Kategoria: Biznes online
Szymon Słowik
edrone - przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce
Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Kobieta w sporcie w przekazie marketingowym i mediach
Dojrzałej komunikacji skierowanej do kobiet jest wciąż za mało. Przekaz, z którym się spotykamy jest zwykle albo protekcjonalny albo infantylny lub też sprowadza kobietę do funkcji estetycznej.
Zobacz więcejSzymon Słowik
10 zasad Public Relations dla startupów
Dzisiaj wyjątkowo poruszam temat public relations. Dlaczego? Otóż każdy mały przedsiębiorca, freelancer, marketer powinien mieć chociaż podstawowe pojęcie na ten temat.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Jak wystartować z biznesem - porady dla początkujących przedsiębiorców
W moje ręce (a raczej na ekran mojego komputera) trafił ostatnio ebook autorstwa Grzegorza Miecznikowskiego (nie linkuję, bo już nie jest dostępny). Stanowi całkiem pokaźne źródło wiedzy dla osób, które startują z własnym biznesem i chcą zminimalizować liczbę popełnionych błędów.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Agencja dla startupu - czy to dobry pomysł?
Znalazłem na Quora takie pytanie – czy startup powinien zatrudniać agencję reklamową? Long story short – raczej nie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Buduj silną markę i prowadź skuteczne działania marketingowe dzięki znajomości grupy docelowej
Analiza grupy docelowej to niezwykle istotny proces w działaniach marketingowych praktycznie na każdym ich etapie.
Zobacz więcejSzymon Słowik
Ile kosztuje marketing internetowy
Spływają do nas do Takaoto różnego rodzaju zapytania. Wiele z nich w zasadzie uniemożliwia wycenienie usługi lub przygotowanie odpowiedniej oferty.
Zobacz więcejSzymon Słowik
5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer
Marketing powinien zawsze opierać się na znajomości bieżącej sytuacji. Kiedyś marketerzy mieli do dyspozycji jedynie bardzo drogie i często niezbyt miarodajne badania rynkowe. Obecnie, przynajmniej Ci, którzy prowadzą kampanie online, mają dostęp do ogromnych zasobów wiedzy w postaci danych, statystyk, insightów konsumenckich.
Zobacz więcej