Już w dniach 22-24 października 2024 roku odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce – I ❤ Marketing & Technology. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, by podzielić się wiedzą, zdobyć serca uczestników i zawalczyć o prestiżową statuetkę w kształcie serca.
Miałem przyjemność wielokrotnie występować na scenie tej konferencji, ale tym razem dołączam do wydarzenia w roli patrona medialnego. Cieszę się, że mogę być częścią tego niezwykłego przedsięwzięcia, które co roku przyciąga około 1500 osób. To wydarzenie, na którym wystąpi 36 prelegentów, którzy w ciągu 18 minut muszą dostarczyć maksymalnie skondensowaną dawkę praktycznej wiedzy.
Zobacz, jak było na poprzedniej edycji:
Program podzielony jest na trzy główne tematyczne dni:
- 22 października – I ❤ social media
- 23 października – I ❤ marketing
- 24 października – I ❤ AI
Dla uczestników przygotowano różne opcje biletowe – jednodniowe lub trzydniowe, w zależności od preferencji. Można też skorzystać z dodatkowych szkoleń, które odbędą się w tygodniu konferencyjnym, m.in. na temat AI w marketingu, Google Analytics 4, zarządzania mediami społecznościowymi i strategii marketingowej.
Harmonogram szkoleń:
- 21 października – AI dla marketingu
- 22 października – Google Analytics 4
- 23 października – Social Media Manager
- 24 października – Strategia marketingowa
Konferencja to nie tylko prelekcje, ale także świetna okazja do networkingu. Na wydarzeniu spotkają się przedstawiciele korporacji, MŚP i agencji marketingowych, co stwarza idealne warunki do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych relacji biznesowych.
Szczegóły znajdziecie na stronie ilovemkt.pl.
Kto wygra tym razem? Przyjedź i oddaj swój głos na najlepszych prelegentów 🙂