Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO

Michał Suski: Optymalizacja przy użyciu narzędzia SurferSEO

Google coraz bardziej miesza, jeśli chodzi o czynniki rankingowe. Obserwujemy od dłuższego czasu, że poszczególne czynniki dla różnych branż mogą mieć różne wagi. To, co działa w jednej branży, niekoniecznie przekłada się na wzrosty w innej. Dzisiaj prezentuję Wam narzędzie Surfer, które pozwala analizować korelację między poszczególnymi czynnikami on-page SEO, a pozycjami stron dla konkretnych słów kluczowych.

(więcej…)

Big data w e-commerce

Big data w e-commerce

Big Data to w uproszczeniu zbieranie i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w celu zdobycia wartościowych informacji. W biznesie i marketingu chodzi przede wszystkim o analizę danych o konsumentach. Dalej brzmi ogólnie i enigmatycznie, prawda? Przyjrzyjmy się, jak w praktyce firmy wykorzystują big data do podejmowania decyzji.

(więcej…)

SemKRK #7 – relacja

SemKRK #7 – relacja

SemKRK to już solidna marka. Spotkania może nie są dobrze znane w całej branży marketingowej, ale każdy SEO-wiec i SEM-ita powinien je znać. Wczoraj miałem okazję wybrać się na 7. edycję i chciałem podzielić się paroma spostrzeżeniami.

(więcej…)

SEO prasówka #4 – przegląd newsów – 5.11.2017

SEO prasówka #4 – przegląd newsów – 5.11.2017

Co nowego w SEO? W ostatnich tygodniach obserwujemy zachowanie dotychczasowego trendu – duża ogólna zmienność w wynikach wyszukiwania (przy jednoczesnym “zabetonowaniu” niektórych branż) i brak przewidywalności wyników, prawdopodobnie wybiórcze uwzględnianie czynników pozycjonujących przez algorytm. Zobacz, o czym konkretnie mówi się ostatnio w branży SEO.

(więcej…)