Blog o SEO i marketingu
Zapraszam do lektury moich artykułów o marketingu internetowym, a przede wszystkim o SEO, czyli pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych pod kątem Google.
Szymon Słowik
Strona 404 - jaką pełni rolę w SEO i jak zarządzać błędami 4xx
Chciałbym poruszyć temat, który często jest pomijany, ale ma kluczowe znaczenie dla SEO. Mówię tutaj o stronie 404 i jej roli w optymalizacji dla wyszukiwarek.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak tworzyć hardcorowo dobre treści w dobie HC
Na SEMKRK 21 Big opowiadałem o tworzeniu treści, które przetrwają próbę czasu. Przedstawiłem wymagający, ale wierzę, że skuteczny workflow, który można wykorzystać praktycznie w każdej niszy.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy cena usług SEO
Content1 Wstęp2 Pozycjonowanie, czyli co?3 Przykładowe ceny pozycjonowania4 Wpływ konkurencji na cenę SEO5 Content6 Linki7 Ile kosztuje audyt SEO8 Wycena pozycjonowania9 Podsumowanie Wstęp Optymalizacja i pozycjonowanie stron www (inaczej SEO) to dla wielu branż kluczowy element skutecznej strategii marketingowej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
SEO - co to jest? Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie?
SEO (czyli z ang. Search Engine Optimization) to proces budowania ruchu z organicznych wyników wyszukiwania – najczęściej Google. Nazywane jest także pozycjonowaniem stron.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Kogo zastąpi AI?
Świat obiegł news, że akcje BuzzFeed skoczyły o 200%, gdy zdecydowano zastąpić część redaktorów sztuczną inteligencją.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Yandex.ru - wyciek kodu źródłowego i znane czynniki rankingowe
26 stycznia wyciekły ważne repozytoria zawierające kody źródłowe usług internetowych rosyjskiego giganta technologicznego – Yandex.ru. Wszystkie pliki są datowane na 24 lutego 2022 r.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Sztuczna inteligencja w tworzeniu treści oraz jej wykrywanie i wpływ na SEO
Czy sztuczna inteligencja potrafi wykryć samą siebie? Jak wykryć czy tekst był pisany za pomocą AI? Od jakiegoś czasu trwa debata, czy teksty AI (ang. artificial intelligence) są równie dobre, co teksty pisane przez copywriterów. Zdania są podzielone. Zresztą poziom copywriterów jest tak zróżnicowany, że obiektywna odpowiedź na to pytanie nie istnieje.
Zobacz więcej