Smart shopper – klient z głową na karku

Smart shopper – klient z głową na karku

„W ciągu ostatnich kilku lat określenie smart shopping zyskało w Polsce popularność. O smart shoppingu mówi się w odniesieniu do postawy oszczędnościowej, racjonalnej, opartej na konsumenckim sprycie czy wręcz konsumencko pojmowanej mądrości. Smart shopper poświęca czas na porównywanie ofert sklepów pod względem ceny i jakości towarów” – to odpowiedź na zadane wyżej pytanie udzielona przez Jacka Dymkowskiego, Mobile Marketing Managera w ZenithOptimedia Group. Jest jedną z wielu definicji smart shoppera, przedstawionych przez grupę ekspertów, które znalazły się w raporcie Smart shopperzy – Polacy na tropie mobilnych okazji. Raport ten został wydany przez Grupę Qpony – właściciela dwóch najpopularniejszych w Polsce mobilnych aplikacji zniżkowych.

(więcej…)

SEO copywriting i content marketing – czym się różnią

Content marketing to technika, zestaw praktyk, konwencja działań marketingowych, która efektywnie może wspierać działania SEO. Nie należy tego jednak mylić z copywritingiem SEO, pozycjonowaniem realizowanym przez treści tekstowe. Różnica momentami może być pozornie subtelna, lecz istotna dla Twojej firmy i realizowania jej celów biznesowych.

(więcej…)