Szymon Słowik
Założyciel agencji takaoto, 15 lat w SEO

Konsultant SEO

Zapisz się na konsultacje SEO
Pozwól, że Ci doradzę! Umów się ze mną na spotkanie w formie wideokonferencji. Wskażę Ci taktyki SEO kluczowe dla Twojego biznesu. Pomogę określić, czego najbardziej potrzebuje Twój projekt na danym etapie realizacji. Porozmawiamy o budowie serwisu, treściach i linkach. Masz sprecyzowane pytanie? Chcesz rozwiązać konkretny problem? Odezwij się do mnie, a znajdziemy rozwiązanie, dzięki któremu zaczniesz skuteczniej budować ruch i realizować cele biznesowe.
Zaufali mi:
Szymon Słowik
Chętnie dzielę się wiedzą na konferencjach, ale na dedykowanym szkoleniu lub podczas konsultacji jestem w stanie skupić się nad Twoim indywidualnym przypadkiem.

Konsultant SEO

Przez ostatnie kilkanaście lat poznałem SEO od praktycznie każdej strony i chociaż dobrze wiem, że każda branża, biznes, witryna to indywidualny przypadek, to jestem przekonany, że mam odpowiednie przygotowanie, aby pomóc i Tobie.
Doświadczenie zdobywałem pracując w agencjach, startupach, jako niezależny konsultant, budując renomowaną agencję SEO oraz współtworząc od zera firmę produktową z międzynarodowymi ambicjami. Ponadto dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach dedykowanych, konsultacjach online, a także jako wykładowca. Dzięki temu mogłem przyjrzeć się wielu przedsiębiorstwom od środka. Były to zarówno sklepy, firmy B2B, SaaS-y, globalne korporacje i lokalne MŚP. Myślę, że to dobry moment, aby porozmawiać właśnie o Twoim przypadku.
Zobacz więcej

Etapy potencjalnej współpracy w zakresie pozycjonowania

Możemy działać na dwa sposoby. Możesz zgłosić się do mnie po konsultacje SEO lub po prostu zlecić kompleksowe pozycjonowanie, które realizuję wraz ze swoim zespołem.

1 etap

Przeprowadzamy briefing, podczas którego poznajemy Twoje potrzeby, uczymy się Twojego biznesu, wspólnie definiujemy cele oraz estymujemy potencjalne koszty kampanii SEO.

2 etap

Następnie przeprowadzany jest audyt SEO Twojego serwisu i jego otoczenia. Audyt wyceniany jest zawsze indywidualnie, a jego cena zależy od wielkości serwisu, wersji językowych, struktury.

3 etap

Następuje omówienie audytu SEO oraz wytyczenie strategii. Definiujemy zadania na poziomie taktycznym (technical SEO, content, link building etc.) oraz dobieramy środki do ich realizacji.

4 etap

Rozpoczynamy współpracę abonamentową, w ramach której realizujemy niezbędne działania marketingowe, doradcze, techniczne, analityczne. Co miesiąc raportujemy wykonane działania oraz ich skuteczność.

Chcesz podjąć współpracę lub masz jakieś pytania?

Napisz do mnie. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania i zaproponować scenariusz kampanii SEO. Pamiętaj, że konkurencja nie śpi, a im dłużej zwlekasz, tym więcej będziemy mieć do nadrobienia!
Napisz do mnie

Opinie o moich usługach SEO

Realizowanych przeze mnie i mój zespół agencji takaoto.pro
Szymon to top ekspert w tematach SEO. Istotna część sukcesów contentowych Brand24 to także jego zasługa. Bardzo rozległa wiedza połączona z ogromną umiejętnością przekazywania tej wiedzy w sposób zrozumiały i możliwy do szybkiego wdrożenia po naszej stronie. Okresowe warsztaty, które organizujemy z Szymonem to zawsze duże wydarzenie, w którym chętnie uczestniczy nasz cały marketing.
Michał Sadowski

