. marketing szeptany (buzz marketing), to jedna z wielu taktyk pozycjonowania. Jednak, jak w większości działań SEO, diabeł tkwi w szczegółach.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Pozycjonowanie Śląsk, Katowice, Gliwice, Chorzów, Zabrze, Ruda Śląska - zobacz, jak to się robi

Jeruna! Majster pozycjonowania do Wos godo. Pozycjonowanie po noszymu – Gibko i na zicher. Dobra, a teraz na serio. Pozycjonowanie lokalne to nie moja bajka. Śląsk tak. Pozycjonowanie też, ale nie lokalne.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia w pozycjonowaniu, a kary za nienaturalne linki

Od dłuższego czasu rzadko słyszy się o karach od Google za nienaturalny profil linków. Google Penguin, działając w czasie rzeczywistym, de facto na bieżąco przelicza linki i weryfikuje, czy w przypadku określonych stron nie są zaburzone odpowiednie proporcje.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO - jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google

Każdy by chciał, aby na jego stronie pojawiało się dużo wartościowego, darmowego (sic!) ruchu z wyszukiwarki. Nie trzeba znać jakichś specjalnych, tajemnych receptur rządzących algorytmem Google, aby było to możliwe. Zasady są stosunkowo proste. Kluczem jest dobra analiza, a następnie wytrwałość i konsekwencja. No i pewna skala, bez której efektu nie osiągniemy.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

4 "trendy" SEO na ten rok, które powinieneś znać, jeśli chcesz skutecznie zdobywać ruch z Google

Na blogach firmowych obserwujemy sezon na wszelkiego rodzaju podsumowania, prognozy, zestawienia opinii specjalistów na temat trendów. Sam poniekąd biorę w tym udział, bo nie ma w tym nic złego.
Zobacz więcej

    Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, konsultacją SEO, napisz do mnie!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.