Założyciel agencji takaoto, 15 lat w SEO
Konsultant SEO
Konsultant SEO
Usługi SEO
Pozycjonowanie stron
Zgłoś się po skuteczne i kompleksowe pozycjonowanie swojej strony lub sklepu w Google.
Konsulting
Skorzystaj z usługi doradztwa, dzięki której lepiej zrozumiesz wszystkie aspekty pozycjonowania i optymalizacji.
Szkolenia SEO
Zamów dedykowane, zamknięte szkolenie SEO dla Twojego biznesu. Buduj kompetencje swoich działów SEO, marketingu, PR lub e-commerce.
Plany contentowe
Zamów gotowe treści lub plany ze szczegółowymi wytycznymi. Jednorazowo lub cyklicznie.
SEO content marketing & PR
Zrealizujmy ciekawą kampanię SEO realizującą przy okazji szereg celów marketingowych i wizerunkowych.
Link building
Zleć skuteczne linkowanie swojej strony z wykorzystaniem szeregu dostępnych technik - od mocnych serwisów budowanych na expirkach po zasięgowe artykuły sponsorowane, współpracę z wydawcami i blogerami.
Etapy potencjalnej współpracy w zakresie pozycjonowania
1 etap
Przeprowadzamy briefing, podczas którego poznajemy Twoje potrzeby, uczymy się Twojego biznesu, wspólnie definiujemy cele oraz estymujemy potencjalne koszty kampanii SEO.
2 etap
Następnie przeprowadzany jest audyt SEO Twojego serwisu i jego otoczenia. Audyt wyceniany jest zawsze indywidualnie, a jego cena zależy od wielkości serwisu, wersji językowych, struktury.
3 etap
Następuje omówienie audytu SEO oraz wytyczenie strategii. Definiujemy zadania na poziomie taktycznym (technical SEO, content, link building etc.) oraz dobieramy środki do ich realizacji.
4 etap
Rozpoczynamy współpracę abonamentową, w ramach której realizujemy niezbędne działania marketingowe, doradcze, techniczne, analityczne. Co miesiąc raportujemy wykonane działania oraz ich skuteczność.
Chcesz podjąć współpracę lub masz jakieś pytania?
Opinie o moich usługach SEO
Szymon to top ekspert w tematach SEO. Istotna część sukcesów contentowych Brand24 to także jego zasługa. Bardzo rozległa wiedza połączona z ogromną umiejętnością przekazywania tej wiedzy w sposób zrozumiały i możliwy do szybkiego wdrożenia po naszej stronie. Okresowe warsztaty, które organizujemy z Szymonem to zawsze duże wydarzenie, w którym chętnie uczestniczy nasz cały marketing.
CEO, Brand24
Szacunek za jakościowe i terminowe usługi. Ze świecą szukać agencji z tak profesjonalnym podejściem. Dzięki!
Marketing Director, Emplo (Grupa Pracuj)
Myślisz SEO mówisz Szymon Słowik. Współpraca z tym Panem to czysta przyjemność. Jego wiedza i doświadczenie pozwoliły wstrzelić się w top 10 w SERP.
CMO, FOTC – Google Cloud Premier Partner
Polecam szkolenie z Szymonem! Szymon bardzo indywidualnie podchodzi do każdego klienta co uznaję za ogromny plus!
Marketing and Communication Specialist, Nielsen
Szymon to marketer z zacięciem analitycznym. Jest w tym niezły. Wiem, bo sam go szkoliłem.
Trener Google, Akademia Analytics, Data.rocks
Solidna firma - jeśli chodzi o SEO i UX naprawdę godni polecenia!
COO, Brainhub
Audyt wykonany rzeczowo, konkretnie i terminowo. Polecam!
Specjalista Google Ads, marcinwsol.pl
Jeden z moich ulubionych blogów w Sieci! 🙂 Zdrowy rozsądek i twarda wiedza! Serio!
Founder, Social Tigers
FAQ: konsulting i usługi SEO
Ile kosztują konsultacje SEO?
Cena godzinnych konsultacji SEO wynosi 750 PLN netto.
Kup pakiet, aby otrzymać niższą cenę za godzinę:
- 2h: 1400 PLN netto
- 5h: 4475 PLN netto
- 8h: 5200 PLN netto
Zamawiając usługę zgadzasz się na przesłanie faktury VAT drogą elektroniczną.