CEO, Brand24

Szacunek za jakościowe i terminowe usługi. Ze świecą szukać agencji z tak profesjonalnym podejściem. Dzięki!
Anita Wojtaś-Jakubowska

Marketing Director, Emplo (Grupa Pracuj)

Myślisz SEO mówisz Szymon Słowik. Współpraca z tym Panem to czysta przyjemność. Jego wiedza i doświadczenie pozwoliły wstrzelić się w top 10 w SERP.
Kamil Lasek

CMO, FOTC – Google Cloud Premier Partner

Polecam szkolenie z Szymonem! Szymon bardzo indywidualnie podchodzi do każdego klienta co uznaję za ogromny plus!
Magdalena Sosna

Marketing and Communication Specialist, Nielsen

Szymon to marketer z zacięciem analitycznym. Jest w tym niezły. Wiem, bo sam go szkoliłem.
Maciej Lewiński

Trener Google, Akademia Analytics, Data.rocks

Solidna firma - jeśli chodzi o SEO i UX naprawdę godni polecenia!
Mateusz Warcholiński

COO, Brainhub

Audyt wykonany rzeczowo, konkretnie i terminowo. Polecam!
Marcin Wsół

Specjalista Google Ads, marcinwsol.pl

Jeden z moich ulubionych blogów w Sieci! 🙂 Zdrowy rozsądek i twarda wiedza! Serio!
Franciszek Georgiew

Founder, Social Tigers

FAQ: konsulting i usługi SEO

Jeśli masz pytania odnośnie usług SEO skorzystaj z formularza lub zapoznaj się z informacjami przedstawionymi poniżej:

Ile kosztują konsultacje SEO?

Cena godzinnych konsultacji SEO wynosi 750 PLN netto.

Kup pakiet, aby otrzymać niższą cenę za godzinę:

  • 2h: 1400 PLN netto
  • 5h: 4475 PLN netto
  • 8h: 5200 PLN netto

Zamawiając usługę zgadzasz się na przesłanie faktury VAT drogą elektroniczną.

W jaki sposób prowadzę konsultacje SEO?

Konsultacje prowadzę w formie wideorozmowy. Najczęściej jest to platforma Google Meet, ale możemy się umówić także przez MS Teams.

Istnieje też możliwość konsultacji telefonicznych lub mailowych, lecz forma rozmowy wideo jest najbardziej praktyczna i skuteczna.

Ile godzin konsultacji wybrać?

Jeśli masz wątpliwości, napisz do mnie, a razem ustalimy zakres i wymiar czasowy konsultacji.

Godzinne konsultacje SEO to odpowiedni czas, aby znaleźć odpowiedź na konkretnie pytanie dotyczące SEO.

Jeśli potrzebujesz cyklicznego wsparcia lub omówienia szerszego problemu, kup pakiet.

Może to być też sesja mentoringowa, podczas której podzielę się dobrymi praktykami odnośnie link buildingu, technical SEO lub tworzenia treści.

Jeśli chcesz zlecić kompleksowy audyt lub pozycjonowanie – skorzystaj z formularza i wybierz odpowiednią usługę.

Co mogą dać konsultacje SEO?

Konsultacje SEO to także świetny sposób na zaplanowanie lub weryfikację obecnie prowadzonych działań.

Nie wiesz, w jaki sposób podejść do planowania kampanii? Tworzysz stronę internetową i nie wiesz na jakim etapie zwrócić się do specjalisty? Zastanawiasz się jaki budżet planować na optymalizację, tworzenie treści i pozycjonowanie? Bardzo chętnie pomogę znaleźć właściwą odpowiedź.

Rozmowa może stanowić także sposób weryfikacji mojej osoby przed podjęciem dalszej współpracy na większą skalę.

Jakie jest moje doświadczenie w konsultingu SEO?

Pierwszą pracę w marketingu zacząłem w 2005 r. Od tego czasu pracowałem zarówno jako konsultant biznesowy, freelancer, specjalista in-house w SaaS, a od 2012 r. prowadzę swoją agencję.

