Pozycjonowanie Śląsk, Katowice, Gliwice, Chorzów, Zabrze, Ruda Śląska – zobacz, jak to się robi

Pozycjonowanie Śląsk, Katowice, Gliwice, Chorzów, Zabrze, Ruda Śląska – zobacz, jak to się robi

Jeruna! Majster pozycjonowania do Wos godo. Pozycjonowanie po noszymu – Gibko i na zicher. Dobra, a teraz na serio. Pozycjonowanie lokalne to nie moja bajka. Śląsk tak. Pozycjonowanie też, ale nie lokalne. Ten wpis jest pewnego rodzaju eksperymentem, który ma zweryfikować, w jakim stopniu liczy się ekspercka treści 😉 a w jakim po prostu jej precyzyjna optymalizacja.

(więcej…)

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia w pozycjonowaniu, a kary za nienaturalne linki

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia w pozycjonowaniu, a kary za nienaturalne linki

Od dłuższego czasu rzadko słyszy się o karach od Google za nienaturalny profil linków. Google Penguin, działając w czasie rzeczywistym, de facto na bieżąco przelicza linki i weryfikuje, czy w przypadku określonych stron nie są zaburzone odpowiednie proporcje. Czym są te charakterystyczne proporcje? O tym dzisiaj właśnie.

(więcej…)

Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO – jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google

Budowa serwisów internetowych pod kątem SEO – jak tworzyć strony, które dobrze się pozycjonują w Google

Każdy by chciał, aby na jego stronie pojawiało się dużo wartościowego, darmowego (sic!) ruchu z wyszukiwarki. Nie trzeba znać jakichś specjalnych, tajemnych receptur rządzących algorytmem Google, aby było to możliwe. Zasady są stosunkowo proste. Kluczem jest dobra analiza, a następnie wytrwałość i konsekwencja. No i pewna skala, bez której efektu nie osiągniemy. Z poniższego poradnika dowiesz się jakie są kluczowe kwestie wpływające na budowanie ruchu z Google. Prostymi słowami opowiem Ci, jak tworzyć strony, sklepy, a zwłaszcza serwisy internetowe oparte na treści, które będą dobrze zaprojektowane pod kątem SEO i skutecznie się pozycjonowały.

(więcej…)

4 „trendy” SEO na ten rok, które powinieneś znać, jeśli chcesz skutecznie zdobywać ruch z Google

4 „trendy” SEO na ten rok, które powinieneś znać, jeśli chcesz skutecznie zdobywać ruch z Google

Na blogach firmowych obserwujemy sezon na wszelkiego rodzaju podsumowania, prognozy, zestawienia opinii specjalistów na temat trendów. Sam poniekąd biorę w tym udział, bo nie ma w tym nic złego. Jednak z perspektywy czytelnika, który stawia pierwsze kroki w marketingu internetowym, warto zachować odrobinę dystansu.

(więcej…)

Linki z WhitePress – jak się pozycjonować niskim kosztem dzięki artykułom eksperckim

Linki z WhitePress – jak się pozycjonować niskim kosztem dzięki artykułom eksperckim

Zazwyczaj nie pozycjonuję swoich projektów (np. tego bloga i strony firmowej Takaoto) jakoś specjalnie, celowo, na większą skalę.  Jednak raz na jakiś czas wykorzystuję pewną ciekawą funkcję platformy WhitePress – mianowicie gościnne artykuły eksperckie. Ty też powinieneś spróbować.

(więcej…)

PageRank – czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?

PageRank – czy umarł i jakie to ma znaczenie dla SEO?

Ostatnio na facebookowych grupach dyskusyjnych poświęconych tematyce pozycjonowania i optymalizacji (SEO) ponownie przewinął się wątek umierającego PageRank. Jakie faktycznie znaczenie dla procesu pozycjonowania ma PageRank i jaki wpływ na rynek będą miały działania obecnie podejmowane przez Google? Rozłóżmy to na czynniki pierwsze.

(więcej…)