W jaki sposób prowadzę konsultacje SEO?
Konsultacje prowadzę w formie wideorozmowy. Najczęściej jest to platforma Google Meet, ale możemy się umówić także przez MS Teams.
Istnieje też możliwość konsultacji telefonicznych lub mailowych, lecz forma rozmowy wideo jest najbardziej praktyczna i skuteczna.
Ile godzin konsultacji wybrać?
Jeśli masz wątpliwości, napisz do mnie, a razem ustalimy zakres i wymiar czasowy konsultacji.
Godzinne konsultacje SEO to odpowiedni czas, aby znaleźć odpowiedź na konkretnie pytanie dotyczące SEO.
Jeśli potrzebujesz cyklicznego wsparcia lub omówienia szerszego problemu, kup pakiet.
Może to być też sesja mentoringowa, podczas której podzielę się dobrymi praktykami odnośnie link buildingu, technical SEO lub tworzenia treści.
Jeśli chcesz zlecić kompleksowy audyt lub pozycjonowanie – skorzystaj z formularza i wybierz odpowiednią usługę.
Co mogą dać konsultacje SEO?
Konsultacje SEO to także świetny sposób na zaplanowanie lub weryfikację obecnie prowadzonych działań.
Nie wiesz, w jaki sposób podejść do planowania kampanii? Tworzysz stronę internetową i nie wiesz na jakim etapie zwrócić się do specjalisty? Zastanawiasz się jaki budżet planować na optymalizację, tworzenie treści i pozycjonowanie? Bardzo chętnie pomogę znaleźć właściwą odpowiedź.
Rozmowa może stanowić także sposób weryfikacji mojej osoby przed podjęciem dalszej współpracy na większą skalę.
Jakie jest moje doświadczenie w konsultingu SEO?
Pierwszą pracę w marketingu zacząłem w 2005 r. Od tego czasu pracowałem zarówno jako konsultant biznesowy, freelancer, specjalista in-house w SaaS, a od 2012 r. prowadzę swoją agencję.
Liczba udzielonych konsultacji: 600+
Liczba przeprowadzonych szkoleń: 30+
Liczba zrealizowanych audytów: 100+
Z jakimi klientami mam doświadczenie?
Największe doświadczenie mam w SEO dla sklepów internetowych, a także firm B2B (SaaS, firmy technologiczne, IT).
Z jakich narzędzi korzystam?
Lista narzędzi SEO i analitycznych, z których korzystam nieustannie rośnie. Wybrane narzędzia, które obecnie wykorzystuje do analiz SEO to: Ahrefs, Screaming Frog SEO Spider i Log Analyzer, Sitebulb, Senuto, Ziptie.dev, SurferSEO, Semstorm, Clusteric, Contadu i Neuronwriter.
Ponadto korzystam z wielu rozwiązań AI: ChatGPT, Claude, Perplexity, Gemini, Sora.
Do obiegu dokumentów i pracy projektowej preferuję: Google Workspace, a także Asana i Trello.
Jak nadążam za zmianami technologii w SEO?
SEO oznacza dzisiaj już wiele więcej niż pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Na bieżąco obserwuję, analizuję i dokształcam się w zakresie działań w innych wyszukiwarkach, modelach AI, czy innych platformach uczestniczących w pozyskiwaniu ruchu organicznego (w tym social media).
Jako prelegent konferencji krajowych i zagranicznych jestem w nieustannym kontakcie z awangardą specjalistów SEO w Polsce i na świecie.
Ponadto uczę się w trakcie kursów (np. Topical Authority & Semantic Course, SensAI Academy) oraz mastermindów (SEO Vibes, Holistic SEO Mastermind, Link Building Mastery i innych).
Jak przebiega proces współpracy?
To zależy od Twoich potrzeb, ale co do zasady:
- opisujesz problem / cel mailowo,
- pomagam w dobraniu odpowiedniej formy współpracy (konsultacje, konsultacje poprzedzone krótką analizą, audyt SEO, oferta kompleksowych usług SEO w wykonaniu mojego zespołu),
- ustalamy termin rozmowy wideo,
- reszta działań przebiega w zależności od bieżących ustaleń.