Liczba udzielonych konsultacji: 600+

Liczba przeprowadzonych szkoleń: 30+

Liczba zrealizowanych audytów: 100+

Z jakimi klientami mam doświadczenie?

Największe doświadczenie mam w SEO dla sklepów internetowych, a także firm B2B (SaaS, firmy technologiczne, IT).

Z jakich narzędzi korzystam?

Lista narzędzi SEO i analitycznych, z których korzystam nieustannie rośnie. Wybrane narzędzia, które obecnie wykorzystuje do analiz SEO to: Ahrefs, Screaming Frog SEO Spider i Log Analyzer, Sitebulb, Senuto, Ziptie.dev, SurferSEO, Semstorm, Clusteric, Contadu i Neuronwriter.

Ponadto korzystam z wielu rozwiązań AI: ChatGPT, Claude, Perplexity, Gemini, Sora.

Do obiegu dokumentów i pracy projektowej preferuję: Google Workspace, a także Asana i Trello.

Jak nadążam za zmianami technologii w SEO?

SEO oznacza dzisiaj już wiele więcej niż pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Na bieżąco obserwuję, analizuję i dokształcam się w zakresie działań w innych wyszukiwarkach, modelach AI, czy innych platformach uczestniczących w pozyskiwaniu ruchu organicznego (w tym social media).

Jako prelegent konferencji krajowych i zagranicznych jestem w nieustannym kontakcie z awangardą specjalistów SEO w Polsce i na świecie.

Ponadto uczę się w trakcie kursów (np. Topical Authority & Semantic Course, SensAI Academy) oraz mastermindów (SEO Vibes, Holistic SEO Mastermind, Link Building Mastery i innych).

Jak przebiega proces współpracy?

To zależy od Twoich potrzeb, ale co do zasady:

  • opisujesz problem / cel mailowo,
  • pomagam w dobraniu odpowiedniej formy współpracy (konsultacje, konsultacje poprzedzone krótką analizą, audyt SEO, oferta kompleksowych usług SEO w wykonaniu mojego zespołu),
  • ustalamy termin rozmowy wideo,
  • reszta działań przebiega w zależności od bieżących ustaleń.

Dzięki wsparciu mojego zespołu, mogę zaplanować działania od konsultingu, przez współpracę agencyjną lub mieszaną – konsultingowo-agencyjną.

Kto korzysta z moich usług konsultingowych i SEO?

Z moich usług korzystają zwykle:

  1. Przedsiębiorcy samodzielnie prowadzący działania z zakresu digital marketingu, którzy chcą rozwiązać swoje problemy związane z SEO.
  2. Marketerzy pracujący in-house.
  3. SEO działający na własny rachunek lub dla kogoś, którzy potrzebują porady, drugiej opinii lub inspiracji.

Dlaczego warto inwestować w wiedzę SEO?

Konsultacje SEO to sposób na zdobycie praktycznej wiedzy w kontekście konkretnego biznesu. Ruch bezpłatny, czy też ekspozycja w organicznych wynikach wyszukiwania i AI, to wciąż najefektywniejszy kanał dotarcia do nowych odbiorców. Wyszukiwarki w połączeniu z rozwiązaniami AI, content marketingiem, data science oraz platformami społecznościowymi i wideo, to miejsce budowy rozpoznawalności marek, zaufania, a także kanały sprzedaży i budowania lojalności.

Reklama PPC stanowi świetne uzupełnienie kanałów organicznych, ale nie stanowi substytutu i nie daje trwałych rezultatów, w przeciwieństwie do ekspozycji organicznej.

Jakie są typy audytów SEO?

W zależności od typu witryny, jej historii, twoich potrzeb i zasobów, możesz potrzebować jednego lub kilka audytów SEO:

  • kompleksowy audyt SEO obejmujący wszystkie istotne aspekty pozycjonowania strony,
  • audyt contentowy,
  • audyt linków,
  • audyt technical SEO,
  • analiza architektury informacji,
  • analiza konkurencji,
  • analiza UX pod kątem SEO.

