Kategoria: Biznes online

Szymon Słowik

edrone - przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

Dobry marketing, także w przypadku e-commerce, to nie tylko tabelki i wykresy. Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, pozycjonowanie marki w świadomości konsumentów, angażowanie użytkowników do podejmowania interakcji w różnych punktach styku z brandem.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Kobieta w sporcie w przekazie marketingowym i mediach

Dojrzałej komunikacji skierowanej do kobiet jest wciąż za mało. Przekaz, z którym się spotykamy jest zwykle albo protekcjonalny albo infantylny lub też sprowadza kobietę do funkcji estetycznej.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

10 zasad Public Relations dla startupów

Dzisiaj wyjątkowo poruszam temat public relations. Dlaczego? Otóż każdy mały przedsiębiorca, freelancer, marketer powinien mieć chociaż podstawowe pojęcie na ten temat.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Jak wystartować z biznesem - porady dla początkujących przedsiębiorców

W moje ręce (a raczej na ekran mojego komputera) trafił ostatnio ebook autorstwa Grzegorza Miecznikowskiego (nie linkuję, bo już nie jest dostępny). Stanowi całkiem pokaźne źródło wiedzy dla osób, które startują z własnym biznesem i chcą zminimalizować liczbę popełnionych błędów.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Agencja dla startupu - czy to dobry pomysł?

Znalazłem na Quora takie pytanie – czy startup powinien zatrudniać agencję reklamową? Long story short – raczej nie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Buduj silną markę i prowadź skuteczne działania marketingowe dzięki znajomości grupy docelowej

Analiza grupy docelowej to niezwykle istotny proces w działaniach marketingowych praktycznie na każdym ich etapie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Ile kosztuje marketing internetowy

Spływają do nas do Takaoto różnego rodzaju zapytania. Wiele z nich w zasadzie uniemożliwia wycenienie usługi lub przygotowanie odpowiedniej oferty.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

5 narzędzi analitycznych, które powinien znać każdy marketer

Marketing powinien zawsze opierać się na znajomości bieżącej sytuacji. Kiedyś marketerzy mieli do dyspozycji jedynie bardzo drogie i często niezbyt miarodajne badania rynkowe. Obecnie, przynajmniej Ci, którzy prowadzą kampanie online, mają dostęp do ogromnych zasobów wiedzy w postaci danych, statystyk, insightów konsumenckich.
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.