utworzone przez Szymon Słowik | 15 kwietnia 2019 | SEO
Czym jest dwell time? Dwell time to czynnik określający czas spędzony przez użytkownika Google na stronie docelowej. Definiuje przedział czasowy między kliknięciem w wybrany wynik wyszukiwania (link do strony), a ewentualnym powrotem do strony wyników.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 1 kwietnia 2019 | konferencje
Gorąca zachęcam Was do udziału w zbliżającej się, siódmej już, edycji konferencji M@il My Day. Dlaczego warto? Już tłumaczę.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 28 lutego 2019 | konferencje, SEO
Dosłownie kilkanaście minut temu skończył się pierwszy webinar z serii SEO Surgery Polska. Jest to cykl spotkań, podczas których zaproszeni specjaliści SEO analizują strony www zgłoszone przez uczestników.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 2 lutego 2019 | Link building
Zdobywanie linków z forów i komentarzy na blogach, czyli tzw. marketing szeptany (buzz marketing), to jedna z wielu taktyk pozycjonowania. Jednak, jak w większości działań SEO, diabeł tkwi w szczegółach. Od niuansów będzie zależeć, czy kampania pozyskiwania linków osadzonych w komentarzach, przyniesie pozytywny efekt, czy też zaszkodzi lub po prostu pozostanie bez wpływu.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 1 lutego 2019 | e-biznes i strategia, media społecznościowe, SEO
W erze cyfrowej PR-owcy zmuszeni są myśleć dwutorowo i przygotowywać informacje prasowe zarówno pod kątem wydawnictw papierowych, jak i internetowych. Ogromną zaletą tych drugich jest możliwość realizowania nie tylko celów związanych z klasycznymi działaniami PR, ale również z SEO. Czy to oznacza, że współczesny PR-owiec powinien znać techniczne aspekty optymalizacji stron www? Niekoniecznie. Wystarczy, że w swojej codziennej pracy skupi się na tym, w czym jest mistrzem – przygotowywaniu wysokiej jakości treści. I będzie stosował 5 prostych taktyk, które pomogą w budowaniu pozycjonowania w wyszukiwarce Google (i innych).
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 31 stycznia 2019 | konferencje
Już 8 lutego 2019 w City Pubie w Katowicach odbędzie się branżowa impreza SEO Barcamp Katowice organizowana przez Linkhouse.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 27 stycznia 2019 | SEO
Posiadasz Hubspot CMS? Jest to rozwiązanie bez dwóch zdań posiadające swoje zalety. Jednak ma też swoje ograniczenia, o których warto pamiętać przystępując do działań SEO – począwszy od audytu.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 23 listopada 2018 | e-biznes i strategia, SEO
Kolejny ładny przykład, że częścią wyników Google steruje jakby „ręcznie”. Od jakiegoś czasu dla zapytania sex shop w top10 (Ba! Nawet top20) nie znajdziecie praktycznie żadnego sklepu erotycznego.
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 8 listopada 2018 | content marketing, e-biznes i strategia, Link building, SEO
Pozycjonowanie stron internetowych to proces wymagający wiedzy technicznej (technical SEO, webdevelopment), umiejętności tworzenia wartościowych treści (content marketing, UX) oraz promocji strony www poprzez zdobywanie linków (link building).
(więcej…)
utworzone przez Szymon Słowik | 26 października 2018 | e-biznes i strategia
Punktem wyjścia do napisania tego posta była wypowiedź Barbary Stawarz, w której skomentowała skład laureatów I love marketing. Pierwotnie skomentowałem to na FB, ale rozpisałem się na tyle, że zasługuje to na osobny artykuł. Poniżej oryginalny post i moja wypowiedź.
(więcej…)