Dzięki wsparciu mojego zespołu, mogę zaplanować działania od konsultingu, przez współpracę agencyjną lub mieszaną – konsultingowo-agencyjną.
Kto korzysta z moich usług konsultingowych i SEO?
Z moich usług korzystają zwykle:
- Przedsiębiorcy samodzielnie prowadzący działania z zakresu digital marketingu, którzy chcą rozwiązać swoje problemy związane z SEO.
- Marketerzy pracujący in-house.
- SEO działający na własny rachunek lub dla kogoś, którzy potrzebują porady, drugiej opinii lub inspiracji.
Dlaczego warto inwestować w wiedzę SEO?
Konsultacje SEO to sposób na zdobycie praktycznej wiedzy w kontekście konkretnego biznesu. Ruch bezpłatny, czy też ekspozycja w organicznych wynikach wyszukiwania i AI, to wciąż najefektywniejszy kanał dotarcia do nowych odbiorców. Wyszukiwarki w połączeniu z rozwiązaniami AI, content marketingiem, data science oraz platformami społecznościowymi i wideo, to miejsce budowy rozpoznawalności marek, zaufania, a także kanały sprzedaży i budowania lojalności.
Reklama PPC stanowi świetne uzupełnienie kanałów organicznych, ale nie stanowi substytutu i nie daje trwałych rezultatów, w przeciwieństwie do ekspozycji organicznej.
Jakie są typy audytów SEO?
W zależności od typu witryny, jej historii, twoich potrzeb i zasobów, możesz potrzebować jednego lub kilka audytów SEO:
- kompleksowy audyt SEO obejmujący wszystkie istotne aspekty pozycjonowania strony,
- audyt contentowy,
- audyt linków,
- audyt technical SEO,
- analiza architektury informacji,
- analiza konkurencji,
- analiza UX pod kątem SEO.
Jeśli nie wiesz, które rozwiązanie jest właściwe dla Ciebie, odezwij się do mnie, a pomogę wybrać usługi SEO realnie wspierające Twój biznes na obecnym etapie.
Czy pomagam w link buildingu?
Oczywiście. Pomagam w prowadzeniu kampanii link buildingu. Pozyskiwanie linków i budowanie ekspozycji off-site to niezmiennie jedna z podstaw skutecznego SEO. Teraz pozyskiwanie linków wpływa także na obecność w LLM (modelach językowych) i opartych na nich narzędziach takich jak ChatGPT, Perplexity, Gemini i inne.
Czy prowadzę konsultacje GEO, LLMO, AIO?
Prowadzę konsultacje GEO, LLMO, AIO, chociaż nie jestem fanem tych pojęć. Większość działań zorientowanych na pozyskiwanie ruchu z narzędzi AI, chatbotów, czy też ekspozycję w AI Overviews i AI mode to wciąż SEO, tylko w nieco nowszym wydaniu.
Dlaczego warto pracować ze mną?
Klienci chwalą mnie przede wszystkim za klarowne przekazywanie informacji i interdyscyplinarną wiedzę. Ponadto doceniają moje zrozumienie wielu modeli biznesowych wynikające z ponad 15 letniego doświadczenia. Dzięki temu jestem w stanie tworzyć rozwiązania, które są dopasowane do konkretnych firm, organizacji, rynków.
Czy prowadzę agencję SEO?
Jako Szymon Słowik prowadzę działalność konsultingową, ale oprócz tego jestem współwłaścicielem agencji SEO i digital marketingu – takaoto.pro. Jeśli potrzebujesz szerszego wsparcia – zapraszam do współpracy. Posiadam wykwalifikowany zespół SEO, PPC i content marketerów, z którym wdrożymy wspólnie opracowany plan działań dla Twojej firmy.
Jakie usługi oprócz konsultacji SEO oferuję?
Sam prowadzę konsultacje SEO i pomagam w rozwiązywaniu problemów związanych z pozycjonowaniem i strategią pozyskiwania ruchu organicznego. Wraz z moim zespołem oferuję kompleksowe wsparcie w pozyskiwaniu ruchu i konwersji:
- pozycjonowanie stron,
- pozycjonowanie sklepów internetowych,
- audyty SEO,
- audyty UX,
- kampanie PPC (Google Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads),
- copywriting i content marketing,
- e-PR,
- optymalizacja pod AI.