Kategoria: User experience

Szymon Słowik

Strona 404 - jaką pełni rolę w SEO i jak zarządzać błędami 4xx

Chciałbym poruszyć temat, który często jest pomijany, ale ma kluczowe znaczenie dla SEO. Mówię tutaj o stronie 404 i jej roli w optymalizacji dla wyszukiwarek.
Zobacz więcej
Piotr Socha

UX, usability, użyteczność - poradnik dla początkujących

O napisanie tego artykułu poprosiłem Piotra Sochę, mojego serdecznego kolegę i wieloletniego współpracownika, a co szczególnie istotne w tym przypadku, specjalistę UX. Artykuł ten ma na celu pokazać, czym tak naprawdę jest UX i jak działania z tego zakresu mogą pomóc prowadzić skuteczniej biznes w sieci.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Tworzenie stron www bez kodowania - kiedy warto korzystać z kreatorów i CMS

Stworzenie strony internetowej to stosunkowo prosta operacja. Jednak, jak to zwykle bywa, diabeł tkwi w szczegółach.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Card sorting i sen o lodówce

Miałem dzisiaj dziwny sen, o którym zaraz Ci opowiem. Analizuję od paru dni domenę, w obrębie której jest dość duży bałagan (zarówno pod kątem SEO, jak i UX) i będziemy rekomendować reorganizację architektury informacji.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Funkcjonalna aplikacja z niewielką liczbą funkcji - czyli za co lubię Spotify

Jestem fanem Spotify jako przykładu bardzo funkcjonalnego, użytecznego narzędzia, z którego korzystam w domu, w pracy i podróży.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Zasada 3 kliknięć w projektowaniu architektury informacji - mity i praktyczne wskazówki

Istnieje coś takiego jak zasada 3 kliknięć, która mówi, że do każdego miejsca w serwisie internetowym użytkownik powinien móc dotrzeć przy pomocy maksymalnie trzech interakcji. Kiedyś byłem przekonany, że jest to ważna reguła. Dla wielu projektantów i marketerów jest to zasada niepodlegająca jakimkolwiek dyskusjom.
Zobacz więcej
Szymon Słowik

Personapp - narzędzie do tworzenia person

W procesie tworzenia person bardzo ważny jest odpowiedni schemat działania, który pozwoli konsekwentnie, według określonych, istotnych z perspektywy biznesu kryteriów, stworzyć obraz wzorcowych typów klientów (adresatów komunikacji).
Zobacz więcej

    Porozmawiajmy o SEO!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.