Inbound marketing – z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing – z czym to się je i od czego zacząć?

Inbound marketing to zyskujące na popularności podejście do strategii i działań marketingowych, które świetnie nadaje się do zastosowania w internecie. Inbound marketing można tłumaczyć jako marketing przychodzący lub przyjmujący, chociaż nie brzmi to zbyt zgrabnie. Chodzi generalnie o podejście mające na celu pojawienie się z komunikatem marketingowym dopiero w odpowiedzi na działanie i potrzeby użytkowników, w miejsce agresywnej reklamy wychodzącej do konsumentów (outbound marketing).

(więcej…)

SEO copywriting – czym się różni od content marketingu

Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z SEO copywritingiem, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe. Różnica momentami może być pozornie subtelna, lecz istotna dla Twojej firmy i realizowania jej celów biznesowych.

(więcej…)