Jeśli nie wiesz, które rozwiązanie jest właściwe dla Ciebie, odezwij się do mnie, a pomogę wybrać usługi SEO realnie wspierające Twój biznes na obecnym etapie.

Czy pomagam w link buildingu?

Oczywiście. Pomagam w prowadzeniu kampanii link buildingu. Pozyskiwanie linków i budowanie ekspozycji off-site to niezmiennie jedna z podstaw skutecznego SEO. Teraz pozyskiwanie linków wpływa także na obecność w LLM (modelach językowych) i opartych na nich narzędziach takich jak ChatGPT, Perplexity, Gemini i inne.

Czy prowadzę konsultacje GEO, LLMO, AIO?

Prowadzę konsultacje GEO, LLMO, AIO, chociaż nie jestem fanem tych pojęć. Większość działań zorientowanych na pozyskiwanie ruchu z narzędzi AI, chatbotów, czy też ekspozycję w AI Overviews i AI mode to wciąż SEO, tylko w nieco nowszym wydaniu.

Dlaczego warto pracować ze mną?

Klienci chwalą mnie przede wszystkim za klarowne przekazywanie informacji i interdyscyplinarną wiedzę. Ponadto doceniają moje zrozumienie wielu modeli biznesowych wynikające z ponad 15 letniego doświadczenia. Dzięki temu jestem w stanie tworzyć rozwiązania, które są dopasowane do konkretnych firm, organizacji, rynków.

Czy prowadzę agencję SEO?

Jako Szymon Słowik prowadzę działalność konsultingową, ale oprócz tego jestem współwłaścicielem agencji SEO i digital marketingu – takaoto.pro. Jeśli potrzebujesz szerszego wsparcia – zapraszam do współpracy. Posiadam wykwalifikowany zespół SEO, PPC i content marketerów, z którym wdrożymy wspólnie opracowany plan działań dla Twojej firmy.

Jakie usługi oprócz konsultacji SEO oferuję?

Sam prowadzę konsultacje SEO i pomagam w rozwiązywaniu problemów związanych z pozycjonowaniem i strategią pozyskiwania ruchu organicznego. Wraz z moim zespołem oferuję kompleksowe wsparcie w pozyskiwaniu ruchu i konwersji:

  • pozycjonowanie stron,
  • pozycjonowanie sklepów internetowych,
  • audyty SEO,
  • audyty UX,
  • kampanie PPC (Google Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads),
  • copywriting i content marketing,
  • e-PR,
  • optymalizacja pod AI.

Blog o SEO i marketingu

Szymon Słowik

Utrata wizytówki Google Business Profile: lokalizacja i miejsce świadczenia usług

Google Business Profile a adres firmy działającej online – historia ku przestrodze… Na co dzień działam dwutorowo – z jednej strony jestem współwłaścicielem agencji marketingowej (takaoto.pro sp. z o.o.), z drugiej od lat prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą pod marką „Szymon Słowik Konsultant SEO”.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

VPN w SEO – jak wykorzystać wirtualną sieć prywatną do testowania SERP i analizy rynków

VPN w SEO to narzędzie, które otwiera zupełnie nowe możliwości: od testowania wyników wyszukiwania w różnych krajach po analizę konkurencji i dostęp do funkcji Google, które w Polsce jeszcze nie działają. Jeśli chcesz myśleć globalnie o SEO – VPN to Twój punkt startowy. TL;DR: VPN to dla SEO-owca coś więcej niż techniczne zabezpieczenie.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Najlepsi eksperci SEO, których warto śledzić w 2026 roku

Jeśli chcesz wejść na wyższy poziom w SEO, musisz uczyć się od tych, którzy testują, edukują i dzielą się wiedzą bez owijania w bawełnę. Eksperci z tej listy to nie tylko właściciele agencji i biznesów SEO. To edukatorzy, prelegenci i twórcy rozwiązań, którzy aktywnie wpływają na to, jak SEO będzie wyglądać w 2026 roku.
Zobacz więcej

    Opisz swoje potrzeby:

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.